kaarlolta silti hyvä show, pääs poika kolmanneks.. jotenkin tuntuu vaan, et sen kolmas siotus ei ole yhtä huomioitava kun viimevuoden kolmannen.. ihaniinkun ois että sari voitti ja kaki tuli toiseks ja thats it..
kaarlo meuhkas tuolla seiskan sivuilla olevissa klipeissä "mitä sanot sun faneilles" "mää oon ikuisesti katkera kun äänestitte mut taloon takasin!" ... noh, jätkähän tuli kolmmaneks kumminki..
kaarlo kolmanneks
1
415
Vastaukset
- imagon
ittestään yllä tyyliin "muahan ei kukaan määrää", "mä en välitä yhtään mitä muut ajattelee", "mua ei kiinnosta tällaset fucking shit paska fanitusohjelmat", "Mä oon niiiiiin itsenäinen ihminen et en kaipaa mitään teiän fanien huomioo", "te muut ootte säälittävii".
okei kaarlo, sä oot aika räiskyvä persoonallisuus, sul on monen naisen ihannoima kroppa, oot pintas pitävä jne. susta on muodostunu bb:tä seuraavan kansan silmiin tietty kuva; kansalla on tietty odotusarvo susta ja sä tiät sen nahoisas. et vain oiken osannu pitää pakkaas koosa alkamalla esitelmöimään omaa suoranaista itsenäisyytes erinomaisuutta. paree olis ollu olla vain ihan nöyrää poikaa.
ja se sun möläytys kakon haastattelusa kakista. ei kai vain tyypillinen suomenruottalainen ylemmyydentunne päässy valtaan mieleäs tuolla hetkellä? kakilla on oma ulkomuotons ja sulla omas, joka tottakai on suuren kansan silmisä sulla parempi. teit emämokan kajoamalla kakin ulkomuotoon puhumalla lylleröstä suomen kansasta annettuna kuvana. rakel liekki osui oikeaan viitatesaan kakin hyvään itsetuntoon terveen, realistisen ja häpeämättömän kehonkuvansa myötä.
ittehän sää koko ajan korostat ihmislajin kaikkien yksilöiden itsenäisyyttä. miks helvetisä nyt sitte puhuit kansasta annettavasta kuvasta etkä aattelekaan ihmisiä yksilöinä vaan jonku kollektiivin, kansan edustajina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760