Siis pikkujoulut. Eipä sen suurempia haluja olisi lähteä, mutta ehkäpä ruokien ja "aperitivejen" jälkee fiilis muuttuu. Tai ainakin emppiiristen tutkimusteni perusteella niin käy. Niin ja onhan siinä Kantri lähellä jos vaihtelua haluaa........
HYVIÄ JOULUINALUS TUNNELMIA VAIN KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt se sitte alkaa....
4
853
Vastaukset
- Donjoseba
Kyllä fiilis muutuu illan myötä, pidä hauskaa!!
- Donjoseba
Koska lienee pikkujoulujuhlasi päättyy tai on päättynyt, niin tervetuloa kotiin se on aina paras paikka. Muista! jätkällä ei ole koskaan morkiksia.
- fidinka
fiilis?
Kerro minkälainen paikka Kantri on? Onko vain nuorta porukkaa vai löytyykö 50 ikäisiä? Onko siisti vain ns. "räkälä".- kymijoki
Kantrin yläkerrasta en tiedä, mutta alakerta taitaapi olla enempi sitä "räkälä" osastoa. Ei senpuoleen, ei siinä mitään pahaa ole. Riippuu mitä kuppilalta hakee. Itse olen enempi "pubi" mies ja mielellään jos vielä löytyisi bilispöytä ja tikkataulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619