metsä vastasi..

~Tiikerimies~

Niin se metsä vastasi kuin sinne huudettiin.. Sain nyt maistaa omaa lääkettäni, tiedän. Olen ansainnut tämän. Nyt on pakko pysähtyä.
Silti oli liikaa väärinymmärryksiä. Oli ihmisiä, tuli tilanteita, tilanteita jotka vaan syntyivät...

Silti olet vain yksinkertaisesti aivan ihana ihminen. Silti juuri SINÄ olet se ihminen, jonka vieressä minun maailmani katoaa, minun elämän kellostani aika pysähtyy, hengitykseni salpaantuu, sinun silmiini katseeni hukuttautuu - SINUSTA tuli minun maailmani. Sinä olit taivas johon katosin. Nyt... on vain pimeää. Jäin kaikkien niiden hymyilevien ystävien, tanssivien kavereiden, humaltuneiden, iloisten ihmisten keskelle, ja jäin kuitenkin niin yksin. Yksin. Vain koska en saanut sinua vierelleni. Miten minä nyt muka voisin jäädä yksin? "Kato ny kun naiset kaatuu sun syliin." sanoit. Niin saan naisia, mutta en (ilmeisesti) sinua. On naisia ja Naisia. Ja sinun nimesi kun on hakattuna sydämeeni isoin kirjaimin.

Sinua kiinnosti ehkä liikaa minun maineeni, ei se millainen olen lopulta oikeasti ihmisenä. Pahat kielet puhuivat, sinä kuuntelit. Ja Luoja tietää että tästä maasta eivät kateelliset ihmiset lopu kesken..

Ihanaa kuitenkin että olet olemassa. Elät elämääsi täällä jossain universumissa tällä samalla pienellä planeetalla minun kanssani. Samaan aikaan. Hengittäen tätä samaa ilmaa. Ihanaa että maailmassa edes yksi mies saa herätä sinunlaisesi olento kainalossa tuhisemassa. Olen niin kateellinen. Olen sille miehelle NIIIIN kateellinen että vaihdan sukunimeni Vihreäksi.

28

2301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos tunnet noin

näytä sille naiselle millainen osaat olla. Näytä rakkautesi.

• tunnustus

Henkilö joka puhuu rakkaastaan tuohon sävyyn on aarre. Kauniisti ajattelet ihastuksestasi, vaikka asiat eivät tunnu olevan niinkuin toivoisit.

• ??????????????????????

Voisitko ystävällisesti alleviivata.

• skorpioninainen

Todella sydämen tunteella kirjoitettu.Osui niin lähelle,että voisin ajatella tämän olevan,jopa häneltä.Olen yksin,en saanut paikkaa,en kättä käteen lämpöiseen,en sielunkumppania,en rakastavaa katsetta,olin vain tilanteissa mukana,kuin ohimennen.Elämä on nyt aika synkkää tarpomista,mutta lämmin ajatus hänelle,kuin myös sinulle.

• sarita

ihanaa saan kai hetkisen kuvitella että tuo oli minulle kirj.eihän mulle kukaan kuitenkaan noin ihanasti osaa kirjoittaa........

• kaunista

Olisinpa hän.

• pistit

tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta aina voi yrittää unohtaa ja antaa anteeksi.Helpolla elämästä ei selviä...peliähän tämä elämä on.

• ~Tiikerimies~

"Tehtyä ei saa tekemättömäksi"

- Niinpä. Ehkä tämän kaiken takaa löytyy sittenkin jokin tarkoitus. Ehkä minun olisi syytä alkaa oppia, lakata pelaamasta elämän pöydässä, pöydässä jossa sydämet ovat pelinappuloita - siinä pöydässä panokset ovat liian kovia.

"Mutta aina voi yrittää unohtaa.."

- En halua, en voi, en pysty häntä unohtamaan. Miksi haluaisin? On riemastuttavaa ja lohdullista synkkinäkin hetkinä tietää että enkeleitä on sittenkin olemassa..

