Olen ostamassa venettä jossa on volvo penta 140hv sisäperämoottori. Mitkä mahtaa olla tyyppiviat ja mikä mahtaa olla jo hälyttävä ajotuntimäärä jossa kone alkaa jo olla ehtoopuolella???
Volvo penta 140/145
4
991
Vastaukset
- R K-S
ja se aiheuttaa tietenkin vanhemmiten ongelmia.
Ajotunnit ei ole ratkaisevia, ikä ja huolto on. - TNT
Pakosaapas syöpyy vanhemiten yläpäästänsä ja kannet syöpyy nelosen pakokanavan aukosta (näkee kun ottaa pakosarjan irti)Jakohihnasta kannattaa kysyä koska on vaihdettu
- Säynäinen
Onko kyseessä 3.0 litran GM:n kone? Onko siinä hammashihnaa, mulla ainakin oli ketju, kun pistin sellaisen atomeiksi. Olis myynnissä muuten uudenveroinen 3.0 l lohko ... sattuneesta syystä.
- pentastar
tarkista myöskin öljynlauhdutin/syylari ettei ole tukossa/kattilakiveä.Lauhdutusvesipumpun aksiaalivälys myöskin.
Helpoimmalla pääset jos soitat esim: Topboat(Hki) Osaavat neuvoa mitä tarkoitan..
Asiallisesti huollettu kestää, mutta muista pakosarja, jota kuvattu edellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460