vähintään yhtä räväköitä persoonoita,
tämän vuoden bbssä oli tuplasti kovempi meininki verrattuna viime vuoden bb:seen..
mietoja persoonoita oli talossa silti n. 60-75%, eli parannettavaa löytyy.. pistäis pari semmosta normaalia ihmistä sinne, ja loput jotain extemporee..
osittain innostus loppu sillon, kun uudet tuli.. lähinnä just sen takia kun talo tasottui tasottumistaan.. loppua kohden ei juuri mikään muu kiinnostanut kun bb:n bileet..
toivottavasti bb korjaa tilanteen ens vuonna.. tän vuotinen bb oli jo reilusti parempi kun viime vuoden..
..ens vuotta odotellessa
toivon ens vuonna
8
525
Vastaukset
- Normaali voitti.
Noita moottori turpia joilla ei ole sanotavaako sinä kaipaat???
Olli ja Kaki ?, lisää tollaisia?
VITTU SÄ OOT SEKAISIN!!- ,,,,,,,,,,,,
on niitä muitakin normaaleista eroavia kun kaki ja olli.. moottoriturvat on asia erikseen..
- hei dorka juntit
hei dorka juntit, te ootte iha daijuij, hei..?
piece of keik mään, meitsi duunaa himas överi snadina, tsiigaan vaa flaikkaa ja yritän dokata ku bailut menee jorauksis..melkee flaikat lähtee daijust joraa???
OLLI ja KAKI?? LISÄÄ TOLLASIA???
sun äitilläs on liia kuivuneet tissit, käys vilkasee - En ymmärrä?
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
on niitä muitakin normaaleista eroavia kun kaki ja olli.. moottoriturvat on asia erikseen..
Oletko ?
http://www.youtube.com/watch?v=JJMFehADZqk
Taidan ymmärtää. - sä oot..
hei dorka juntit kirjoitti:
hei dorka juntit, te ootte iha daijuij, hei..?
piece of keik mään, meitsi duunaa himas överi snadina, tsiigaan vaa flaikkaa ja yritän dokata ku bailut menee jorauksis..melkee flaikat lähtee daijust joraa???
OLLI ja KAKI?? LISÄÄ TOLLASIA???
sun äitilläs on liia kuivuneet tissit, käys vilkasee
- Sä oot täällä..
.
http://www.youtube.com/watch?v=JJMFehADZqk
Tavataanko?- moikkkkkelis
moi vaan, mut just raastan mun kyrvästä NAHKAA ja haistelen mun perseen väliin jäänytttä paska kokkaretta (en oo pyyhkiny persettä 1viikkoon ja sinne on jääny kuivia kokkareita) .. haisee iha ok:lle..
- ..niin jatka vaan....
moikkkkkelis kirjoitti:
moi vaan, mut just raastan mun kyrvästä NAHKAA ja haistelen mun perseen väliin jäänytttä paska kokkaretta (en oo pyyhkiny persettä 1viikkoon ja sinne on jääny kuivia kokkareita) .. haisee iha ok:lle..
..mutta muista lopettaa ajoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101962Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541821Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971723Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta131224Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198