Olkoon kuinka populistista, kostonhimoista ja ihmisoikeussopimusten vastaista niin minä kannatan kuolemantuomiota. Mielestäni kuolemantuomio tulee palauttaa törkeisiin, puolustuskyvyttömiin kuten lapsiin ja vanhuksiin kohdistuneisiin rikoksiin.
Yksi esimerkki rikoksesta johon se sopisi tulee Ruotsista. Siellä oikeus jätti tuomitsematta rangaistukseen 30-vuotiaan miespuolisen lapsenvahdin joka oli raiskannut kaksivuotiaan tytön valokuvaten tapahtuman. Mies tartutti uhriinsa myös klamydian. Tyttö ei ollut myöskään miehen ainut uhri.
kuolemantuomiosta
5
380
Vastaukset
- Niuhottaja
Sinänsä varsin hyvä kirjoitus, KL88. Se on kuitenkin kirjoitettu väärällä keskustelupalstalle.
Poliisilla ei ole mitään tekemistä kuolemantuomion kanssa.
Tämä keskustelu olisi kuulunut alueelle Suomi24> Keskustelu> Laki & Rikos> Sakot ja rangaistukset
Toivoisin että jatkossa kirjoittaisit viestisi suoraan oikealle keskustelualueelle. Silloin voit saada asiasta kiinnostuneilta vastauksia eikä sellaisten henkilöiden tarvitse lukea viestiä, joita asia ei kiinnosta. Minua kiinnostaa poliisiin liittyvät asiat, ei rangaistuksiin liittyvät.- KL88
"eikä sellaisten henkilöiden tarvitse lukea viestiä, joita asia ei kiinnosta. "
Onko täällä joku pakko lukea viestejä jotka eivät kiinnosta? Onko siitä joku laki vai peräti EU-direktiivi? - Niuhottaja
KL88 kirjoitti:
"eikä sellaisten henkilöiden tarvitse lukea viestiä, joita asia ei kiinnosta. "
Onko täällä joku pakko lukea viestejä jotka eivät kiinnosta? Onko siitä joku laki vai peräti EU-direktiivi?Keskustelut on jaettu aiheittain ryhmiin sen vuoksi, että kukin voisi seurata itseään kiinnostavia ryhmiä. Siksi on tarkoituksenmukaista, että tiettyyn aiheeseen liittyvä keskustelu avataan oikeassa keskusteluryhmässä.
Itse luen kaikki Poliisi-palstan kirjoituksen. Oletan, että ne liittyvät poliisiin eikä esimerkiksi anaaliyhdyntään tai kuolemantuomioon. Sekä anaaliyhdyntään että kuolemantuomioon liittyville kirjoituksille on Suomi24:ssä osuvammat keskusteluryhmät. Poliisi-keskusteluryhmä on aivan väärä paikka keskustella anaaliyhdynnästä tai kuolemantuomiosta.
Suomi24:n sääntöjen mukaan sheriffit voivat siirtää keskusteluja, jos ne on kirjoitettu väärälle palstalle:
(Keskustelun säännöt) Palstoja valvovat sheriffit voivat keskustelun uudistutta myös siirtää viestejä palstalta toiselle. Viesti siirretään, jos se ei sisältönsä vuoksi sovi palstalle, jonne se oli alunperin kirjoitettu. Esimerkiksi Teiniäidit-palstalle kirjoitettu liikennettä koskeva viesti siirretään Liikenne-osaan, koska se ei sisältönsä vuoksi kuulu teiniäitiyttä käsittelevälle palstalle.
Miksi kuolemantuomiosta pitäisi keskustella poliisi-ryhmässä, kun rangaistuksille on luotu aivan oma keskustelupalsta??? - YTJ
Niuhottaja kirjoitti:
Keskustelut on jaettu aiheittain ryhmiin sen vuoksi, että kukin voisi seurata itseään kiinnostavia ryhmiä. Siksi on tarkoituksenmukaista, että tiettyyn aiheeseen liittyvä keskustelu avataan oikeassa keskusteluryhmässä.
Itse luen kaikki Poliisi-palstan kirjoituksen. Oletan, että ne liittyvät poliisiin eikä esimerkiksi anaaliyhdyntään tai kuolemantuomioon. Sekä anaaliyhdyntään että kuolemantuomioon liittyville kirjoituksille on Suomi24:ssä osuvammat keskusteluryhmät. Poliisi-keskusteluryhmä on aivan väärä paikka keskustella anaaliyhdynnästä tai kuolemantuomiosta.
Suomi24:n sääntöjen mukaan sheriffit voivat siirtää keskusteluja, jos ne on kirjoitettu väärälle palstalle:
(Keskustelun säännöt) Palstoja valvovat sheriffit voivat keskustelun uudistutta myös siirtää viestejä palstalta toiselle. Viesti siirretään, jos se ei sisältönsä vuoksi sovi palstalle, jonne se oli alunperin kirjoitettu. Esimerkiksi Teiniäidit-palstalle kirjoitettu liikennettä koskeva viesti siirretään Liikenne-osaan, koska se ei sisältönsä vuoksi kuulu teiniäitiyttä käsittelevälle palstalle.
Miksi kuolemantuomiosta pitäisi keskustella poliisi-ryhmässä, kun rangaistuksille on luotu aivan oma keskustelupalsta???"Itse luen kaikki Poliisi-palstan kirjoituksen."
Kannattaisiko hommata elämä. Sellainen johon vaikka sisätyy mainitsemiasi analiyhdyntöjä, tai jotain muuta.
- minä minä
jos vedotaan ihmisoikeus lakiin niin päteekö se murhaajan kohdalla? murhaaja on riistänyt hengen toiselta olis syy sitten pettäminen,kosta mikä tahansa se ei oikeuta tappamaan ketään. kannatan kuolemantuomiota, mutta siihen pitäisi olla valtavat kriteerit mistä syistä tomittaisiin kuolemaan kunnon esimerkki: mr VALJAKKALA, piikki suoneen ja tervemenoa, kuka jää kaipaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770