Nyt sitten muutettiin pois turusta.. tulihan sitä melkein kymmenen vuotta siellä oltua.. ainut mitä tulee ikävä niin kavereita ja läheisiä..matkaa kuitenkin nyt yli 200km;( Ja pikku vinkki varsinkin lapsiperheille;)... Ellette halua että lapsenne kasvaa juoppojen, narkkien yms. hörhöjen keskellä niin älkää muuttako pansioon..ja ympäristön "hyvin" kasvatetut lapset taatusti opettavat kaikkea "mukavaa"..saa kyllä vastata mutta turhaa kieltää totuutta.. joskus vaan miettii eikö ihmisillä ole mitään elämää kun istua kaiket päivät dokaamassa jossain metsän reunassa esim.lasten kasvatus?!! ai niin nehän on huostassa...
Bye
8
925
Vastaukset
- Turkulainen
Kuka hullu nyt johonkin Pansioon muuttaa?? Jos tuo on teidän kokemuksenne Turusta, niin ehkä olisi kannattanut miettiä jotain muuta asuma-aluetta?
- sitä on
asuttu kymmenen vuoden aikana ympäri turkua...mutta pansio vaan on mitä on..
- ...........
Turku on samaa perseenläpeä koko paikka.
- tulot 150000
Olemme miettineet myös poismuuttoa, koska kaupungin rahat heitetään hukkaan ja lapsiperheet ja vanhukset unohdetaan. terveydenhoidossa lähinnä vinoillaan asiakkaille, mutta kun juoppo saapuu, nauretaan iloisesti ja ohjataan kädestä pitäen istumaan. Juoppoja ja muita ketkuja hyysätään VERORAHOILLA.
- on aikamoisen
penseää.
Itse olen hyvinkin tyytyväinen tällä hetkellä olotilaani.
En koe että kukaan minulle milläänlailla vinoilisi,mutta hammasjonot ovat pitkät.
En osaa kuvitella tilannetta että muutaisin pois.Mihin?
Turku olla kotini. - meikö myös
on aikamoisen kirjoitti:
penseää.
Itse olen hyvinkin tyytyväinen tällä hetkellä olotilaani.
En koe että kukaan minulle milläänlailla vinoilisi,mutta hammasjonot ovat pitkät.
En osaa kuvitella tilannetta että muutaisin pois.Mihin?
Turku olla kotini.Voisin korkeintaa asua ulkomailla jonkun aikaa, mutta täällä on mun juuret.
- vaihtelu virkistää:)
meikö myös kirjoitti:
Voisin korkeintaa asua ulkomailla jonkun aikaa, mutta täällä on mun juuret.
en kyllä ole alunperin turusta mutta aika läheltä kuitenkin..ja pääseehän sinne aina takaisin.. onhan turussa paljon hyvääkin.. mutta myöhempää kyllä voisi harmittaa jos olisi koko ikänsä asunu samassa kaupungissa..nyt on vielä helppo muuttaa kun laps ei koulussa..
- köyhä muttei kännissä
Tuo ei ole muuten vain Turun ongelma, vaan lähinnä Suomen ongelma. Demarit kun tunnetusti rakastavat vain juoppoja ja pitkäaikaistyöttömiä, muista huonommin toimeentulevista ei ole niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938