kaarlolta silti hyvä show, pääs poika kolmanneks.. jotenkin tuntuu vaan, et sen kolmas siotus ei ole yhtä huomioitava kun viimevuoden kolmannen.. ihaniinkun ois että sari voitti ja kaki tuli toiseks ja thats it..
kaarlo meuhkas tuolla seiskan sivuilla olevissa klipeissä "mitä sanot sun faneilles" "mää oon ikuisesti katkera kun äänestitte mut taloon takasin!" ... noh, jätkähän tuli kolmmaneks kumminki..
kaarlo kolmanneks
1
418
Vastaukset
- imagon
ittestään yllä tyyliin "muahan ei kukaan määrää", "mä en välitä yhtään mitä muut ajattelee", "mua ei kiinnosta tällaset fucking shit paska fanitusohjelmat", "Mä oon niiiiiin itsenäinen ihminen et en kaipaa mitään teiän fanien huomioo", "te muut ootte säälittävii".
okei kaarlo, sä oot aika räiskyvä persoonallisuus, sul on monen naisen ihannoima kroppa, oot pintas pitävä jne. susta on muodostunu bb:tä seuraavan kansan silmiin tietty kuva; kansalla on tietty odotusarvo susta ja sä tiät sen nahoisas. et vain oiken osannu pitää pakkaas koosa alkamalla esitelmöimään omaa suoranaista itsenäisyytes erinomaisuutta. paree olis ollu olla vain ihan nöyrää poikaa.
ja se sun möläytys kakon haastattelusa kakista. ei kai vain tyypillinen suomenruottalainen ylemmyydentunne päässy valtaan mieleäs tuolla hetkellä? kakilla on oma ulkomuotons ja sulla omas, joka tottakai on suuren kansan silmisä sulla parempi. teit emämokan kajoamalla kakin ulkomuotoon puhumalla lylleröstä suomen kansasta annettuna kuvana. rakel liekki osui oikeaan viitatesaan kakin hyvään itsetuntoon terveen, realistisen ja häpeämättömän kehonkuvansa myötä.
ittehän sää koko ajan korostat ihmislajin kaikkien yksilöiden itsenäisyyttä. miks helvetisä nyt sitte puhuit kansasta annettavasta kuvasta etkä aattelekaan ihmisiä yksilöinä vaan jonku kollektiivin, kansan edustajina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689