sosiaalipummit pitäis kaikki käräyttää. Nämä, jotka vetävät asumistukia pentujensa kanssa ja esittävät yksinhuoltajaa. Saavat vielä lisäkorotuksen pennuista ja ukko / akka asuu pimeästi samassa luukussa, ei vaan ole kirjoilla samassa taloudessa. Parhaat pummit pitää kahta asuntoa..kaiken maksaa yhteiskunta ja veronmaksajat. Iisalmi voisi olla esimerkkinä ja palkita ilmoittajat, tulis säästöä kaupungin kassaan.
Käräytä
47
3693
Vastaukset
- Ne pikku
Optioherrat varasta paljon paljon enemmän, vedä sinä vain käteen ja mene töihin siitä.
- pilkka
omaan nilkkaan? Elättikö sinäkin olet, kun kadehdit optioherroja. Optioherrat tekee rahaa ja sulla sitä ei taida olla.
- voi vitut, teille kateellis...
pilkka kirjoitti:
omaan nilkkaan? Elättikö sinäkin olet, kun kadehdit optioherroja. Optioherrat tekee rahaa ja sulla sitä ei taida olla.
sanonpahan vaan, että elämä on kovaa-ja ilman kovaa ei ole elämää. nää keinot opitaan rikkailta. eli näin he touhuu- ja omaisuuttaan kartuttaa, et silleen. eli ota sä joka oot vähä kade, ni toisist`oppii,ni alat oppiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
- Senpuoleen
pilkka kirjoitti:
Että en käsitä ,että ihmiset kiinnittää huomiota tuommoisiin, kun joku valtiojohtoinen yritys riistää rahaa optioina enemmän kuin edes kukaan tajuaa.
Sen myös tunnustan että olen edelleenkin köyhä ,vaikka olen ollut jo 35v yhtäjaksoisesti työelämässä.
Mutta noista jutuista en ketään käräytä koskaan ,hommatkoon virkamiehiä jotka sitä asiaa voivat tutkia.
Eivätkä minun veroni ole koskaan siitä alentuneet vaikka kuinka olisi yrittänyt ajatella yhteiskunnallisesti.
Nytkin joudun maksamaan lisäveroa vaikka on iso asuntolaina päällä ,mutta jospa se menisi näille pikku keinottelijoille, eikä näille
suur-riistäjille. - tiedä
pilkka kirjoitti:
mitä sillä "elättiydellä" tarkoittanet? Yksinhuoltaja olen,kyllä,koska isä ei halunnut huolehtia lapsestamme ja se kuitenkin käsittääkseni kuulu jonkun tehdä,käyn työssä,tulen palkallani toimeen aivan kohtuullisesti,enkä ole mielestäni koskaan valitellut osaani koska se on hyvä osa,minulle on siunaantunut "maailman paras pikkupoika" enkä antaisi tätä osaa pois ainakaan pulleamman lompakon takia.En ole rahakas mutta tyytyväinen elämääni,omillani.
- dlksdj
Senpuoleen kirjoitti:
Että en käsitä ,että ihmiset kiinnittää huomiota tuommoisiin, kun joku valtiojohtoinen yritys riistää rahaa optioina enemmän kuin edes kukaan tajuaa.
Sen myös tunnustan että olen edelleenkin köyhä ,vaikka olen ollut jo 35v yhtäjaksoisesti työelämässä.
Mutta noista jutuista en ketään käräytä koskaan ,hommatkoon virkamiehiä jotka sitä asiaa voivat tutkia.
Eivätkä minun veroni ole koskaan siitä alentuneet vaikka kuinka olisi yrittänyt ajatella yhteiskunnallisesti.
