Terves!
Mitä mieltä olette tästä paketista. Kauppias tuli sitä minulle tarjoamaan ja kuulostihan ne edut maukkailta, 28,90 50 minsaa puheaikaa uusi N73 känny. En ole itse ikinä perustanut näistä paketeista mutta ajattelin että voisihan sitä vaihtaa liittymäänsä soneraan kun tällä hetkellä toimii saunalahti. Onko tässä jokin kusetuskikka takana...siis uskon että liittymän tavalliset puhelut ja tekstarit ovat korkeat mutta onko muute nmitään riskiä vaihtaa...kyllähän se uusi känny kelpais :)
Sonera musapaketti
4
522
Vastaukset
- voi ei ei ei...
...jos vertailet muiden operaattoreiden tarjouksiin, niin kallein on tuo Soneran vaihtoehto.
Esimerkiksi Saunalahdella peruspaketissa saat tuon kännyn 19€/kk, ja puhelu/tekstarihinnat ovat Soneraa halvemmat, 0,069€/min/kpl.
http://saunalahti.fi/gsm/gsmperuspaketti.php - pppp
Ostatko yleensäkkin tavaraa osamaksulla? Kalliiksi se aina tulee. Katso laskuistasi paljonko yleensä puhut kuukaudessa ja teeppä sitten hintavertailu ja laske kokonaiskustannukset 2 vuoden ajalta. Tulee melko kalliiksi sulle uusi puhelin tuolla soneran paketilla.
- PertsaV.
Tässä tulikin jo kaikki oleellinen. Eli ei kannata.
Korkeintaan joku Saunalahden peruspaketti 3G tulee edullisemmaksi kuin puhelin osamaksulla ostettuna.
- joulunenkeli1022
Mä otin ite saunalahden tuplapaketin eli 500 minuuttia puheaikaa ja 100 tekstaria kuukaudessa ja puhelimeksi valitsin nokian N70 music editoinin. Tulee maksamaan vain 35 euroa kuukaudessa. Harkitsin ite eka sitä soneran pakettia mutta päädyin sitten tuohon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771