Sari juuri kertoi, että häntä ahdistaa se mikä tuolla ulkona häntä odottaa! "Mulla ei ole pennin hyrrää, kaamea kasa laskuja..."
Sarilla rahahuolia!
4
602
Vastaukset
- Se nyt nii...
Kauheeta oo... Ainahan se voi vaikka myydä pillua.. :)
- liikut kumpi sulle
käy vai oletko peräti bi.oletkos kade vai tiedätkö että sari käy sinun mestoilla.epäilen että viestisi on myös herjaus.no teitähän samurai viestittäjiä ei kyllä ole monta onneksi.
- ... :) :)
liikut kumpi sulle kirjoitti:
käy vai oletko peräti bi.oletkos kade vai tiedätkö että sari käy sinun mestoilla.epäilen että viestisi on myös herjaus.no teitähän samurai viestittäjiä ei kyllä ole monta onneksi.
Kannattaako ottaa kaikki niin tosissaan? :)
- Bimbo tyhjäpää..
Antakaa mulle rahaa, niin mä ostan meikkejä..
Katsokaa nyt miten mun hiukset on ihan keltaiset..
Mä oon kattokaa seksikaupassa töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042