Mitenkäs muilla jouluvaavia odottavilla äideillä menee? Saatteko yöt nukuttua? Joko tuleva synnytys jännittää? Onko ollut supistuksia jo paljon?
Täällä tuleva synnytys verottaa yöunet pois ihan täysin. esikoista kun odotan niin tuleva tapahtuma pelottaa paljon. ja vaavi pitää huolen ettei yöllä nukuta =) Ja supistuksia on päivittäin...
Mukavaa odotusta äideille!
Hei !!
2
303
Vastaukset
- meppe
Mitään suurempia tuntemuksia ei ole vielä tullut ja vauvakin kellottaa vielä korkealla.
Mielelläni menisin kyllä jo synnyttämään, mutta aikansa kutakin.
Nukkuminen on alkanut taas sujumaan vaikka häiriöitä tuntuu olevan koko ajan. Kaikkeen näköjään tottuu. Turvotusta olen yrittäny pitää kurissa ihan todenteolla sillä paino on noussu siihen tahtiin ettei enää normaali rajoissa pysytä.
Kovasti oon yrittäny kaikesta hankaluudesta huolimatta touhuta jos vaikka saisi jotain edistystä aikaseksi kohdunsuulla, mutta supistuksia ei ole kuulunut. Nippailuja ja menkkakipuja tosin päivittäin.
ennen joulua olisi kiva nähdä tulokkaan kasvot vaikka LA onkin vaarallisesti 20.12.- rv 37
supistuksia on täälläkin ooteltu mut vaan vähäsiä kovettumisia on ollu. kipuja ei oikeestaan oo muutenkaan ollu ja kun lääkäri tutki nii ei oo kumemmin edistystä tapahtunu. vähän on vauva kuitenki laskeutunu. la ois jouluaattona ja nyt ainaki tuntuu siltä et ei taida pientä vielä jouluna saada syliin. mut kai sen sitten pitää vielä kasvaa, pääasia et vauvalla ois kaikki kunnossa vaikka sit venähtäs toi syntymäaika. mut muuten ei valittamista, nukuttua saan ja vielä kävelylenkkejäkin on tullu tehtyä. et odotellaan vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2965995Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki473533Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462720"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol971696- 661120
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua771001Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni135916Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10898Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11854