mikä paras merkki kalamiehelle? onko onnellisia kokemuksia, vai ovatko kaikki kalamiehet juoppoja, petollisia vätyksiä?
Vastaukset 8
- kalatyttö
Niinhän sitä sanotaan, että universumin kaunein rakkaus saavutetaan näiden kahden välillä. Vain kala voi ymmärtää täysin toista kalaa.
- Firma
Alan itse olla pikkuhiljaa samaa mieltä..
Tuntuu myös että muut merkit ymmärtävät kalan usein väärin, koska kala on niin empaattinen. Moni ystävä luullut enemmän ainakin minusta paljon enemmän kuin olen tarkoittanut.
- että..
kalamiehet (kokemus kolmesta)ovat varsinaisia manipulaattoreita.Niin kauan kaikki on hyvin kun tehdään mistä kala tykkää,ei mielipiteitä vaikka niitäkin pitää olla mutta silti huono juttu jos kala ei saa olla oikeassa.Kalan pitää olla vapaa mutta sinun täytyy olla sitoutunut kalaan täydellisesti eli ei mielellään kamalasti omia menoja,kalalla niitä saa olla ja baarissa käymisiä on vähän liikaakin.Äläkä katsele muita siis älä edes vahingossa katso ketään niinkuin normaalisti ihmiset katselevat ympärilleen.Muista,että kala ei ole sanonut vaikka onkin jotakin vaan se käännetään ympäri ämpäri ja vaikka kala pettäisi,hei,,,sekin on toisen syy!
Helppoa elämää jos kaipaat,ota ihmeessä kala!
Sori,ei varmaan koske jokaista kalat-ihmistä mutta koski näitä kolmea.
Ja asiaan,,tämän tyyppiselle kalalle sopii kumppani joka haluaa haastetta ja opiskelee vaikkapa psykologiksi.- saman huomannut
olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?
- TYHMÄ!!!!
saman huomannut kirjoitti:
olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?
Miksi olisi? Kalatmiehiä, vanhoja retkuja,veteliä juoppoja ja täysiä paskapäisiä marttyyreja! Sellaisia me kaikki vaan ollaan! Kannattaa pysyä kaukana ,jos haluaa löytää jonkun todellisen miehen!!
- en pidä syvistä vesistä
Taas se hyppäsi syviin vesiin (pullon pohjalle ei muuten ole sieltä päässyt koskaan ylöspäin) jotenka pysyneekin pullon pohjalla.Kokemus kalat "miehistä" mieti mitä niiden lasilmien taakse kätkeytyy epävarmuus elämästä.Ei kannata miettiä onko hyvä kummppani.Katse kannattaa suunnata toisiin merkkeihin jos haluaa selvyyttä.....
- kumppani
parhaasta päästä minulle ja monelle tuntemalleni on härkä tottelee on tosi vastuuntuntoinen korjaa aina asiani kun luistelen lähikapakkaan kaksosystävieni kanssa ja sukellan syvään veteen pakoon vastuuta en kyllä kaipaa ylistystä enkä kerskailua myönnän että vaatimattomuus kaunistaa.
- ovat pääsääntöisesti
herkkiä ja ihania ihmisiä, nuoruudenrakkauttani muistelen vieläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran98906Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150839- 63708
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29552Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee417492- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432- 38416
En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414