Saiko lasten vaatteiden pesussa käyttää huuhteluainetta? Olen ymmärtänyt ettei se ole hyväksi? Miksi ei? Käytän siis ihan sellaista hajustamatonta sensitive huuhteluainetta samoin kuin pyykinpesuainekin on hajustamatonta!
huuhteluaineesta
2
263
Vastaukset
- allerginen huuhteluaineelle
Olen itse allerginen huuhteluaineelle, joten en uskalla käyttää niitä ollenkaan. Eka kerralla sain kauhean kutiavan nokkosrokon ympäri kehoa, kun nukuin yöpaidassa, joka oli huuhdeltu huuhteluaineella. Heräsin muutaman tunnin yöunen jälkeen ja oli pakko käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Seuraavalla kerralla turposivat jo kasvot ja huuletkin, en vain enää muista mikä vaatekappale silloin oli kyseessä. Joten eipä ne kemikaalit kovin terveellisiä ja turvallisia taida olla. Kyllä puhdas vesi on aina paljon parempi vaihtoehto kuin keinotekoiset aineet, joita nykyinen elinympäristömme on muutenkin täynnä.
Lasten, varsinkin pienten, iho on niin ohut että se läpäisee vielä suuremman osan "aineista", mitä aikuisten iho. Sen vuoksi esim. aurinkorasvojakaan ei suositella pienille lapsille.- en käytä ikinä
suomessa huuhteluainetta, kun täällä on niin pehmee vesi... kun oon asunut keskieuroopassa, jossa todella kalkkipitoinen, kova vesi, se kannattaa , vaatteen kuluu hittaammin. toi huuhteluainejuttu on vaan markkinointia, oikeesti suomessa ei tarvii käyttää.
mutta sen lisäksi mulla on sellanen käsitys että siitä jää jäämiä (kun jotkut hyvät farkut pitää esim pestä ilman) eli ei kuitenkaan varmaan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770