Realisti Kaki

haastattelussa

Kaki myönsi Mari Kakon haastattelussa ihastuneensa sariin, mutta osoitti olevansa realisti sanomalla myöskin että Sari ansaitsee parempaa, ja eiköhän häntä odota tuolla jossain kaljupäinen (Sari tykkää kaljuista) tatuoitu mies.

Tästä huolimatta Mari kakon piti saada lyödä lyötyä ja Saria haastatellessaan kun Sari sanoi ettei ollut mitään seksuaalista, Mari Kakko husi Karin suuntaan "Siinäs kuulit!".

Oli mielestäni aika asiatonta, kun toinen juuri hetkeä aikaisemmin itse rehellisesti myönsi ettei yllä Sarin tasolle.

Toisaalta iltaan sisältyi mutakin, kun Kale laukoi mielipiteitään Karista. Tätä Kari ei kuullut, mutta Karin äiti kyllä koska hänen äitinsä silmien edessä Kale päästi höyryjään.

Noh mennyt on mennyttä, tsemppiä Karille tulevaisuuteen...

Ja ONNEA Sarille voitosta!!

3

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä ...

... olen. Erityisesti suututti se, kun Kale haukkui Kakia lyllertäjäksi Kakin äitin silmien edessä. =( Kale oli aiemmin mun suosikki, mutta nyt olen vain iloinen siitä ettei se voittanut. Selvää koulukiusaaja-ainesta jonka on syytä mennä kotiin kasvamaan.

Kakin virpomisjutut oli ajoittain - okei, aika useinkin =) - rasittavia, mutta sillä kaverilla on selvästi suuri ja lämmin sydän. Hyvää jatkoa vaan Kakille.

Oikea henkilö kuitenkin voitti, onnea Pirpanalle! =)

• jätkä, mutta ei homo

Mielestäni Kaki osoitti järkevyytensä, Main haastattelussa. En pitäisi kuitenkaan minään mahdottomuutena, etteikö Kaki ja Sari voisi olla enemmän kuin ystäviä. Mielestäni Kakilla on ISO sydän, ja sen on kaikki talossa olleet huomanneet.

• Mats Sundin

kysymykset oli muutenkin niin ennalta-arvattavissa et oikein hävetti sen puolesta kuka nyt olikaan ne laatinu.Kalen kommentit sinetöi kyllä sen kuvan ettei kaverilla ole yhtään tilannetajua ja empatiaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe