Ensinnäkin aloitan vain sillä, että minulla on masennus, johtuen siitä että perheen isäntä on itseään täynnä ja katsoo erittäin kapeakatseisesti asioita.
Mutta ongelmista suurin on huoli lemmikeistäni. Ihanista kissoistani.
Nyt viimeyönä ne olivat hyppineet taas tiskipöydälle ja tiputelleet (en tiedä kuka niistä niin käytän monikkoa) veitsiä lattialle, kinkunpaloja ja kananmunankuoria. Olen sanonut asiasta isännälle, että ei jätä mitään ruoantähtiä pöydälle, sillä kissan nenään kananmuna ja kinkku tuoksuvat niin hyvälle, että minkä se vieteilleen mahtaa.
Mutta perästä tulee heti: "sinne *itun tiskipöydälle ei kissat hypi, oli ruokaa tai ei!!!" Ja sitten tulee uhkaus siitä että kohta tulee verinen löylytys ja kurinpito, ja kaikenlisäksi kovin erilainen riippuen kissasta, perheen omaa kissaa tämä henkilö ei tosiaan kurita kovilla käsillä, vain MINUN KISSOJANI.
Olen monesti suunnitellut, kuinka tappaisin kyseisen ihmisen, jos hänellä naksahtaa päässä ja käy käsiksi lemmikkeihini.
En kykene valvoa öitä sen takia että kissat hyppii pöydille, tarvitsen unta minäkin. Asia on vaan niin, että kissat hyppii juuri yöllä pöydille kun on hiljaista ja kukaan ei kulje talossa enään. Miten niitä opettaa? Kissakarkotteita ollaan kokeiltu, mutta ei auta. Eikä auta päntätä isännän päähän, ettei ruokaa jätetä pöydille, tai tulee huutoa kurkuntäydeltä.
Kissat tottelee minua kyllä vähemmälläkin karjumisella, uhkailulla ja pelottelulla, mutta isäntä haukkuu tyyliäni komentaa kissoja. Hän itse säntää keskellä yötä kurittamaan huoneeseeni kissojani, herättää samalla koko asunnon ja pelottelee kissoilta 'kuset alle'. Ja tämän hän kääntää hyväksi syyksi, etteivät ne muuten opi.
Tätä on jatkunut jo kauan, enkä tiedä mitä teen. Olen hakemassa omaa kämppää, jotta pääsisin tästä helvetistä rakkaine viiksiniekkoineni.
Kaiken lisäksi kissat eivät tunnu oppivan tällaisen tavan kautta, että isäntä riehuu ja minä kiellän tehokkaasti mutta ilman raivopuuskia.
MITÄ MINÄ TEEN?! Suuret kiitokset jo etukäteen vastanneille..
Kissat tiskipöydällä
7
753
Vastaukset
- no...
Aika ikävä tilanne. Koita sanoa miehelle ettei hänellä ole mitään oikeutta kohdella SINUN kissojasi noin. En sitten tiedä tehoaako tuo... Tai katso illalla ettei tiskipöydälle jää mitään mikä kissoja kiinnostaa. Toivottavasti löydät pian oman asunnon ja pääset kisujen kanssa pois. Voisit kenties kysyä jos saisit itsellesi tuon miehenkin kissan. Vaikka ei nyt sitä kurittaisi niin mistä sen tietää jos alkaa sen myöhemmin. Pistää tosiaan vihaksi tuollaiset ihmiset. Tsemppiä sinulle ja koita jaksaa.
- erittäin
muuta en oikein osaa neuvoa, kuin muuta omaan asuntoon nopeasti.
isäntä ei ilmeisesti ole sinun miehesi, eikä isäsi..?
voisithan kantaa isännän eteen fakta tietoa kissojen sielun elämästä ja koulutuksesta, vaan tuntuu tekstisi perusteella siltä, että kyseessä on sen tyypin ihminen, ettei järkipuheet auta..
etkö voi ottaa kissoja yöksi omaan huoneeseesi tai sulkea niitä johonkin huoneeseen yöksi, etteivät pääse "pahojaan" tekemään?
siivoa sinä isännän jäljet, ettei pöydille jää mitään houkutuksia.
tsemppiä sinulle asunnon etsimiseen ja jaksamiseen. - ratkaisu.
Keittiön ovi kiinni yöksi tai kissat omaan huoneeseen yöksi. Kannattaa alkaa etsimään asuntoja muualta, jos yhteiselo on noin kurjaa. Kissoille voi myös hankkia ison häkin, jossa ovat öisin, jos ei muuten onnistu.
- catmania
Muuta inmeessä pois varmaan jonkunlaisen asunnon saat nopeastikin vaikka väliaikaisen.Etsit sitten rauhassa vaikka parempaa pysyvää asuntoa.
Käsitin viestistäsi että sinulla on oma huone,etkö voi yöksi ottaa kissojasi sinne ja sulkea ovea?
Oletko varma ettei isäntä fyysisesti pahoipitele kissojasi,kuulostaa vähän siltä että saattaa tehdä mitä tahansa kun hermostuu. Jos et ole aina vahtimassa niitä niin mitähän tekee yksin ollessaan kun kissat noin pelkäävät että hätäpissat tulee.
Omatkin kissani hyppivät pöydille ja tiskipöydälle kaikesta kiellosta huolimatta niin en osaa siihen antaa neuvoja.
Itsesi ja kissojen mielenterveyden vuoksi toivon että löydät uuden kodin nopeasti.
Nyt vain täysillä toimeen asunnon haussa. - Jenxi
kurinpito on sen verran vakavan kuuloista, että olisi parempi etsiä kissoille uusi koti mikäli suhteenne aikoo jatkua ja aiotte asua saman katon alla. Sääliksi käy kissojasi.
Mietippä: minulla yksi kissoistani on adoptiokissa joka on mitä ilmeisimmin edellisessä kodissa saanut kädestä ja kipeästi koska pelkää kättä todella paljon ja liiallista huomion kiinnittämistä. Kissa on ollut minulla nyt pari vuotta ja edelleenkään tuota kissaa ei saa silittää juuri koskaan koska se ei anna pelkonsa vuoksi. Et varmaan halua omista kissoistasi samanlaisia pelkääjiä?
Kissa ja koira on hyvin erilaisia eläimiä. Koiran voit alistaa nurkkaan tutisemaan vaikka sen loppuelämäksi (niin ei saa ikinä silti tehdä) mutta kissaa et. Äärimmäisen harvoin olen edes kuullut kissan tekevän hätäpissoja ja jos teillä kissat kurituksen yhteydessä kusee allensa, on tilanne oikeasti vakava!!!
Etsi nopeasti ratkaisu tuohon tilanteesee, tuollainen ei voi jatkua. Jos et esim uutta kotia kissoille löydä ja et ole valmis muuttamaan omaan asuntoon kissoinesi, päästä kissat sitten vaikka ikuisille untenmaille. Sekin on parempi kuin väkivaltainen koti. Ihminen joka noin rajusti eläintä kurittaa ja uhkailee "verilöylyllä" voi oikeastikin sen tehdä joku päivä kun vaikka pahasti riitelette ja hänen tarvii saada satuttaa "sinua". - ihmiset lienevät kuitenkin
tärkeämpiä kuin kissat ? vai mitä.
- BlackLotus
Kukaan mieleltään terve ihminen ei saa tuollaisia raivokohtauksia kissojen takia. Kuulostaa siltä että miehesi ei osaa ollenkaan kontrolloida tunteitaan ja käytäytyy aivan liian agressiivisesti. Joku päivä hän käy sinun kimppuusi. Suosittelen sinulle lämpimästi omaa asuntoa ja eroa tuollaisesta ihmisestä. Kissasi tulevat olemaan onnellisia sinun kanssasi, rauhallisessa kodissa..!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032