Sims lemmikit lisäosa

Katts

Omistan jo sims2 ja ajattelin ostaa uuden lemmikit lisäosan. Voisiko joku jo valmiiksi antaa ohjeet miten näitä kahta käytetään sitten yhdessä. Pitääkö ensin laittaa sims2 cd koneeseen ja käynnistää peli ihan normaalisti ja sitten alku sivulla vaihtaa keskenpelin dc lisä osaan ja sitten jotain muuta kenties?

Pahoittelen huonoa selitystä.

8

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aad

      peli pois, lemmikit-levy asemaan ja se sitten sanookin mitä pitää tehdä.

      tarkista vaan että sulla on dvd-asema.

      • katts

        Miksi siihen dvd asemaa tarvitsee? En ole kauhean selvillä näistä tietokoneeni ominaisuuksista mutta luulisi sen toimivan tässä kun tuo normaali kakkonenkin toimii...


      • saatavilla
        katts kirjoitti:

        Miksi siihen dvd asemaa tarvitsee? En ole kauhean selvillä näistä tietokoneeni ominaisuuksista mutta luulisi sen toimivan tässä kun tuo normaali kakkonenkin toimii...

        suomessa myynnissä ilmeisesti vain dvd-versiona. Eli jos sulla ei ole dvd-asemaa, et voi pelata lemmikkielämää-lisäriä. Jos ei löydy oikeaa asemaa, niin siitä hankkimaan sitten. Muutamalla kympillä saa jo. :)


      • dais
        saatavilla kirjoitti:

        suomessa myynnissä ilmeisesti vain dvd-versiona. Eli jos sulla ei ole dvd-asemaa, et voi pelata lemmikkielämää-lisäriä. Jos ei löydy oikeaa asemaa, niin siitä hankkimaan sitten. Muutamalla kympillä saa jo. :)

        Voit tarkistaa DVD-aseman olemassaolon esim. testaamalla voitko katsoa DVD elokuvia koneella... :) p.s Lemmikkielämää -lisäosa on aivan loistava... ne eläimet on todella herttaisia.


      • Simisti
        katts kirjoitti:

        Miksi siihen dvd asemaa tarvitsee? En ole kauhean selvillä näistä tietokoneeni ominaisuuksista mutta luulisi sen toimivan tässä kun tuo normaali kakkonenkin toimii...

        Katselin just läpi Anttilan ja Citymarketin mainoslehtisiä, ja niissä kuvissa ainkain jo ilmoitetaan et se olis PC lisäosa... onkos tämä nyt sit jo saatavilla suomessakin vai onkos se PC merkintä vaan lisäosan kuvassa, mut kaupassa ei kuitenkaan sitä ole? Pitää mennä katsomaan paikanpäälle, kun ehtii. Jos joku tästä tietää, niin kerro!


      • Yavanna
        Simisti kirjoitti:

        Katselin just läpi Anttilan ja Citymarketin mainoslehtisiä, ja niissä kuvissa ainkain jo ilmoitetaan et se olis PC lisäosa... onkos tämä nyt sit jo saatavilla suomessakin vai onkos se PC merkintä vaan lisäosan kuvassa, mut kaupassa ei kuitenkaan sitä ole? Pitää mennä katsomaan paikanpäälle, kun ehtii. Jos joku tästä tietää, niin kerro!

        Tottakai Lemmikit on pc:lle, mutta se tarvitsee pyöriäkseen dvd aseman, siis mikä vaikea siinä on ymmärtää PC - CD ROM ja PC DVD ROM?
        Se PC siel keroo, että millä koneella sitä pelataan, ja se DVD-ROM tai CD-ROM kertoo minkä aseman tarvitset koneellesi, jotta se pyörii sinulla, puhumattakaan muista ominaisuuksista.
        Eli jos sinulla on sims 2 lemmikit lisä osa, sinä et laita sitä teidän dvd laitteeseenne, jolla katsotte elokuvia olkkarissa vaan sinä katsot onko sinun tornissasi eli keskusyksikössäsi(PC) dvd asema, joka pyörittää tätä peliä.

        The Sims 2 Lemmiki on myös saatavilla PlayStation2:selle ja X-Boxille. Sims 2 lemmikeistä ei ole jaossa missään(ainakaan suomessa) PC-CD ROM versiota. Näin olen ainakin kuullut, enkä nyt juuri tähän hätään muista, että mistä.

        Ymmärsitkö sinä nyt?


      • Yavanna
        Simisti kirjoitti:

        Katselin just läpi Anttilan ja Citymarketin mainoslehtisiä, ja niissä kuvissa ainkain jo ilmoitetaan et se olis PC lisäosa... onkos tämä nyt sit jo saatavilla suomessakin vai onkos se PC merkintä vaan lisäosan kuvassa, mut kaupassa ei kuitenkaan sitä ole? Pitää mennä katsomaan paikanpäälle, kun ehtii. Jos joku tästä tietää, niin kerro!

        Anntilasta ja sittarista löytyy PC:lle eli tietokoneelle lemmikkilelämää, mutta cd-rom veriota et tule löytämään, koska suomesta sitä ei saa, dvd-rom löytyy melkein jokaisesta sims 2 peliä myyvästä kaupasta.
        x-box ja PS2 ovat peli konsoleita.


      • Simisti
        Yavanna kirjoitti:

        Tottakai Lemmikit on pc:lle, mutta se tarvitsee pyöriäkseen dvd aseman, siis mikä vaikea siinä on ymmärtää PC - CD ROM ja PC DVD ROM?
        Se PC siel keroo, että millä koneella sitä pelataan, ja se DVD-ROM tai CD-ROM kertoo minkä aseman tarvitset koneellesi, jotta se pyörii sinulla, puhumattakaan muista ominaisuuksista.
        Eli jos sinulla on sims 2 lemmikit lisä osa, sinä et laita sitä teidän dvd laitteeseenne, jolla katsotte elokuvia olkkarissa vaan sinä katsot onko sinun tornissasi eli keskusyksikössäsi(PC) dvd asema, joka pyörittää tätä peliä.

        The Sims 2 Lemmiki on myös saatavilla PlayStation2:selle ja X-Boxille. Sims 2 lemmikeistä ei ole jaossa missään(ainakaan suomessa) PC-CD ROM versiota. Näin olen ainakin kuullut, enkä nyt juuri tähän hätään muista, että mistä.

        Ymmärsitkö sinä nyt?

        Nohuh, eipäs nyt hikeennytä, tänne kirjoitin suurinpiirtein ekoja kertoja..... hlausin varmistaa tämän asian. End of discussion.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe