näitä todella ikäviä hyväksikäyttötapauksia tuntuu riittävän.eilenkin iltalehti uutisoi kahdesta tapauksesta.niissä ei ollut tuomittujen nimiä.toisinaan ne taas mainintaan.minkä mukaan tuo menee,että kenen nimi ja henkilöllisyys tulee yleiseen tietouteen ja kenen ei? aikamoista eriarvoisuutta.joko kaikkien nimi lehtiin tai ei sit kenenkään.ehkä tuo ensimmäinen vaihtoehto olisi parempi.kertokaa jotka tiedätte.kiitos.
seksuaalirikolliset
7
777
Vastaukset
- kerran puukotettu
Miksikäs monikertaisia väkivaltarikollisia ei paljasteta julkisesti???Minäkin sain leipäveitsen kesken iltakävelyn kylkeen tyypiltä jolla oli kontollaan jo kymmeniä pahoinpitelyitä,huumeitten hallussapitoja ja omaisuusrikoksia.Eikä paska perkele edes ollut vankilassa viettänyt kuin pari pahaista vuotta kaikista tekosistaan.Ja minäkin olin VAIN törkeän pahoinpitelyn uhri.Ja sille kun laskettiin tuomioita niin ei ollut tietoakaan Elon laskuopista.2 2 on yllättäen 1,5 mistä ei edes istu kaikkea.Vittu tekisi mieli vetää siltä perseeltä kaulavaltimot auki ja tupakoida vieressä kuolemaansa katsellen.Ei uskalla nykyään edes burgerille illalla mennä saatana.
- jarezippi
Pedofiileilläkin on oltava yksityisrauha vaikka olisivat tehneet mitä, mieluummin hoitokeinoja olisi keksittävä paremmin lääkeitä plus terapiaa ne ovat kai lasten kengissä ja tuo pedofiiliksi tuleminen alkaa jo nuoruudesta ellei jopa lapsuudesta niin olisi hyvä jos pystyttäisi tunnistamaan mahdoliset tapaukset jo ajoissa niin voisi paremmin ennalta ehkäistä. Mutta en tiä miksi joidenkin nimet julkaistaan ehkä pahimpien tapauksien kuten Jammu Siltavuori tyyppisten tekijöiden, mutta rivipedofiilien nimiä ei tulisi julkaista.
- janette__
Pääsääntöisesti niiden nimet julkaistaan, jotka a) saavat yli kaksi vuotta linnaa b) joiden uhreille nimenjulkaisusta ei voi olla haittaa. Miettikää itse mitä ne tilanteet ovat...
- pedofiilipaskan
ja raiskaajan nimet ja naamataulun kuvat vaan julki!!!Ei mitään lässyilyä, toiset tietää varoa niitä sairaita ihmisenkaltaisia!
- Jurmukka
pedofiilipaskan kirjoitti:
ja raiskaajan nimet ja naamataulun kuvat vaan julki!!!Ei mitään lässyilyä, toiset tietää varoa niitä sairaita ihmisenkaltaisia!
No ei kyl tosiaan tarvi jos on leimautun joksi edofiiliks muutaman itsensäpaljastelun takia esim vuonna -80 ni enää mitää naamatauluja julkasta mä tiäks aijon perustaa parantuneiden pedofiilien yhdistyksen ja aletaan ajaa etujamme, et tuollaista nimien naamojen julkaisemist ei tule koskaan tapahtumaan ainoastaan Jammu tyyppisillä tekijöillä asia on eri
- jarkko..........
Jurmukka kirjoitti:
No ei kyl tosiaan tarvi jos on leimautun joksi edofiiliks muutaman itsensäpaljastelun takia esim vuonna -80 ni enää mitää naamatauluja julkasta mä tiäks aijon perustaa parantuneiden pedofiilien yhdistyksen ja aletaan ajaa etujamme, et tuollaista nimien naamojen julkaisemist ei tule koskaan tapahtumaan ainoastaan Jammu tyyppisillä tekijöillä asia on eri
mitä etuja ajaa parantuneet pedofiilit?
mielenkiintoinen yhtälö. - tunnetaan
joten älä lässytä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681