Nytkin joudun maksamaan lisäveroa vaikka on iso asuntolaina päällä ,mutta jospa se menisi näille pikku keinottelijoille, eikä näille
suur-riistäjille.Kiinnittäkääpä vähän huomiota Savon Voiman asiakkaat noihin sähkön hintoihin, ja kaukolämpöasiakkaatkin voisivat vähän kysellä hintojen perään,vaikkapa mitä lämpö maksaa esim Kuopion Energian asiakkaille...Energianlähteet ovat kuitenkin pitkälti samat että tuotantokustannusten piikkiin erotus ei mene...Kyselkää,hämmästytte!!
- törkeetä solvata
tiedä kirjoitti:
mitä sillä "elättiydellä" tarkoittanet? Yksinhuoltaja olen,kyllä,koska isä ei halunnut huolehtia lapsestamme ja se kuitenkin käsittääkseni kuulu jonkun tehdä,käyn työssä,tulen palkallani toimeen aivan kohtuullisesti,enkä ole mielestäni koskaan valitellut osaani koska se on hyvä osa,minulle on siunaantunut "maailman paras pikkupoika" enkä antaisi tätä osaa pois ainakaan pulleamman lompakon takia.En ole rahakas mutta tyytyväinen elämääni,omillani.
naisia, jotka yrittävät elämässä yksin lasten kanssa eteenpäin.Miksi heillä ei saisi olla kumppania?
- anteeksi tyhmyteni
törkeetä solvata kirjoitti:
naisia, jotka yrittävät elämässä yksin lasten kanssa eteenpäin.Miksi heillä ei saisi olla kumppania?
Jos naisella on kumppani, niin eihän hän silloin yritä elämässä yksin, lasten kanssa...
- kuulun köyhälistöön,
Senpuoleen kirjoitti:
suur-riistäjille.vaikka olen ollut yhtäjaksoisesti töissä kolmekymmentäviisi vuotta.Kapitalistin riistettävänä.
- tällä mieskumppanilla
anteeksi tyhmyteni kirjoitti:
Jos naisella on kumppani, niin eihän hän silloin yritä elämässä yksin, lasten kanssa...
on eron jälkeen omia lapsia huollettavina.Eron jälkeen moni tekee päätöksen;ei koskaan enää naimisiin (eihän se ole rakkauden mitta).Toivon,että mahdollisimman monen yksinhuoltaja äidin lapsi saisi kunnollisen miehen mallin.Ja päinvastoin.
- jljl
tällä mieskumppanilla kirjoitti:
on eron jälkeen omia lapsia huollettavina.Eron jälkeen moni tekee päätöksen;ei koskaan enää naimisiin (eihän se ole rakkauden mitta).Toivon,että mahdollisimman monen yksinhuoltaja äidin lapsi saisi kunnollisen miehen mallin.Ja päinvastoin.
En minä nyt ainakaan ajatellut keneltäkään seurustelulupia enää tällä iällä kysellä ;),hupsuja juttuja! Vai pitäisköhän sittenkin rimpauttaa naapurin rouvan ovikelloa että ettehän pahastu jos tämä könsikäs tulee meille illalliselle,yritämme olla mahdollisimman hiljaa...?
- *^*^*^*^*
kuulun köyhälistöön, kirjoitti:
vaikka olen ollut yhtäjaksoisesti töissä kolmekymmentäviisi vuotta.Kapitalistin riistettävänä.
Vituttaa tuollaset vinkujat. "Kapitalistin riistettävänä"
Etkö sinä nyt tajua että jos ei ole kapitalisteja, ei ole työpaikkoja ?!!?
Ja jos ei kiinnosta olla töissä, voit alkaa itse kapitalistiksi. Niin minä tein. - Oletkin varmaan
*^*^*^*^* kirjoitti:
Ja jos ei kiinnosta olla töissä, voit alkaa itse kapitalistiksi. Niin minä tein.Työantajista parhaasta päästä,vitsi ,vitsi ,vitsi.
Ketäs sitten riistettäis jos kaikki olisivat työnantajia? Jos yleensä olet työnantaja ,olet niistä tyhmimmästä päästä. - *^*^*^*^*^*
Oletkin varmaan kirjoitti:
Työantajista parhaasta päästä,vitsi ,vitsi ,vitsi.
