puolue uusimman gallupin mukkaan
hähhää muinaisjäärä vasurit.
kyllä hyttikallion-tielä
nyt vituttaa vasuri-jäärrää.
hyvä kepu YES!!!!!
KESKUSTA
21
848
Vastaukset
- mukkaan
suurin osa vasureista kääntyny
keskustalaisiksi.yksi selitys
keskustan nousulle maamme
suurimmaksi puolueeksi.
terv.kepulainen.. GALLUPPI nähdään ensivuoden maaliskuussa.
- jussiaki
ku keskustan kannatus vaan nouseeee!!!
jussiaki kirjoitti:
ku keskustan kannatus vaan nouseeee!!!
sinua kun minäkin olen keskustalainen?
- mikkää kepulainen
j.jussiW-T kirjoitti:
sinua kun minäkin olen keskustalainen?
oo kitisijä porukan juoksupoika sinä oot ja tuut aina olemaan.
mikkää kepulainen kirjoitti:
oo kitisijä porukan juoksupoika sinä oot ja tuut aina olemaan.
olen keskustalainen ja sinä et voi sillä mitään.
- keskusttaan ?
j.jussiW-T kirjoitti:
olen keskustalainen ja sinä et voi sillä mitään.
Onko siellä Pohjanmualla muita kun Matti Vanhassii ja keskustalaissii ja Matin ex-Susannii?
- me ollaan
keskusttaan ? kirjoitti:
Onko siellä Pohjanmualla muita kun Matti Vanhassii ja keskustalaissii ja Matin ex-Susannii?
sankareita kaikki.
- matin kusemia
me ollaan kirjoitti:
sankareita kaikki.
on nähty.
Tuntuu merkkaavan joka kepuli-naisen. - patti on
matin kusemia kirjoitti:
on nähty.
Tuntuu merkkaavan joka kepuli-naisen.katteuvesta punasena.
- näyttää
että keskusta kasvaa ja kasvaa kannatus senkun lisääntyy ja lisääntyy, tulee aina vain suuremmaksi ja suuremmaksi.
- vasuri-ekeki
repiää ny liitoksisttaan.ku velijet
järkijjään keppuun pyrkimässä.hihihhii!!!
terv.ex vasurijäärä nyk.kepulainen. - kuulemma
ottaneet uudeksi tunnus lauluksi "Oi suuri ja mahtava Keskustaliitto"-nimisen kappaleen, joka on käännetty venäjän kielestä talkooporukalla tupailloissa.
- onkin hyvä
kuulemma kirjoitti:
ottaneet uudeksi tunnus lauluksi "Oi suuri ja mahtava Keskustaliitto"-nimisen kappaleen, joka on käännetty venäjän kielestä talkooporukalla tupailloissa.
on se keskusta niin suuri ja mahtava, meidän kaikien ihmisten puollustaja, sen ei tarvi hävetä juuriaan niinkuin vasurit joutuu häpeämään.
kuulemma kirjoitti:
vanha ja tuttu Kymmenen virran maa olis jäämässä pois.
- se jäis
j.jussiW-T kirjoitti:
vanha ja tuttu Kymmenen virran maa olis jäämässä pois.
mihinkään sehän on niin hieno laulu.
se jäis kirjoitti:
mihinkään sehän on niin hieno laulu.
muutaisivat hiukan sen laulun sanoja.
- ei ole
j.jussiW-T kirjoitti:
muutaisivat hiukan sen laulun sanoja.
lupa muutella sanoitusta, tulee ne tekijänoikeudet vastaan.
ei ole kirjoitti:
lupa muutella sanoitusta, tulee ne tekijänoikeudet vastaan.
saa muuttaa jo sanat ilman lupaa.
- oo minkäänlaista
j.jussiW-T kirjoitti:
saa muuttaa jo sanat ilman lupaa.
tarvetta muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758