Heips vaan kaikki
Kuka osaisi kertoa millä korvata piimä. Sain ihanan reseptin piimäkakkuun, mutta tytär on maito-allerginen, millähän sen voisi korvata. Soija tuotteet käy.
Itse mietin maustamatonta alpro sojan jugurttia ja osan soija-maitoa, menisiköhän se piimästä?
maidoton piimä
4
6812
Vastaukset
- miettinyt eli
eli juuri noin voit korvata tai jopa pelkästään sillä maustamattomalla soijajogurtilla, se kun on niin löysää.
- maitovammanen
Itse olen korvannut piimän ties millä =) jopa hedelmämehulla. Hyvin toimii... eikai niitä reseptejä niin pilkulleen tarvii totella.
- piimän ystävä
Itse tein mukavan löydön kaupasta: laktoositon piimä. Meillä koko perhe tykkää siitä. Se on samalla rasvatonkin.
- piimän ystävä
piimän ystävä kirjoitti:
Itse tein mukavan löydön kaupasta: laktoositon piimä. Meillä koko perhe tykkää siitä. Se on samalla rasvatonkin.
Niin, tietystikään tästä ei varmaankaan ole apua, jos on nimenomaan maitoallerginen eikä laktoosille allerginen. Mutta tulipa kerrottua kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671