Kaarlo, kun sinä pillahdit itkuun, nauroin. Tajusin lopullisesti sen mitä olin jo arvellutkin, olet nynny. Vaikka esitit kovaa kundia ja kapinallista, ei sinussa ollut ainesta. Itkit hereästi kuin pikkutyttö. Kun saat viinaa, alat uhoamaan. Kun joudut vastaamaan sanoistasi, itket. Olet saanut palautetta ulkonäöstäsi, olet ylpeä. Kanssakilpailijasi ei ole yhtä komea, tämä on mielestäsi pätevä syy pilkata suorassa lähetyksessä. Kaikki häpesivät sinua. Et vain tajunnut, sillä olet myös tyhmä. Kun sen joskus tajuat, teet sen mikä on sinulle luonnollista ja jonka osaat parhaiten, itket.
Kirje Kaarlolle
5
1404
Vastaukset
- ON PERSEESTÄ
KAKKAAAAAA
- Kirjoittaja++
Kerroitko tuossa itsestäsi? Huomaamattasi niin teit, sanoo psykologi.Kerroit ainakin sivistyneisyytesi tason. Oli komenttisi sellaista tasoa!
- Jutsiina,
Kirjoittaja++ kirjoitti:
Kerroitko tuossa itsestäsi? Huomaamattasi niin teit, sanoo psykologi.Kerroit ainakin sivistyneisyytesi tason. Oli komenttisi sellaista tasoa!
Eikö koulussa ja akateemisissa piireissä opeteta ollenkaan käytöstapoja?
- dDSD
Kirjoittaja++ kirjoitti:
No, sivistystasosta puheenollen psykologina voinet todeta Kaarlon menneen suorassa lähetyksessä pahasti rajan yli. Haukkui Kakia televisiossa tämän äidin ollessa paikalla. Antoi sellaisen esimerkin monille lapsille että ulkonäköä saa pilkata ja hauskaa pitää muiden kustannuksella. Kai Kaarlo edes vähän vastuutaan tajusi? Vai eikö? Ja sitten ihmetellään kun kouluissa kiusataan muita lapsia ja nämä ajatuvat epätoivossaan umpikujaan. Miten, psykologi, analysoit tätä? Oliko Kaarlon käytös esimerkillistä? Millaista hedelmää se kantaa, ennenkaikkea lasten keskuudessa?
- mun suosikki ...
... siihen saakka kun se eilen haastattelussa sanoi Kakista niin rumasti Kakin äidin läsnäollessa. Itsekään en suuremmin Kakista missään vaiheessa pitänyt, mutta Kalen kommentti oli ihan koulukiusaajatasoa. Onneksi Kale ei voittanut.
Muutenkin alkoi ihan loppuvaiheessa vähän riepoa se Kalen negatiivinen asenne. Olisi jäänyt kotiinsa jos BB-talossa oleminen oli niin vastenmielistä.
Miksi sitten Kale oli pitkään mun suosikki? Se puhui kauniisti naisista, se ei puhunut pelkkiä virpomisjuttuja niin kuin Kaki, se laittoi usein ruokaa ja antoi hierontaa kanssakilpailijoilleen, sillä on hyvä kroppa, kauniit silmät ja upea hymy ... Toisaalta niistä sen uhoamisista ja raivareista sai hyvät naurut, oli ne niin surkuhupaisia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481