Mitkä ovat vanginvartijan tosiasialliset mahdollisuudet kiusata ja kyykyttää vankeja?
Minkälaista on nuoremman, määräaikaisen vartijan työ (lomasijaisen). Sehän ei vaadi virkatutkintoa, eikö vartijakortti (TU) riitä.
Nuorempi vartija
9
1364
Vastaukset
- GEFAB
Tuollaisille vartijakorteille linnassa vaan nauretaan. Ne voi työntää syvälle sinne missä ei aurinko paista....Niinkuin suurimman osan stevareistakin. Jos olet ollut aiemmin yksityisellä puolella vartijana, työkokemuksesi viittaa enemmän myymäläapulaisen hommiin ostoskärryjä työntelemään...
- huti
Kovaa puhetta laiskalta suppeakatseiselta paviaanilta:) Menehän sinäkin koittamaan mitä se oikean vartijan työ on, kun siellä pitää oikesti tietää asioista ja osata käyttää päätään, ei siellä ole aina kymmenen istujaa hämmentämässä soppaa sakeammaksi ja jakamassa vastuuta. Tai tuskimpa sinua mikään firma ottaa, koska olet niin vitun sopimaton olemukseltasi ja jos vankilaa pidät oikasti hyvänä työpaikkana, niin olet kyllä ilmeisesti aivokuoleman partaallakin. Oletko sinäkin sivari, vai muuten vain päävian vuoksi armeijsta vapautettu? Yksityiselle puolelle vaaditaan kuitenkin armeijan hyvin suorittaminen ja joku kurssi, toisin kuin vankilaan, tuohon "vaativaan työpaikkaan", mutta vankilaan pääsee sukusiitolla ja ilmankin kaikki sivaripellet! Mutta sama kait se kuka siellä vankilassa istuu palkkansa eteen juoruamassa.
Joko On Tarja Halonen antanut vankiloihin joululahjat? Huhun mukaan tänä vuonna saatte viimeinkin ne hamekankaat:))))) - GEFAB
huti kirjoitti:
Kovaa puhetta laiskalta suppeakatseiselta paviaanilta:) Menehän sinäkin koittamaan mitä se oikean vartijan työ on, kun siellä pitää oikesti tietää asioista ja osata käyttää päätään, ei siellä ole aina kymmenen istujaa hämmentämässä soppaa sakeammaksi ja jakamassa vastuuta. Tai tuskimpa sinua mikään firma ottaa, koska olet niin vitun sopimaton olemukseltasi ja jos vankilaa pidät oikasti hyvänä työpaikkana, niin olet kyllä ilmeisesti aivokuoleman partaallakin. Oletko sinäkin sivari, vai muuten vain päävian vuoksi armeijsta vapautettu? Yksityiselle puolelle vaaditaan kuitenkin armeijan hyvin suorittaminen ja joku kurssi, toisin kuin vankilaan, tuohon "vaativaan työpaikkaan", mutta vankilaan pääsee sukusiitolla ja ilmankin kaikki sivaripellet! Mutta sama kait se kuka siellä vankilassa istuu palkkansa eteen juoruamassa.
Joko On Tarja Halonen antanut vankiloihin joululahjat? Huhun mukaan tänä vuonna saatte viimeinkin ne hamekankaat:)))))JOKU ON OPETTANUT STEVARIN LUKEMAAN. HEH HEH HEH.EN VIITSI TULLA TEIDÄN "ÄSSIEN" KANSSA HÄSLÄÄMÄÄN "KADULLE". SAAN TYÖNNELLÄ NIITÄ KÄRRYJÄ KAUPASSA MUUTENKIN.. TV: RES. LTN
- otahan peelo selvää
GEFAB kirjoitti:
JOKU ON OPETTANUT STEVARIN LUKEMAAN. HEH HEH HEH.EN VIITSI TULLA TEIDÄN "ÄSSIEN" KANSSA HÄSLÄÄMÄÄN "KADULLE". SAAN TYÖNNELLÄ NIITÄ KÄRRYJÄ KAUPASSA MUUTENKIN.. TV: RES. LTN
Missä kaupassa sinäkin kärryjä työntelet pelsolla? Oli taas sellanen kommentti että ei taidetä asioista oikein tietää.
- GEFAB
otahan peelo selvää kirjoitti:
Missä kaupassa sinäkin kärryjä työntelet pelsolla? Oli taas sellanen kommentti että ei taidetä asioista oikein tietää.
Teitä rikollisten kauhuja yhdessä Helsingin kauppakeskuksessa ihailin. 18-vuotiaita finninaamoja neljä numeroa liian suurissa haalareissa. Pää juuri höylällä ajettu kaljuksi niin että nahka punottaa. Hanskat kädessä sisällä vissiin siksi ettei runkkausjäljet näy. Vyöllä koko pieni maailma juustohöylästä lähtien kilisemässä.Pyytämässä vapisevalla äänenmurrosäänellä "Anteeksi mutta voinko ottaa kärrynne"
Kyllä te ootte koneita ;) - Topi Torpeedo
otahan peelo selvää kirjoitti:
Missä kaupassa sinäkin kärryjä työntelet pelsolla? Oli taas sellanen kommentti että ei taidetä asioista oikein tietää.
Katso peiliin ja mieti omaa ilmaisukykyäsi ennen kuin rupeat säälittävien provoviestien kirjoittajia arvostelemaan. En voi sanoa sinulle muuta kuin, että voi poloista. Tänne olet taas löytänyt tiesi. Jo ties kuinka monetta kertaa. Itkemään tuota samaa paskaa. Jo pelkästään tuo sinun tapasi ilmaista asioita kertoo sinusta kaiken tarpeellisen. Ei sinulle (tai muille kaltaisillesi) voi muuta kuin nauraa. Kaikkeen provoon ja muuhun paskaan tekin säällittävät itsetunnottomat rassukat ja ressukat lähdette vastaamaan. Voiko oikeasti näin aivotonta porukkaa olla... Ilmeisesti voi. Ottakaa nyt ne laput pois jo silmiltä.
- GEFAB
Topi Torpeedo kirjoitti:
Katso peiliin ja mieti omaa ilmaisukykyäsi ennen kuin rupeat säälittävien provoviestien kirjoittajia arvostelemaan. En voi sanoa sinulle muuta kuin, että voi poloista. Tänne olet taas löytänyt tiesi. Jo ties kuinka monetta kertaa. Itkemään tuota samaa paskaa. Jo pelkästään tuo sinun tapasi ilmaista asioita kertoo sinusta kaiken tarpeellisen. Ei sinulle (tai muille kaltaisillesi) voi muuta kuin nauraa. Kaikkeen provoon ja muuhun paskaan tekin säällittävät itsetunnottomat rassukat ja ressukat lähdette vastaamaan. Voiko oikeasti näin aivotonta porukkaa olla... Ilmeisesti voi. Ottakaa nyt ne laput pois jo silmiltä.
Menepä nyt juomaan poikaystäväsi kanssa sitä Romanialaista punaviiniä ja keskittykää toisiinne koko illaksi ettei pientä herkkää mieltäsi vaan järkytettäisi...
- nyt vähän...
GEFAB kirjoitti:
Menepä nyt juomaan poikaystäväsi kanssa sitä Romanialaista punaviiniä ja keskittykää toisiinne koko illaksi ettei pientä herkkää mieltäsi vaan järkytettäisi...
mihin viestiin tuossa on vastattu... :)
- Vartija
Sinä poika, et taida tietää vanginvartijan hommista mitään. Vastauksesi oli vain akkamaista lällättelyä, sisältämättä minkäänlaista tiedonjyvääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701