mikä paras merkki kalamiehelle? onko onnellisia kokemuksia, vai ovatko kaikki kalamiehet juoppoja, petollisia vätyksiä?
kalamiehen kumppani
8
4019
Vastaukset
- kalatyttö
Niinhän sitä sanotaan, että universumin kaunein rakkaus saavutetaan näiden kahden välillä. Vain kala voi ymmärtää täysin toista kalaa.
- Firma
Alan itse olla pikkuhiljaa samaa mieltä..
Tuntuu myös että muut merkit ymmärtävät kalan usein väärin, koska kala on niin empaattinen. Moni ystävä luullut enemmän ainakin minusta paljon enemmän kuin olen tarkoittanut.
- että..
kalamiehet (kokemus kolmesta)ovat varsinaisia manipulaattoreita.Niin kauan kaikki on hyvin kun tehdään mistä kala tykkää,ei mielipiteitä vaikka niitäkin pitää olla mutta silti huono juttu jos kala ei saa olla oikeassa.Kalan pitää olla vapaa mutta sinun täytyy olla sitoutunut kalaan täydellisesti eli ei mielellään kamalasti omia menoja,kalalla niitä saa olla ja baarissa käymisiä on vähän liikaakin.Äläkä katsele muita siis älä edes vahingossa katso ketään niinkuin normaalisti ihmiset katselevat ympärilleen.Muista,että kala ei ole sanonut vaikka onkin jotakin vaan se käännetään ympäri ämpäri ja vaikka kala pettäisi,hei,,,sekin on toisen syy!
Helppoa elämää jos kaipaat,ota ihmeessä kala!
Sori,ei varmaan koske jokaista kalat-ihmistä mutta koski näitä kolmea.
Ja asiaan,,tämän tyyppiselle kalalle sopii kumppani joka haluaa haastetta ja opiskelee vaikkapa psykologiksi.- saman huomannut
olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?
- TYHMÄ!!!!
saman huomannut kirjoitti:
olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?
Miksi olisi? Kalatmiehiä, vanhoja retkuja,veteliä juoppoja ja täysiä paskapäisiä marttyyreja! Sellaisia me kaikki vaan ollaan! Kannattaa pysyä kaukana ,jos haluaa löytää jonkun todellisen miehen!!
- en pidä syvistä vesistä
Taas se hyppäsi syviin vesiin (pullon pohjalle ei muuten ole sieltä päässyt koskaan ylöspäin) jotenka pysyneekin pullon pohjalla.Kokemus kalat "miehistä" mieti mitä niiden lasilmien taakse kätkeytyy epävarmuus elämästä.Ei kannata miettiä onko hyvä kummppani.Katse kannattaa suunnata toisiin merkkeihin jos haluaa selvyyttä.....
- kumppani
parhaasta päästä minulle ja monelle tuntemalleni on härkä tottelee on tosi vastuuntuntoinen korjaa aina asiani kun luistelen lähikapakkaan kaksosystävieni kanssa ja sukellan syvään veteen pakoon vastuuta en kyllä kaipaa ylistystä enkä kerskailua myönnän että vaatimattomuus kaunistaa.
- ovat pääsääntöisesti
herkkiä ja ihania ihmisiä, nuoruudenrakkauttani muistelen vieläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125