oon jo laittanu ja lisää puskee. Ja jos joku valittaa, että puhelinlasku kirpasee, ni tiedoksi, että mein faijan firma maksaa viulut...
190 ääntä KAARLOLLE
9
312
Vastaukset
- sohvi
voi sua raukkaa 190 ääntä ei riitä alkuunkaan sarppa saa noin 20000ääntä
- Pokudoku
varmaan meinasit, että yksi ihminen antaa vaan Kaarlolle ääniä. Multa tulee ainakin aika monta ja luulenpa, että lisääkin on porukkaa mukana tässä.
- oioioiiods
Mulla jo 60
- Tekstailija
...pistänyt kaarlolle ääniä. Isän firman tekstiviestit on ennätyksenhalpoja mihin ikinä lähetät. 0.95 €/ viesti ei pidä paikkaansa. Mul on viime kerran puhelinlaskusta siitä todiste.
- okokkookf
Viestiä takan, ja taivalta riittää
- rytinä
viestejä on mullakin Kaarlolle takana, mut lukua en valitettavasti muista :(
- Sallyalbatros
meinasin laitta, en enempää :)
- ..............................
Aika monta tulee
- yufyugt
nekin rahat tonttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381