kalamiehen kumppani

kertokee

mikä paras merkki kalamiehelle? onko onnellisia kokemuksia, vai ovatko kaikki kalamiehet juoppoja, petollisia vätyksiä?

8

3972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalatyttö

      Niinhän sitä sanotaan, että universumin kaunein rakkaus saavutetaan näiden kahden välillä. Vain kala voi ymmärtää täysin toista kalaa.

      • Firma

        Alan itse olla pikkuhiljaa samaa mieltä..

        Tuntuu myös että muut merkit ymmärtävät kalan usein väärin, koska kala on niin empaattinen. Moni ystävä luullut enemmän ainakin minusta paljon enemmän kuin olen tarkoittanut.


    • että..

      kalamiehet (kokemus kolmesta)ovat varsinaisia manipulaattoreita.Niin kauan kaikki on hyvin kun tehdään mistä kala tykkää,ei mielipiteitä vaikka niitäkin pitää olla mutta silti huono juttu jos kala ei saa olla oikeassa.Kalan pitää olla vapaa mutta sinun täytyy olla sitoutunut kalaan täydellisesti eli ei mielellään kamalasti omia menoja,kalalla niitä saa olla ja baarissa käymisiä on vähän liikaakin.Äläkä katsele muita siis älä edes vahingossa katso ketään niinkuin normaalisti ihmiset katselevat ympärilleen.Muista,että kala ei ole sanonut vaikka onkin jotakin vaan se käännetään ympäri ämpäri ja vaikka kala pettäisi,hei,,,sekin on toisen syy!
      Helppoa elämää jos kaipaat,ota ihmeessä kala!

      Sori,ei varmaan koske jokaista kalat-ihmistä mutta koski näitä kolmea.

      Ja asiaan,,tämän tyyppiselle kalalle sopii kumppani joka haluaa haastetta ja opiskelee vaikkapa psykologiksi.

      • saman huomannut

        olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?


      • TYHMÄ!!!!
        saman huomannut kirjoitti:

        olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?

        Miksi olisi? Kalatmiehiä, vanhoja retkuja,veteliä juoppoja ja täysiä paskapäisiä marttyyreja! Sellaisia me kaikki vaan ollaan! Kannattaa pysyä kaukana ,jos haluaa löytää jonkun todellisen miehen!!


      • en pidä syvistä vesistä

        Taas se hyppäsi syviin vesiin (pullon pohjalle ei muuten ole sieltä päässyt koskaan ylöspäin) jotenka pysyneekin pullon pohjalla.Kokemus kalat "miehistä" mieti mitä niiden lasilmien taakse kätkeytyy epävarmuus elämästä.Ei kannata miettiä onko hyvä kummppani.Katse kannattaa suunnata toisiin merkkeihin jos haluaa selvyyttä.....


    • kumppani

      parhaasta päästä minulle ja monelle tuntemalleni on härkä tottelee on tosi vastuuntuntoinen korjaa aina asiani kun luistelen lähikapakkaan kaksosystävieni kanssa ja sukellan syvään veteen pakoon vastuuta en kyllä kaipaa ylistystä enkä kerskailua myönnän että vaatimattomuus kaunistaa.

    • ovat pääsääntöisesti

      herkkiä ja ihania ihmisiä, nuoruudenrakkauttani muistelen vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe