Kävin eilen neuvolassa ja kaikki oli pienellä hyvin, minulla on nyt rv 33 ja tänään on välilä vihlonut tuosta alhaalta vasemmalta puolelta. Tuollaista ei ole ennen tuntunut, voisiko olla niin, että kun vauva kasvaa ja tila käy ahtaaksi vihlominen johtuisi siitä? Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
Vihlonta
4
496
Vastaukset
- slk
Hassua mullakin on tänään ollut vohlontaa juurikin vasemalla puolella. Ja sitten tuntui joku "pulpahdus" itsellä ei ole vasta kun 10 viikko menossa, jotta tuskin mitään liikkeitä vielä on mut kuitenkin joku siellä muljahti.. Toivotaan vaan nyt että kasvukipua. Maanantaina eka ultra=)
- Minullakin
on ollut vas. alh. vatsassa vihlontaa jo jonkin aikaa... Nyt rv 20.
- rv 32+2
Mulla eilisen neuvolan jälkeen vihloili tuonne oikealle alas..Semmosta hermokivun oloista...
Tosin neuvolatäti paineli muksua hieman enempi, ku oli kääntyny perätilaan ja halusi olla varma tuosta ko. asiasta...
Laitoin ton tuntemuksen ihan vaa sen piikkiin et muksun asento tai liikkeet ärsytti jotain hermoa..Varma en oo, ku ei oo aiempaa kokemusta... - Milla.M
niistä nuo vihlomiset johtuu. Itse jouduin viime raskauden loppuviikoilla yhdeksi yöksi tarkkailuun sairaalaan kun koski niin, ettei oikein voinut kävelläkään. Tarkkailivat varmuuden vuoksi sulkeakseen pois muut syyt.Kipuihin auttaa,kun lepäilee vähän aikaa kyljellään sillä samalla puolella jossa kipu tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080