hollantia!

niina

Olisiko kellään tietoa että löytyykö MISTÄÄN hollannin kielen kursseja?? Olisin sellaisen tarpeessa..

11

1478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla

Ainakin Turun ja Helsingin yliopistojen kielikeskuksissa voi opiskella hollannin kieltä.

• Dutchess

vai Hollannissa?

Olen asunut Hollannissa 7 vuotta ja puhun/ kirjoitan kieltä sujuvasti.

• Tulppaani
      • niina

Kiitokset, etenkin hollannin kielikurssi linkistä:). Olen siellä jo vähän harjoitellut.
        Niin tarkoitin kursseja suomessa. Olen katsastanut Helsingin yliopiston kielikeskuksen kurssit aikoja sitten mutta ne ovat vain yliopistossa opiskeleville:(.

• Tulppaani
        niina kirjoitti:

Kiitokset, etenkin hollannin kielikurssi linkistä:). Olen siellä jo vähän harjoitellut.
        Niin tarkoitin kursseja suomessa. Olen katsastanut Helsingin yliopiston kielikeskuksen kurssit aikoja sitten mutta ne ovat vain yliopistossa opiskeleville:(.

Moi!

Kirjastoistahan saa myös lainata sellaisia kasetti-kielikursseja. Ihan hyvin niilläkin pääsee edes jotenkin alkuun.

NIINA, saako olla utelias ja kysyä, että mihin tarvitset Hollannin kielikurssia? Itseä kiinnostaa asia sen vuoksi, että itse olen ensi viikolla Hollannissa näihin aikoihin :).

Mukava kevään odotusta!

t. Tulppaani :)

• Niina
        Tulppaani kirjoitti:

Moi!

Kirjastoistahan saa myös lainata sellaisia kasetti-kielikursseja. Ihan hyvin niilläkin pääsee edes jotenkin alkuun.

NIINA, saako olla utelias ja kysyä, että mihin tarvitset Hollannin kielikurssia? Itseä kiinnostaa asia sen vuoksi, että itse olen ensi viikolla Hollannissa näihin aikoihin :).

Mukava kevään odotusta!

t. Tulppaani :)

Olisimpa minäkin hollannissa ensi viikolla tähän aikaan:). No kesällä olisi tarkoitus lähteä muutamaksi viikoksi joko ihan lomailemaan tai sitten kesätöihin jos sellaisen sattuisin löytämään.

Joo elikkä suunnitelmissa olisi hakeutua hollantiin opiskelemaan/töihin(olen täysin menettänyt sydämeni maalle....). Tämän vuoksi olisi hyvä päästä edes jonkunlaiseen alkuun kielenkin kanssa..Kirjastoon siis:)

Sulle oikein hauskaa reissua!!

• katty

Itse olen opiskelellut nyt ½ vuotta Kalliolassa Helsingissä www.kalliola.fi/opisto.htm
      48€/lukukausi

• niina

Joo täytyy soitella tuonne kalliolaan. Kävin nettisivuilla ja sieltä huomasin että hollannin peruskurssi on käynnistynyt jo tammikuussa ja pian lopuillaan joten täytyy katsoa koska seuraava alkaisi:).

• katty

Juu, meillä on alkeiden jatkokurssi menossa, joten mukaan ei tässä vaiheessa kannata välttämättä tulla, mutta varmaan ensi syksynä jälleen..?

• niina
        katty kirjoitti:

Juu, meillä on alkeiden jatkokurssi menossa, joten mukaan ei tässä vaiheessa kannata välttämättä tulla, mutta varmaan ensi syksynä jälleen..?

joo ensi syksynä täytyy sitten päästä opiskelemaan:). Jotain alkeita olen jo harjoitellut itsekseni.. Ja kesäksi Hollantiin!

• kielestä

olishan se kiva käydä jollain kielikurssilla, vaikkei sitä nyt mihinkään tarvis mutta kiinnostava kieli. oulussa vaan ei taida olla mahollista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3468
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1486
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1239
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1212
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      961
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      933
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      822
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      85
      761
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe