Bye

bye turku!!!

Nyt sitten muutettiin pois turusta.. tulihan sitä melkein kymmenen vuotta siellä oltua.. ainut mitä tulee ikävä niin kavereita ja läheisiä..matkaa kuitenkin nyt yli 200km;( Ja pikku vinkki varsinkin lapsiperheille;)... Ellette halua että lapsenne kasvaa juoppojen, narkkien yms. hörhöjen keskellä niin älkää muuttako pansioon..ja ympäristön "hyvin" kasvatetut lapset taatusti opettavat kaikkea "mukavaa"..saa kyllä vastata mutta turhaa kieltää totuutta.. joskus vaan miettii eikö ihmisillä ole mitään elämää kun istua kaiket päivät dokaamassa jossain metsän reunassa esim.lasten kasvatus?!! ai niin nehän on huostassa...

8

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkulainen

Kuka hullu nyt johonkin Pansioon muuttaa?? Jos tuo on teidän kokemuksenne Turusta, niin ehkä olisi kannattanut miettiä jotain muuta asuma-aluetta?

• sitä on

asuttu kymmenen vuoden aikana ympäri turkua...mutta pansio vaan on mitä on..

• ...........

Turku on samaa perseenläpeä koko paikka.

• tulot 150000

Olemme miettineet myös poismuuttoa, koska kaupungin rahat heitetään hukkaan ja lapsiperheet ja vanhukset unohdetaan. terveydenhoidossa lähinnä vinoillaan asiakkaille, mutta kun juoppo saapuu, nauretaan iloisesti ja ohjataan kädestä pitäen istumaan. Juoppoja ja muita ketkuja hyysätään VERORAHOILLA.

• on aikamoisen

penseää.
        Itse olen hyvinkin tyytyväinen tällä hetkellä olotilaani.
        En koe että kukaan minulle milläänlailla vinoilisi,mutta hammasjonot ovat pitkät.
        En osaa kuvitella tilannetta että muutaisin pois.Mihin?
        Turku olla kotini.

• meikö myös
        on aikamoisen kirjoitti:

penseää.
        Itse olen hyvinkin tyytyväinen tällä hetkellä olotilaani.
        En koe että kukaan minulle milläänlailla vinoilisi,mutta hammasjonot ovat pitkät.
        En osaa kuvitella tilannetta että muutaisin pois.Mihin?
        Turku olla kotini.

Voisin korkeintaa asua ulkomailla jonkun aikaa, mutta täällä on mun juuret.

• vaihtelu virkistää:)
        meikö myös kirjoitti:

Voisin korkeintaa asua ulkomailla jonkun aikaa, mutta täällä on mun juuret.

en kyllä ole alunperin turusta mutta aika läheltä kuitenkin..ja pääseehän sinne aina takaisin.. onhan turussa paljon hyvääkin.. mutta myöhempää kyllä voisi harmittaa jos olisi koko ikänsä asunu samassa kaupungissa..nyt on vielä helppo muuttaa kun laps ei koulussa..

• köyhä muttei kännissä

Tuo ei ole muuten vain Turun ongelma, vaan lähinnä Suomen ongelma. Demarit kun tunnetusti rakastavat vain juoppoja ja pitkäaikaistyöttömiä, muista huonommin toimeentulevista ei ole niin väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      298
      6003
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      47
      3543
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2720
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2141
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      97
      1696
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1130
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      1001
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      138
      924
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      898
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      864
    Aihe