yksi onnistuminen

rebekka-75

Olen lukenut hiljaisesti viestejänne kauan painiessani oman asiani kanssa,surrut muiden ja omaa
tilannettani. Harvoin tänne palataan kertomaan onnistumisista kun surun sijaan onkin ilon vuoro.
Pitkän odotuksen jälkeen meillä napsahti testiin kaksi selkeää viivaa PAS:n seurauksena. En osaa enkä tahdo ruotia omaa taivaltamme vaihe vaiheelta. Olen
kiitollinen että olen saanut silti tukea ja
voimia ihan vaan välillä kurkistamalla tänne.
Tahdon kertoa vaan että yksi on taas onnistunut ja toivon koko sydämestäni että te seuraatte kaikki perässä! Onnea ja voimia teille kaikille jatkossa !!!

5

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Signe

Onnea koko perheelle! Kyllä hyvät uutiset aina piristävät ja antavat toivoa!

• elmeri77

Oikein paljon! Nauti täysillä plussastasi! Ehkä tulen perässä.

• lindalotte

hienoa! ja onnittelut sinulle! toivotaan että perässä tullaan..alkion siirto takana ja tuosta odotellaan

• jaja

onnea!

• Adela

hei rebekka!

Vielä toivoa on! En uskonut tuohon enää, mutta eilen illalla sain ensimmäisen kerran elämässäni nähdä raskaustestissä plussan. Me ollaan yritetty lasta nyt kaksi vuotta ja viimeisimpänä hoitona oli kolmas inseminaatio. Nyt on kuitenkin kovasti vatsakipuja ja hiukan pelottaa tuleeko tämä onnistumaan. Olen kuitenkin TODELLA onnellinen, että voin nähtävästi tulla raskaaksi, tämä ei nimittäin ollut minun kohdalla mikään itsestään selvyys. Tiedän, että minulle on annettu voimia Yläkerrasta ja toivon niitä edelleen. Toivon, että tämä antaisi toivoa myös sinulle, joka olet toivosi menettänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      127
      2832
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      53
      1847
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      71
      1776
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      294
      1711
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      20
      1624
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1312
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1269
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      104
      1149
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1092
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1052
    Aihe