Joskus neljä vuotta sitten ihastuin itseäni 15vuotta vanhempaan mieheen, olin tuolloin 15, edelleen sama ihastus painaa mieltäni...
siispä...
melkein tarkalleen viisi neljä vuotta sitten näin kyseisen miehen ensimmäistä kertaa, mies joka ei voinut olla huomaamatta minua, meillä oli aina hauskaa, huumoria suuntaan ja toiseen kemiat olisi jo silloin pelanneet loistavasti kohdalleen, mikä silloin meni pieleen? Ymmärrän meillä oli yhteisiä sukulaisia ja paljon muutakin yhteistä. Näin sinua lähes päivittäin, olit ainoa pelastukseni niiden työn ja koulun täytteisten päivien lomalla. Silloin en saanut sinua pois ajatuksistani. Enkä vieläkään saa pois sua. Muistan sen juhannuksen jonka vietit luonamme kun olin 16, en koskaan unohda niitä keskusteluita, en mitään mitä sen illan aikana tapahtui, sain yhteyden joka katkaistiin, tiedän ettei kaikki ollut vain teinitytön harhakuvitelmaa. Tapasit kuitenkin naisen jonka kanssa muutit yhteen, enkä enään kuullut sinusta... Surullinen olin, vaikka en sinua niin kovin kaivannutkaan, sitten joku otti sinut puheeksi ja aloin taas kaivata, kunhan edes olisin saanut nähdä sinut... Muistin sen ainoan suudelman, se oli se kaikki mitä meidän välillämme tapahtuo silloin, sinä yönä kun luovutin ja sait mut jaksamaan eteenpäin. Kukaan ei tiedä siitä suudelmasta ja vain yksi ihminen tietää tunteistani sinua kohtaan... Kului siis parisen vuotta ja sain mahdollisuuden tavata sinut jälleen en vain voinut missata, jotain oli muuttunut, et enään puhunutkaan minulle, miksi? Tiedän että olet jälleen yksin, katsoit vain hymyillen kuin vihdoin olisinkin kaikkien tavoittamattomissa... Missä olet nyt... Ehkä en enään jaksakkaan päivääkään ilman sinua... En koskaan unohda niitä hetkiä jotka vietin kanssasi.. En niitä minuutteja jotka istuin sylissäsi, enkä sitä suudelmaa (joka ei sittenkään vienyt jalkoja altani), veit kuitenkin sydämeni... Oli vihdoin pakko purkaa sydäntä joka on tukahtumaisillaan ikävään, et ehkä lue koskaan tätä tekstiä, et ehkä koskaan ymmärrä että se olen minä jos luet, mutta täällä yhä odotan sinua...
joskus...
nasnas
0
409
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874