Mitä te valitatte palstan hitautta? Nythän sivun latautumista odotellessa voi käydä kahvilla tai koirat ulkoiluttamassa. Ihan kuin ennenvanhaan kun oli vain puhelinmodeemit. Nykynuoriso on lauma hätähousuja joille pitäisi saada kaikki heti ja nyt!
24 hidas hätähousuille
9
537
Vastaukset
Noh, Suomi24 olisi tätänykyä ihan kirjepostin tasolla, ellei postinkulkua oltaisi Suomessa ajamassa alas . . .
300-baudiset oli luotettavia vehkeitä, tavaraa meni ja tuli, sitä vauhtia että ehti hyvin lukea suoraan syötöstä. Suomi24 on paljon hitaampi. ;)- suoli24
Olen samaa mieltä ja vaadinkin että koko internet hidastetaan 24:n tasolle. Warepelletkin hankkinevat itselleen elämän kun leffan imurointi kestää puoli vuotta.
- Kyösti.
Pullamössösukupolvi haluaa kaiken ja just nyt.
Minä ehdin sivujen aukeamisen välissä vetämään tupakan tai kaksi ja eilen kerkesin pesemään paidankin. Sitten kun seuraavaa viestiä tavoitin auki, niin ehdin sen paidan silittämäänkin.
Kyllä on hyödyllisiin toimintoihin ohjaava sivusto, siitä kiitos Enirolle. - Nii-i.
Minä ku olin talavi- ja jatkosovassa viis vuotta yhteesä ja sielä poterosa kykin nii emminä hättäilly yhtää.Sieltä ne piippalakit alakovat moukaroimaa kun olivatten sillä päällä.
Niihä tuo näkkyy oleva tiälläkkii, sivut aukiavat ku ovat auetaksee ja hyvä onnii että aukiavat. - Vanha Uuno
mukaan, kun menen vessaan. Vaimo huutaa, että nyt on sivu latautunut. Pyyhkäisen ja käännän Eniron puhelinluettelon sivun koirankorvalle, että osaan jatkaa oikeasta kohdasta. Suomi 24 alkaa olla hanurista oikein kurttujen kanssa.
- vapaakoodari
On vain kätevää kun on telkkari tässä tietokoneessa. Ei tule aika pitkäksi kun käy vain mainoskatkoilla vilkaisemassa jokos sivu olisi latautunut.
- jkjkjkjkjkjk
Olen viimeaikoina avannut kiinnostavalta tuntuvat suomi24 keskusteuaiheet uuteen ikkunaan, joten kun minulla on toistakymmentä ikkunaa avautumassa, niin silloin voin ehkä lukea ensimmäistä avautunutta.
- tekee käytännön..
tästä hitaasta toiminnasta. Aikamme kun keksimme mitä kaikkea kivaa voi tehdä sillä ajalla kun sivut latautuu niin tietovastaavat tukholmassa keksivät että eihän suomalaisilla isompaa kiirettä olekaan joten annetaan homman olla ja pidäytytään edelleen Linux-pohjaisessa palvelimessa ja wanhoissa 386-koneissa.
- sentään näissäkin
Hommissa! jos ei saada sivuja toimimaan vaan viikko tolkulla nysvätään niin kannattais melkein antaa periks ja sulkea nää surkeet sivut! ei täältä kuitenkaan mitään neuvoja saa kuin että vaihda ms matoimurisi ja muuta epäasiallista!taitaa olla sheriffikin tuo c=3.........
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756