Olin tänään ostoksilla ja ostin kaksi äitiyspaitaa. Vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta vielä ei ole tietoa onko hän tulossa...
Paidat olivat tarjouksessa, joten yhteensä 10Euroa ei ole iso sijoitus, mutta itseäni naurattaa... Naurattaako teitä?
Tiputtakaa minut pilvistä
4
628
Vastaukset
- naurattava olen
minäkin... ehkä jopa naurettavampi kuin sinä :D
Meillä on päätetty että vielä ainakin vuosi odotetaan ennen kuin "saa tulla" ... ja nyt jo olen ostellut aina jotain pikku juttuja...
en kyllä kehtais kellekkään sanoo tai näyttää mitä oon ostellu! Kauhistuttaa sekin ajatus jos vaikka sitten ei saakkaan kun sitä haluais.
Mutta ollaan vaan ihan rauhassa naurettavia... eiköhän se ole osa tätä vauvakuumeilua..?? :D - Tipi79
En sano tätä ilkeyttäni, vaan pyynnöstäsi. Tule alas sieltä pilven päältä pomppimasta. Ei tämä vauvantekohomma ole niin yksinkertaista, kuin voisi luulla. Minulla ei ole vielä yritystä kuin muutama kuukausi takana, mutta tätä palstaa seuranneena ja ystävieni elämää seuratessani olen huomannut ettei se ole helppoa kaikille. Tuollainen paitojen ostelu nostaa vauvahuumaasi ja mitä sitten, jos se pikkuinen ei niin helpolla sieltä tulekaan. Piinaat vain itseäsi.
Toisaalta... Minullakin on ollut pienet vauvan töppöset ostoskärryissä jo pari kertaa ja olen jo kävellyt kassaa kohti, kun olen kääntynytkin viemään töppöset takaisin hyllyyn... Tiedän siis kuinka vaikeaa on olla järkevä, kun kehon joka solu huutaa saada pieni nyytti syliin...
Toivottavasti sinulla kuitenkin pian tärppää ja saat ottaa paidat käyttöön! :) - .........
Ollaan miehen kanssa ostettu jo 2 bodya vaikka en vielä ole raskaana..tietääkseni..2kk menossa yritystä ja hirveä vauvakuume!!!!!!!!!!!
- Mä...
Neuloin vauvantossut!!! Yritystä takana muutama kuukaus. Kyllä se kohta tärppää =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760