Ketäs sitten riistettäis jos kaikki olisivat työnantajia? Jos yleensä olet työnantaja ,olet niistä tyhmimmästä päästä.Tyhmät pysyvät riistettävänä vuosikymmeniä.
Fiksut perustavat oman yrityksen ja rikastuvat.
Näin se vain on. Tyydy osaasi, köyhä ja tyhmä. - kiinnostaa olla
*^*^*^*^* kirjoitti:
Ja jos ei kiinnosta olla töissä, voit alkaa itse kapitalistiksi. Niin minä tein.töissä.Muuten tulee nälkä.Ei kiinnosta olla sosiaalipummi,kuin kepulaiset ovat.
- .............................
Tuli vaan yksi yrittäjä mieleen. Pyörittää kahta firmaa ja silti nostaa asumistukea jne... Auto on kuitenkin iso uudenkarhea jenkkitilaauto. Eikä rasita itseään töillä.
- vain....
täällä Iiisalmessa ollaan kateellisia, vaikka ei tiedetä asioiden oikeaa laitaa. Oletetaan tietävän. Tiedän yhdenkin, joka sanoo asuvansa eräässä mökissä vuokralaisena, mutta ajelee vuokraemännän autolla.
- hoitaa asiansa
vain.... kirjoitti:
täällä Iiisalmessa ollaan kateellisia, vaikka ei tiedetä asioiden oikeaa laitaa. Oletetaan tietävän. Tiedän yhdenkin, joka sanoo asuvansa eräässä mökissä vuokralaisena, mutta ajelee vuokraemännän autolla.
ja toiset eivät.Mitä itket reppana?
- joku panee
hoitaa asiansa kirjoitti:
ja toiset eivät.Mitä itket reppana?
vuokraemäntää,ja asuu halvalla.Ei olla kateellisia.Vaikka voisihan sitä emäntää panna itsekin.
- eköqwel
joku panee kirjoitti:
vuokraemäntää,ja asuu halvalla.Ei olla kateellisia.Vaikka voisihan sitä emäntää panna itsekin.
No tulihan se totuus sieltä viimein.Eivät ne kaikkia huoli vaikka kuinka räksyttäisi... ;)
- jdhjfhhffffåj
vain.... kirjoitti:
Tarkotat varmaan sitä pimmeen mersukorjaamon pitäjee hiekkamontun tien varressa.
Sittähän on niitä,joella on monta osotetta,ja assuuvat vissiin vuorotellen niissä,ja vettäävät asumistukkee, ym tulloo kierolla tyylillä.
Ovat kaet jonniilaesessa suhteessa mersukorjaamon
"toemitusjohtajaan", (kaaniiseen ja rohkeeseen)
- jos käräytetään
kepulaiset,jotka vetävät tuhansia euroja. ja kepuakat.Ovat kotonaan,ja tuki tulee.
- asia on
täällä Ylä-Savossa tabu.Ei saa puhua.Pitää olla hiljaa,ja vaan kuunnella.KEPUMAFIA
- haesoo
asia on kirjoitti:
täällä Ylä-Savossa tabu.Ei saa puhua.Pitää olla hiljaa,ja vaan kuunnella.KEPUMAFIA
ja jyrää kansalaisia muan rakkoo,pitäskö panna hulinax??????
- Menisitkö
tutkituttamaan pääsi? Tuo vaikuttaa jo vakavaltahhahhah
- tiedä,
haesoo kirjoitti:
osa heistä kyllä kaupungissa asioidessaan tuntuu olevan sillä mielellä että kaikki on vain heitä varten..Omituinen asenne.Kotoako se periytyy?Jos ns. "euroopan omistajista" puhutaan niin minä olen palveluammatissa huomannut että osa "manttalien perijöistä" elää vielä -50 luvulla..Olisihan se hyvä heidänkin herätä nykypäivään mutta on varmasti vaikea muuttaa kotona opittua maailmankuvaa.Katsellaan mielenkiinnolla kauanko siihen menee....P.s.Maalla olen itsekin nuoruuteni asunut joten tiedän kokemuspohjalta jotain
- kolina ja rytinä
kuuluu, kun tuki tulee? Miksi silloin ei saa olla kotona?
- lyömään hulinax,
haesoo kirjoitti:
onhan meillä nämä hirvikonneet.Ensin soitellaan kyllä virkavallalle.
- iikalle
kolina ja rytinä kirjoitti:
kuuluu, kun tuki tulee? Miksi silloin ei saa olla kotona?
No ei se tuki tule tekemättä mitään.Jos sinä itkijä joutuisit tekemään yhtä paljon töitä sen eteen niin luulenpa että itkuis loppuis lyhyeen.
- koulua käymättömälle
tiedä, kirjoitti:
osa heistä kyllä kaupungissa asioidessaan tuntuu olevan sillä mielellä että kaikki on vain heitä varten..Omituinen asenne.Kotoako se periytyy?Jos ns. "euroopan omistajista" puhutaan niin minä olen palveluammatissa huomannut että osa "manttalien perijöistä" elää vielä -50 luvulla..Olisihan se hyvä heidänkin herätä nykypäivään mutta on varmasti vaikea muuttaa kotona opittua maailmankuvaa.Katsellaan mielenkiinnolla kauanko siihen menee....P.s.Maalla olen itsekin nuoruuteni asunut joten tiedän kokemuspohjalta jotain
sosiaaliselle ryhmälle on takuutulot jotka ovat ministeritasoa.
- millekkään
koulua käymättömälle kirjoitti:
sosiaaliselle ryhmälle on takuutulot jotka ovat ministeritasoa.
ryhmälle.Kepulaiset ovat yhteiskunnan syöpä.
- suurinpia
sosiaalipummeja ovat kepulaiset.
- ja parhaasta päästä
sosiopaatteja ne on. Koko organisaatio pitäisi romuttaa ja hännystelijä SDP äänestetään oppositioon.
- Perus perus perus
ja parhaasta päästä kirjoitti:
sosiopaatteja ne on. Koko organisaatio pitäisi romuttaa ja hännystelijä SDP äänestetään oppositioon.
Kepulaene punaniska. En kyllä puhus kepulaesena sosiaalipummeista yhtää mittää.
- sai
vipinää tämä aihe. Taitaa monessa huushollissa olla pieni ongelma tämä yhteiskunnan hyväksikäyttö.
- vaan
rehellisenä potuttaa, kun joillakin on otsaa pelata kieroa peliä. Oli tässä taannoin tapaus, kun posti oli vahingossa laittanut meidän postin sekaan naapuriin kuuluvaa postia, mutta oudointa siinä oli se kun posti oli nimetty sellaiselle henkilölle, joka ei edes asunut siinä osoitteessa. Mikä huvittavinta posti oli Kelalta. Varmaan sai tukea perusteettomasti.
- näitä
vaan kirjoitti:
rehellisenä potuttaa, kun joillakin on otsaa pelata kieroa peliä. Oli tässä taannoin tapaus, kun posti oli vahingossa laittanut meidän postin sekaan naapuriin kuuluvaa postia, mutta oudointa siinä oli se kun posti oli nimetty sellaiselle henkilölle, joka ei edes asunut siinä osoitteessa. Mikä huvittavinta posti oli Kelalta. Varmaan sai tukea perusteettomasti.
Manneja niin piäsis eläkkeelle heti ku tättää 18.v
- mannet maksavat
näitä kirjoitti:
Manneja niin piäsis eläkkeelle heti ku tättää 18.v
kaikki ostoksensa rahalla.Eivät osta velaksi.
- dsfsfsdfsdfs
mannet maksavat kirjoitti:
Ja mistäs se raha on tullut mannelle? Töistäkö?
