Mikähän auttais ko. vaivaan.
Alkoi eilen illalla ja on jatkunut nyt vajaan vuorokauden.
Lopetin kemosädehoidon peräsuolisyövän jatkohoitoina 3 vk. sitten.
Hoidon aikana olikin tavallisia ripuleita n. joka 3:s päivä, Xelodan ja lantion alueen sädetyksen takia. Oireet hävisivät aika hyvin Imocurilla.
Hoidon jälkeen ripulit vähenivät n. 1 x vk, mutta tämä on pahin "kohtaus" pitkään aikaan.
Olen ottanut Imocuria ne sallitu määrät, mutta ei tunnu olevan hirveesti apua.
Kävin apteekista Rela lactobacilusta ja otin tänään yhden purutabletin.
Maha vain edelleenkin kurahtelee ja avannepussi täyttyy silloin tällöin vetisestä tavarasta.
Olisko tähän vaivaan mitään parantavaa konstia?
Ei oikein uskalla syödäkään mitään kummosta, lähinnä vain mehuja ja hapanmaitotuotteita juoda.
Vesiripulista
eroon?
3
505
Vastaukset
- rintasyöpä
mennä lääkäriin,jos on noin vakavaa?
- mutta
vaikeaa näin lauantai iltana.
Päivystyksessä sanottiin, etteivät voi siellä vaivalle mitään (kun sotin).
Pitää kai vain katella odottaa asian parantumista. - rintasyöpä
mutta kirjoitti:
vaikeaa näin lauantai iltana.
Päivystyksessä sanottiin, etteivät voi siellä vaivalle mitään (kun sotin).
Pitää kai vain katella odottaa asian parantumista.Voisko apteekista vielä saada apua. mene sinne päivystykseen suoraan. älä soita. niin minä teen aina,vaadin apua. Vai onko matka pitka? Ettet vaan kuivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455