Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vittu mikä pelle on ville valo

sorsakoski

Uusimman soundin lueskelin ja nauroin makeasti
himin jutulle ja lähinnä sille miltä Ville Valo ny-
kyään näyttää,äijä yrittää esittää saatanan boheemia
viininlitkijää lätsineen kaikkineen ja se saatanana
risuparta ja viikset...Laulutaidossakaan ei kehumis-
ta,kuunnelkaa lauvava sydän niin uskotte...Mies ar-
vostelee Beatlesia,ei tule ikinä pääsemään lähellek-
kään samalle tasolle,saatana mikä pelle!!!!!!
Haluaa kuulemma keikkailla suomessakin,mutta ei ole
aikaa,tarvii vissiin myydä liikaa persettä jenkeissä
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elyce

      Eivätkö vanhempasi ole opettaneet sinulle, että on ilkeää nauraa tai pilkata toisten ulkonäköä?

      Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, Ville Valolla on yhtäläinen oikeus arvostella Beatlesiä kuin sinulla häntä.

      • yksikään

        näistä naurajista ei ole, eikä tule olemaan Ville Valon tasoiselle kuuluisuudelle. Helppo nauraa ja kadehtia sivusta, toivottavasti osaavat itse edes UkkoNooan?


    • Öövini

      osti Loirin levyn,siitä pisteet Villellen,nuari jamppa kuitenniin.

      • IVALO

        seedeen??? Jipii... ihan totta?????????? Kertokaa??? Jos osti tervetuloa Ville Pohjoiseen sieltä hullujen seasta, täällä näet ymmärretään vähän enemmän kuin siellä etelän pellejen seassa!!! Lähetään yhdessä Tievabaariin ja jätä se akkas sinne etelään ja heitä ulos. Juo Villen alta aikayksikön pöydän alle, ei pärjää mulle. Terveisiä Ellulta!


      • ........
        IVALO kirjoitti:

        seedeen??? Jipii... ihan totta?????????? Kertokaa??? Jos osti tervetuloa Ville Pohjoiseen sieltä hullujen seasta, täällä näet ymmärretään vähän enemmän kuin siellä etelän pellejen seassa!!! Lähetään yhdessä Tievabaariin ja jätä se akkas sinne etelään ja heitä ulos. Juo Villen alta aikayksikön pöydän alle, ei pärjää mulle. Terveisiä Ellulta!

        Täällä etelässä on kyllä kieltämättä pellejä idiootteja vaikka muille jakaa, mutten muuttaisi pohjoisemmas vaikka saisin kymmenen miljoonaa euroa ja Ville Valon kaupan päälle :D


      • tänne kaipaisikaan
        ........ kirjoitti:

        Täällä etelässä on kyllä kieltämättä pellejä idiootteja vaikka muille jakaa, mutten muuttaisi pohjoisemmas vaikka saisin kymmenen miljoonaa euroa ja Ville Valon kaupan päälle :D

        pysy vaan siellä missä olet, sullakin on mukavampaa...


      • .........
        tänne kaipaisikaan kirjoitti:

        pysy vaan siellä missä olet, sullakin on mukavampaa...

        Voit olla varma siitä että pysyn täällä, ennen kuin muutan jonnekin ulkomaille opiskelemaan...


      • .......
        ......... kirjoitti:

        Voit olla varma siitä että pysyn täällä, ennen kuin muutan jonnekin ulkomaille opiskelemaan...

        ihmiset kun ei pahemmin kiinnosta :'(


      • itsetunto
        ....... kirjoitti:

        ihmiset kun ei pahemmin kiinnosta :'(

        vai? Siellä ulkomailla saatkin tuta mitä on olla "ulkomaan pelle" Novassa oli juuri juttua Lontoon isoista musiikkipaupoista. Toimittaja oli kysellyt onko suomalaisia bändejä tai artisteja... ei ollut ja oli ihmetellyt silmät pyöreinä , onko HIM suomalainen yhtyen ja että Lordikin ja vielä NW. voihan Venäjä.... tervemenoa suomalainen, minä kun olen ulkomailla sananon olevani Laplandista, en Finlandista ja senkun vielä ihmettelevä... että on hauskaa.. Selostan, että Joulupukki tulee minun kotimaastani... hehhhehe


      • näinhän se menee
        itsetunto kirjoitti:

        vai? Siellä ulkomailla saatkin tuta mitä on olla "ulkomaan pelle" Novassa oli juuri juttua Lontoon isoista musiikkipaupoista. Toimittaja oli kysellyt onko suomalaisia bändejä tai artisteja... ei ollut ja oli ihmetellyt silmät pyöreinä , onko HIM suomalainen yhtyen ja että Lordikin ja vielä NW. voihan Venäjä.... tervemenoa suomalainen, minä kun olen ulkomailla sananon olevani Laplandista, en Finlandista ja senkun vielä ihmettelevä... että on hauskaa.. Selostan, että Joulupukki tulee minun kotimaastani... hehhhehe

        Saman olen huomannut parista brittitutustani.
        Kaverit ovat kyllä HIMin tienneet,mutta ovat olleet aivan ymmällä kun olen sanonut niitten olevan suomalaisia.Ne on luullu sitä jenkkibändiksi.
        Mutta eihän HIMissä ole pikaisesti katsottuna muuta suomalaista kuin mollisoinnut.
        Siksi ne kai vähän erottuukin valtavirrasta.
        Mutta empä voi sanoa kärsiväni asiasta.
        Mullekin on aivan yhdentekevä juttu että mistäpäin maailmaa joku bändi on kotoisin.


    • johannes kostaja

      On se kumma mies tuo Valon Ville ku ei viitti tulla parilla tonnilla Köyliön Lallintalolle keikkailemaan vaan käy mielummin jossain Ameriikassa asti "klubeilla" heittämässä keikkaa. Ihme tyyppi, kyllä pitäis Suomee kiertää ku on suomalainen ja kaikkee...

    • Huutomerkki

      Teet itsestäsi pellen näillä palstoilla!!!!!!!

    • himmari

      miten nii yrittää esittää saatanaa? ei todellakaan yritä.

    • Soloploo

      Onko noin ?
      Taidat olla niitä kiihko beatles -faneja... voi voi voi

    • shii.

      taidatpa olla vaan kateellinen HIMin suosiolle.

    • Rokkari 69

      Ja jälleen kysyn: MIten helvetissä HIM on suosittu niin suomessa kuin muuallakin maailmalla jos Ville ei osaa laulaa? Vai väitätkö, että maailmassa on niin monta ihmistä jolla on musiikkimaku päin persettä? Ja mitä vikaa Villen ulkonäössä on? Jokainen näyttää miltä näyttää. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mitä kirjoittaa.

    • walo

      hyvä jätkä se on :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe