siis keittiö/khh,wc/makuuhuoneet
kaapistoihin jne sälään.
Hinta ja laatu kohdallaan
Alue Pirkanmaa.
kertokaa hyviä "pientoimittajia"
12
2008
Vastaukset
- ottivat
Kristina-keittiön. Rakensivat uutta taloa.
Oli hyvän hintainen ja laatu ihan ok.
Toimitukset meni hienosti ja kaapit olivat koottuina.
Länsi-Tampereella niiden kuorma-auto näyttää ajelevan viikottain toimituksia.
Itekin vissiin harkitsen sitä, kun remontoin kohta. - tytyväinen
Tampereen Valiokeittiöt toimitti kalusteet. Ei ollut halvin, mutta laatu on ihan jees.
- keittiön ostanut
Suomen Kiintokalusteella ainakin homma toimi hyvin. Laatu oli tosi hyvä asennuksineen, tosin hinta olis voinut olla halvempikin. Mulle olikin pääasia et saan helpolla laadukkaan keittiön "kohtuu hinnalla".
- Elmo
Laittakaas vähän hintoja kaikki ylläolevat!
Eli mitä pakettiin sisältyi jne.
Thänks! - kertoi...
Elmo kirjoitti:
Laittakaas vähän hintoja kaikki ylläolevat!
Eli mitä pakettiin sisältyi jne.
Thänks!keittiö massiivikoivupeili valk., khh, et, tk, mh x 3, wc x2 altaineen ym. lähinnä vissiin MDF:ää, hinta oli ollut n. 8000 € (siis Kristinalta)
- täällä omalla
kertoi... kirjoitti:
keittiö massiivikoivupeili valk., khh, et, tk, mh x 3, wc x2 altaineen ym. lähinnä vissiin MDF:ää, hinta oli ollut n. 8000 € (siis Kristinalta)
kotiseudullaan eli Kristiinankaupungissa, antoi tarjouksen n. viiden metrin keittiöstä 3200 €. Mukana neljä laatikostoa ja loput kaappeja, tasot laminaattia ja Franken tavallinen kahden altaan tiskipöytä, ovet Meriten. Hinta ei ollut lainkaan paha. Tällä hinnalla saa kyllä täälläpäin muistakin samantasoisista keittiöliikkeistä keittiön, vieläpä halvemmalla. Ei mikään Puustelli mutta kelpaa varmaan monelle kyllä.
- Puutuote
Puutuote on firmannimi,
yrittäjä Veikko Kiili
Häjää / Mouhijärvi sijainti
hinta / laatu kohdallaan - molemmat ok Niinisalosta
Otettiin kaikki kaapit uuteen taloomme Esan Levykalusteesta Niinisalosta. Matkaa hieman mutta kannatti. Palvelu, suunnittelu, hinta, valikoima kohdallaan. Samoin palvelu vielä laskun maksamisen jälkeenkin pienissäkin asioissa.
- vaihtoehto
Emme ole itse vielä tilanneet, mutta luultavasti tilaamme keittiön, khh:n ym. kaapit Sydänkaluste Oy:ltä Vammalasta.
- tilasin
ja tilaan seuraavankin, sitten kun tarvitsen. Ai-
van ylivoimaiset mekanismit, vaikka päällisin puo-
lin samanlainen kuin muilla. Suosittelen !!!!!!! - NUUKUS
tilasin kirjoitti:
ja tilaan seuraavankin, sitten kun tarvitsen. Ai-
van ylivoimaiset mekanismit, vaikka päällisin puo-
lin samanlainen kuin muilla. Suosittelen !!!!!!!ISKI JA TILASIN KALUSTEET KALUSTETUKUSTA.
KAIKKI TOIMI POMMINVARMASTI,VAIKKA HIUKAN
ENNAKKOLUULOT MEINASIVAT VAIVATA,JOHTUEN TÄÄLÄKIN
PALSTALLA ESITETYISTÄ MOITTEISTA KS.YRITYSTÄ
KOHTAAN.
KALUSTEET OTIN KASATTUINA JA ASENNUKSEN SUORITIN
ITSE (EI OLLUT VAIKEATA).
HINTAA N.6 METRIN KEITTIÖLLE TULI 1860 €
PS.KEITTIÖN RAAKASUUNITELMAN TEIN ITSE IKEAN
OHJELMALLA (WWW.IKEA.FI) - mikä paska
NUUKUS kirjoitti:
ISKI JA TILASIN KALUSTEET KALUSTETUKUSTA.
KAIKKI TOIMI POMMINVARMASTI,VAIKKA HIUKAN
ENNAKKOLUULOT MEINASIVAT VAIVATA,JOHTUEN TÄÄLÄKIN
PALSTALLA ESITETYISTÄ MOITTEISTA KS.YRITYSTÄ
KOHTAAN.
KALUSTEET OTIN KASATTUINA JA ASENNUKSEN SUORITIN
ITSE (EI OLLUT VAIKEATA).
HINTAA N.6 METRIN KEITTIÖLLE TULI 1860 €
PS.KEITTIÖN RAAKASUUNITELMAN TEIN ITSE IKEAN
OHJELMALLA (WWW.IKEA.FI)vielä joku näitä kehuu. Voi voi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711