"Aina voi yrittää antaa anteeksi"

- Niin.. sitä minä vielä opettelen - antamaan anteeksi itselleni. Että olen sittenkin lopulta niin vajaavainen, kuin muutkin ihmiset.. "kun rakkaus astuu taloon, järki hyppää ikkunasta", ja minä muutun pökkelöksi :/

"Peliähän tämä elämä on"

- En haluaisi pelata elämässäni enää. Kaikkien näiden vuosien jälkeen en vaan jaksa, ei ihmissydämellä saa pelata.. haluaisin vain kaapata hänet syliin, juosta auringonlaskuun ja kadottaa ja hukuttaa sen pienen, sievän suloisen olennon märkiin suudelmiin ja pitkiin halauksiin...

• pistit...
        ~Tiikerimies~ kirjoitti:

- Niinpä. Ehkä tämän kaiken takaa löytyy sittenkin jokin tarkoitus. Ehkä minun olisi syytä alkaa oppia, lakata pelaamasta elämän pöydässä, pöydässä jossa sydämet ovat pelinappuloita - siinä pöydässä panokset ovat liian kovia.

- En halua, en voi, en pysty häntä unohtamaan. Miksi haluaisin? On riemastuttavaa ja lohdullista synkkinäkin hetkinä tietää että enkeleitä on sittenkin olemassa..

- Niin.. sitä minä vielä opettelen - antamaan anteeksi itselleni. Että olen sittenkin lopulta niin vajaavainen, kuin muutkin ihmiset.. "kun rakkaus astuu taloon, järki hyppää ikkunasta", ja minä muutun pökkelöksi :/

"Peliähän tämä elämä on"

- En haluaisi pelata elämässäni enää. Kaikkien näiden vuosien jälkeen en vaan jaksa, ei ihmissydämellä saa pelata.. haluaisin vain kaapata hänet syliin, juosta auringonlaskuun ja kadottaa ja hukuttaa sen pienen, sievän suloisen olennon märkiin suudelmiin ja pitkiin halauksiin...

myönnät siis pelanneesi sydämenasioilla. On ikävä, että kaikki meni niin pitkälle kohdallasi. Hänelle/sinulle sanoisin, että asioita voi selvittää vielä vaikka "vahinko" onkin sattunut. Riippuu tietysti siitä oletteko tunteneet jo pitkään ja onko luottamus mennyt kokonaan. Eria asia jos ette olleet vielä niin läheisiä...

• sievä?
        ~Tiikerimies~ kirjoitti:

"Peliähän tämä elämä on"

suloinen,,,missähänpäin Suomea mahtaa olla HÄN? Antaisitko pienen vinkin? Laulan sulle sitten laulun....

• ap.
        sievä? kirjoitti:

suloinen,,,missähänpäin Suomea mahtaa olla HÄN? Antaisitko pienen vinkin? Laulan sulle sitten laulun....

Missäs hän on?

Hän on keskellä sydämessäin ja keskellä tässä samassa maassa .. minun kanssain, niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana.. kesken kaiken saapui keskelle minun maailmaani... ja mitään varoittamatta ampui Amor nuolen rintaani.. ja nyt vain huokaan, Luojani jos sinut saisin, se olisi Taivaani..

• se nimi
        ap. kirjoitti:

Missäs hän on?

Hän on keskellä sydämessäin ja keskellä tässä samassa maassa .. minun kanssain, niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana.. kesken kaiken saapui keskelle minun maailmaani... ja mitään varoittamatta ampui Amor nuolen rintaani.. ja nyt vain huokaan, Luojani jos sinut saisin, se olisi Taivaani..

jo perkele!

• ap.
        se nimi kirjoitti:

jo perkele!

Olen kertonut kaiken oleellisen jo 'hänelle' oikeassa elämässä. Se riittää. Ja se on oikeastaan ainoastaan merkitsevää. Ei minulla ole mitään ongelmia paljastaa tunteitani jotakin ihmistä kohtaan.

Mutta kuten aloitusviestissäni jotain mainitsin, ei asiat lähteneet etenemään minun toivomaani suuntaan. Ja siitä saan syyttää nyt vain itseäni.

Hänen etunimensä alkaa S-kirjaimella, mikäli tuo nyt jotakuta täällä palstalla kiinnostaa... Sukunimikin on Suomessa aika yleinen.

• neuvoja.

Muutapa en rakkaudesta taida tietääkään.

• neuvoja.

sori.

• Olettaja

Silti kannattaa kokeilla, vaikka kaikki tuntuisi olevan pelattu loppuun. Kenties asioiden onkin tarkoitus kulkea tuota reittiä. Mistä sitä tietää...? Ja eikö tunteidesi kohteella kuitenkin ole oikeus tehdä omat päätöksensä sanojeni jälkeen. Älä tee päätöksiä hänen puolestaan.

