hollantia!

niina

Olisiko kellään tietoa että löytyykö MISTÄÄN hollannin kielen kursseja?? Olisin sellaisen tarpeessa..

11

1519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla

Ainakin Turun ja Helsingin yliopistojen kielikeskuksissa voi opiskella hollannin kieltä.

• Dutchess

vai Hollannissa?

Olen asunut Hollannissa 7 vuotta ja puhun/ kirjoitan kieltä sujuvasti.

• Tulppaani
      • niina

Kiitokset, etenkin hollannin kielikurssi linkistä:). Olen siellä jo vähän harjoitellut.
        Niin tarkoitin kursseja suomessa. Olen katsastanut Helsingin yliopiston kielikeskuksen kurssit aikoja sitten mutta ne ovat vain yliopistossa opiskeleville:(.

• Tulppaani
        niina kirjoitti:

Kiitokset, etenkin hollannin kielikurssi linkistä:). Olen siellä jo vähän harjoitellut.
        Niin tarkoitin kursseja suomessa. Olen katsastanut Helsingin yliopiston kielikeskuksen kurssit aikoja sitten mutta ne ovat vain yliopistossa opiskeleville:(.

Moi!

Kirjastoistahan saa myös lainata sellaisia kasetti-kielikursseja. Ihan hyvin niilläkin pääsee edes jotenkin alkuun.

NIINA, saako olla utelias ja kysyä, että mihin tarvitset Hollannin kielikurssia? Itseä kiinnostaa asia sen vuoksi, että itse olen ensi viikolla Hollannissa näihin aikoihin :).

Mukava kevään odotusta!

t. Tulppaani :)

• Niina
        Tulppaani kirjoitti:

Moi!

Kirjastoistahan saa myös lainata sellaisia kasetti-kielikursseja. Ihan hyvin niilläkin pääsee edes jotenkin alkuun.

NIINA, saako olla utelias ja kysyä, että mihin tarvitset Hollannin kielikurssia? Itseä kiinnostaa asia sen vuoksi, että itse olen ensi viikolla Hollannissa näihin aikoihin :).

Mukava kevään odotusta!

t. Tulppaani :)

Olisimpa minäkin hollannissa ensi viikolla tähän aikaan:). No kesällä olisi tarkoitus lähteä muutamaksi viikoksi joko ihan lomailemaan tai sitten kesätöihin jos sellaisen sattuisin löytämään.

Joo elikkä suunnitelmissa olisi hakeutua hollantiin opiskelemaan/töihin(olen täysin menettänyt sydämeni maalle....). Tämän vuoksi olisi hyvä päästä edes jonkunlaiseen alkuun kielenkin kanssa..Kirjastoon siis:)

Sulle oikein hauskaa reissua!!

• katty

Itse olen opiskelellut nyt ½ vuotta Kalliolassa Helsingissä www.kalliola.fi/opisto.htm
      48€/lukukausi

• niina

Joo täytyy soitella tuonne kalliolaan. Kävin nettisivuilla ja sieltä huomasin että hollannin peruskurssi on käynnistynyt jo tammikuussa ja pian lopuillaan joten täytyy katsoa koska seuraava alkaisi:).

• katty

Juu, meillä on alkeiden jatkokurssi menossa, joten mukaan ei tässä vaiheessa kannata välttämättä tulla, mutta varmaan ensi syksynä jälleen..?

• niina
        katty kirjoitti:

Juu, meillä on alkeiden jatkokurssi menossa, joten mukaan ei tässä vaiheessa kannata välttämättä tulla, mutta varmaan ensi syksynä jälleen..?

joo ensi syksynä täytyy sitten päästä opiskelemaan:). Jotain alkeita olen jo harjoitellut itsekseni.. Ja kesäksi Hollantiin!

• kielestä

olishan se kiva käydä jollain kielikurssilla, vaikkei sitä nyt mihinkään tarvis mutta kiinnostava kieli. oulussa vaan ei taida olla mahollista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      121
      1667
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe