Heips vaan kaikki
Kuka osaisi kertoa millä korvata piimä. Sain ihanan reseptin piimäkakkuun, mutta tytär on maito-allerginen, millähän sen voisi korvata. Soija tuotteet käy.
Itse mietin maustamatonta alpro sojan jugurttia ja osan soija-maitoa, menisiköhän se piimästä?
maidoton piimä
4
6441
Vastaukset
- miettinyt eli
eli juuri noin voit korvata tai jopa pelkästään sillä maustamattomalla soijajogurtilla, se kun on niin löysää.
- maitovammanen
Itse olen korvannut piimän ties millä =) jopa hedelmämehulla. Hyvin toimii... eikai niitä reseptejä niin pilkulleen tarvii totella.
- piimän ystävä
Itse tein mukavan löydön kaupasta: laktoositon piimä. Meillä koko perhe tykkää siitä. Se on samalla rasvatonkin.
- piimän ystävä
piimän ystävä kirjoitti:
Itse tein mukavan löydön kaupasta: laktoositon piimä. Meillä koko perhe tykkää siitä. Se on samalla rasvatonkin.
Niin, tietystikään tästä ei varmaankaan ole apua, jos on nimenomaan maitoallerginen eikä laktoosille allerginen. Mutta tulipa kerrottua kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179