Eipäs olekaan vaan sossusta / kelalta tms...
Ja kokemuksesta tiedän että mustalaiset ovat väkivaltaisia ja varkaita. - sattuu....
olemaan näkösällä,suurin osa hameessa!!!
Ja ohi kassan maksamatta! - mannemanne
Mannet eivät osta velaksi koska:
1: Ei ole olemassa mannea jolla on luottotiedot kunnossa. Jokaisella mannella on maksuhäiriömerkintä ja rikosrekisteri.
2: Ei ole olemassa niin tyhmää myyjää että myisi mannelle velaksi. Jos et usko, kokeile itse mitä tapahtuu jos vaikka annat mannelle kännykkäsi ja pyydät maksamaan viikon päästä. - myyjä,
mannemanne kirjoitti:
Mannet eivät osta velaksi koska:
1: Ei ole olemassa mannea jolla on luottotiedot kunnossa. Jokaisella mannella on maksuhäiriömerkintä ja rikosrekisteri.
2: Ei ole olemassa niin tyhmää myyjää että myisi mannelle velaksi. Jos et usko, kokeile itse mitä tapahtuu jos vaikka annat mannelle kännykkäsi ja pyydät maksamaan viikon päästä.joka pitää mustalaisia parempina asiakkaina,kuin suomalaisia.
- Suomessa
myyjä, kirjoitti:
joka pitää mustalaisia parempina asiakkaina,kuin suomalaisia.
Varastaa lenkkimakkaran on syvää pahennusta herättävä varas,mutta joka varastaa osakekaupoissa sisäpiiri tietoa hyväksikäyttäen on kunnioitettava kansalainen, jonka persettä jokainen nuolee.
- &&&&
Oletkohan vähän kateellinen, kun joku pystyy näin tekemään. kyllähän se näin on, et kun eriosoitteessa asutaan virallisesti ei ole kysymys rikoksesta. itse asun mieheni kanssa ihan virallisesti samassa osoitteessa, joten mulle on ihan sama mitä muut tekee. relaa sinäkin ja keskity omaan elämääsi.
- kateellinen
että panee potuttamaan sellaiset ihmiset, jotka näyttelee rikasta ja kuitenkin Kela heidät pitää leivässä. Nuoret, terveet ja ainakin päällepäin työkykyiset ovat jouten ja hankkivat vielä lapsiakin tukea nauttimaan. Tästä olen tullut siihen johtopäätökseen, että meillä on liian hyvät sosiaalietuudet.
- ONKIN
kateellinen kirjoitti:
että panee potuttamaan sellaiset ihmiset, jotka näyttelee rikasta ja kuitenkin Kela heidät pitää leivässä. Nuoret, terveet ja ainakin päällepäin työkykyiset ovat jouten ja hankkivat vielä lapsiakin tukea nauttimaan. Tästä olen tullut siihen johtopäätökseen, että meillä on liian hyvät sosiaalietuudet.
Niitä kutsutaan RENUTIIVEIKSI/VOLVIIVEIKSI.
- kiertopalkintojen vihaaja
ONKIN kirjoitti:
Niitä kutsutaan RENUTIIVEIKSI/VOLVIIVEIKSI.
vosut kieroilevat jos ovat töissä niin työpaikoilla, myrkyttävät ilman. ovat pomojen juoruja eli luopioita. lainaavat rahaa toisilta työntekijöiltä, juovat kaikki viikonloput ja rymyävät toisten miesten kanssa. käyttävät hyviä imisiä hyväkseen, valehtelevat kurjuuttaan niin saavat kunnon ihmiset auttamaan vaikka olisi ventovieras lumppu. takaisin maksun aikaan ei akkaa näy mailla ei halmeilla. olisikohan lähtenyt jonkun selkänahkalla ulkomaan reisssulle. ja missä pennut? no jatkamassa äitinsä ammattia tietysti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938