luet tätä.
Tiedän,
8
629
Vastaukset
- jeejee
oli aikas hyvin arvattu. Taitaa olla telepaattinen yhteys :)
- neitonen =)
mut vielä parempi olis jos tulisit tänne soffalle mun viereen ja luettais yhdessä näitä,tai ehkä jos sun syliin pääsisin niin voitais lopettaa tää suomi24 chatti ja ryhtyä viettämään aikaa toistemme ihastuttavassa seurassa=)
haluaisin niin kömpiä sun syliin ja siihen jäädä lepäämään.. *hali* - mimmi 30
niih... luen ja mietin suuuuurta ihastukseni kohdetta... hitto kun kaipaan häntä...
- jäin
kiinni taas...
- hyvä
ihminen kiinnnijäämistä...; ) mä kaipaan mun kultaa niiin maan helv.... iho itkee ikävää... .. kyyneleet kihoavat silmiini... tiedän että hän on jossain lähellä mutta kuitenkin niiiin kaukana ... saavuttamattomissa... ei päästä lähelleen vaikka tietää tunteeni. ehkäpä vielä .. tänään.. huomenna.. joskus näemme .. ja saan katsoa silmiisi.. haistella miehekästä tuoksuasi... ihailla upeaa olemustasi... hmmmmm....
- ei..
hyvä kirjoitti:
ihminen kiinnnijäämistä...; ) mä kaipaan mun kultaa niiin maan helv.... iho itkee ikävää... .. kyyneleet kihoavat silmiini... tiedän että hän on jossain lähellä mutta kuitenkin niiiin kaukana ... saavuttamattomissa... ei päästä lähelleen vaikka tietää tunteeni. ehkäpä vielä .. tänään.. huomenna.. joskus näemme .. ja saan katsoa silmiisi.. haistella miehekästä tuoksuasi... ihailla upeaa olemustasi... hmmmmm....
tänään.. ?..oottelen ja kaipaan sua..
- ah....
ei.. kirjoitti:
tänään.. ?..oottelen ja kaipaan sua..
olisitkin HÄN.... tulisin luoksesi .. hiljaa käpertyisin viereesi... koskettaisin varovasti sinun ihoasi... vatsaasi... laskeutuisin alemmas... suukottelisin sinun... auts... mmmmm...
- siellä..
ah.... kirjoitti:
olisitkin HÄN.... tulisin luoksesi .. hiljaa käpertyisin viereesi... koskettaisin varovasti sinun ihoasi... vatsaasi... laskeutuisin alemmas... suukottelisin sinun... auts... mmmmm...
taas pelleillään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656590Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483886Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261438Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard201189- 981081
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1781003Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18936- 52930
- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857