Onko kellään kokemuksia tulla heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi?
Mulla kaavinnasta on n.8 viikkoa. kun kävin lääkärissä viikko sitten (kaavinnasta oli sillon siis 7 viikkoa) ultrasta näky että oon uudelleen raskaana, viikolla 5-6. sydämen syke näky jo. menkkoja ei tullu välissä.
Netistä ja muualtakin oon lukenut että pitäisi odottaa ainakin yhet menkat ennen uutta yritystä, mutta näin vaan meillä tapahtu. Lääkäri sanoi että ei se tähän raskauteen vaikuta mitenkää, jokainen raskaus on omansa.
Silti ei olla vielä kamalasti tästä iloittu, keskenmenon pelko on niin kova kun on niin vähän aikaa...
Onko teillä muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
KM jälkeen heti uudelleen
5
464
Vastaukset
- meppe
mutta hurjan kuuloinen sattuma teillä.
Onnea uudelle yritykselle :)- CeC87
mullakaan ei varsinaisesti oo kokemusta suoraan raskaaks tulosta mutta kun mulla tuli KM ni yhet menkat oli välissä ja sit olinki jo raskaana!
Sillon mulle lääkäri ainaki sano että kun on yks keskenmeno tullu ni toinen raskaus pitäis sujua normaalisti.
Että älä stressaa kovasti, eiköhän kaikki mee ihan hyvin. Mullaki viikkoja jo 37..
Ja mulla oli muuten tuulimuna raskaus..
Paljon onnea!
- jonkinlaista kokemusta
Itse sain helmikuussa keskenmenon rv 6. Kohtu tyhjeni ihan itsestään, eikä kaavintaa tarvittu. Minäkin tulin heti uudestaan raskaaksi, eikä yksiäkään menkkoja kerennyt tulla siinä välissä. Lääkärikin ultrasi, laskeskeli ja ihmetteli, että onpas sattuma.
Alussa keskenmenon pelko oli todella kova, se helpotti kuitenkin mitä pidemmälle raskaus eteni. Siinä vaiheessa kun alkoi tuntua liikkeitä päivittäin, niin uskalsi jo vähän ostella vaatteita tulevalle vaaville ja suunnitella tulevaa. Nyt minulla nukkuu tässä sylissä 11 päivän ikäinen tyttö. Eli ihan hyvin se uusi raskaus meni.
Onnea kovasti teille odotukseen ja olkaa positiivisella mielellä! - Innos
Meidän vastaava kokemuksemme pötköttelee tuolla sängyssä ja täyttää pian kolme vuotta! :-D
Mullekin lääkärit sanoivat, että yhdet menkat kannattaisi odotella. Kysyin syytä tuohon ja sanoivat että lähinnä laskennallisista syistä eli raskauden kesto olisi helpompi määritellä edellisistä menkoista. No, olin itsepäinen ja ajattelin, ettei uusi raskaus ala jollei kohtu ole jo toipunut keskenmenosta ja että laskettu aika voidaan sitten määritellä ultrassa tarkasti.
Tulinkin sitten heti raskaaksi ja kaikki meni oikein hyvin. Terve ja ponteva poika syntyi viikoilla 39 ja risat.
Onnea raskauteesi!- tuleva äiti
Meillä meni ensimmäinen kesken 16 viikolla.. Kaavinnan jälkeen oli muutama päivä vuotoa, sitten pari päivää väliä ja taas vähän vuotoa. Mulla on aina ollut epäsäännnölliset menkat, joten en ole varma, että oliko ne menkat vai johtuiko vielä kaavinnasta. Tulin kumminkin heti raskaaksi ja nyt mennään viikolla 23 2. Vauvalla pitäs olla nyt kaikki kunnossa. Mutta tsemppiä sulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088