• tuossa

olisiko melkein parempi kohdata vastoinkäymiset heti suhteen alussa kuin vasta myöhemmin. Sama milloin niitä tulee selvitettävä ne on kumminkin. Turhan ruusuinen alkutaival ja sitten räjähtää....otetaan mittaa heti alkumetreillä ja katsotaan kuin käy....

• ...

on se vaan niin kiva... :)

• nimeni on?

kun saat tän enkelin viereesi yöksi luultavasti petyt sillä kuorsaaan, vien sulta kaiken peiton ja tönin sut lattialle .. mutta sitähän saa mitä tilaa ;) Oletko valmis?

• nimi tiedossa

Kyllä se enkeli tietää oman nimensä, ei hänen tarvitse sitä täältä kysellä. Eikä hän kirjoittaisi mitään tuohon sävyyn. Olkoonkin ettei hän näitä palstoja lueskele. Eikä varsinkaan tänä iltana.

Voit kuorsata ihan huoletta..

• ???
        nimi tiedossa kirjoitti:

Kyllä se enkeli tietää oman nimensä, ei hänen tarvitse sitä täältä kysellä. Eikä hän kirjoittaisi mitään tuohon sävyyn. Olkoonkin ettei hän näitä palstoja lueskele. Eikä varsinkaan tänä iltana.

Voit kuorsata ihan huoletta..

hän sitten tänään on? Oletko aivan varma ettei maleksi täällä?

• ap.
        ??? kirjoitti:

hän sitten tänään on? Oletko aivan varma ettei maleksi täällä?

En nyt tietenkään voi olla ihan varma enää mistään. Kaikkea sellaista ihmeellistä on jo tapahtunut.

Mutta nyt ajattelen vain että pääasia että hänellä on kuitenkin minun puhelinnumero.

"..maleksia" ..hmm.. tuskinpa sen naisen sanavarastoon edes kuuluu tuollaista verbiä :)

• numeron
        ap. kirjoitti:

En nyt tietenkään voi olla ihan varma enää mistään. Kaikkea sellaista ihmeellistä on jo tapahtunut.

Mutta nyt ajattelen vain että pääasia että hänellä on kuitenkin minun puhelinnumero.

"..maleksia" ..hmm.. tuskinpa sen naisen sanavarastoon edes kuuluu tuollaista verbiä :)

ja kaiken mikä muistuttaa sinusta, jäljellä vain vähäiset muistot jos niitäkään.

• ....
        ap. kirjoitti:

..nuo pisteet jonkun nimi??Täällä on yksi pieni nainen,joka toivoisi että nuo kirjoitukset hänelle...

• ap.
        .... kirjoitti:

..nuo pisteet jonkun nimi??Täällä on yksi pieni nainen,joka toivoisi että nuo kirjoitukset hänelle...

pisteet pisteinä.. hänen nimensä on pidempi.

ap. kirjoitti:

mies telefooni kouraan ja ota yhteyttä. Mitä sinä täällä märehdit; aika on liian kallista hukattavaksi. Saatpahan omalle mielellesikin "rauhan". Lycka till!!!

• mietestäsi

olisit ajatellut asiat silloin loppuun asti.
      Vaikka kaikein teit liiankin hankalasti
      Tekee hyvää vain sinun pysähtyä
      joskus tunteiden tarvitsee kehittyä
      Vaikka ajatukset ovat ristiriitaiset
      ovat muistot liian myöhäiset
      Joskus riittää vain maine
      mutta et ole sen lainen..
      TOivoisin että asia olisi niin
      mutta täytyy luottaa tunteisiin?

• ap.

Kas sinä ken lie, muotoiletpa sanasi osuvasti?!
        En todellakaan ajatellut silloin loppuun asti..
        Nyt, nöyrempänä rakkauden askeleissain pysähdyin
        Ja näihin ajatuksiin, tunteisiin ristiriitaisiin päädyin
        "Tunteiden pitää antaa kehittyä".. mihin? hulluuteen asti?
        Vai kääntyykö elämässäin vielä uusi lehti, ja saan sinut rinnallein, vain rakastaaksein sua kuolemaani asti?

Quien sabé? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe