Sinuun. Sinun tuoksuusi. Siihen pehmeään tuoksuun niskassasi. Sormistasi välittyneeseen ihanaan värinään. Onnen ottaminen silloin kun sitä tarjotaan. Se pitäisi osata ottaa juuri silloin, kun sitä tarjotaan.
Voin vain kuvitella, millaista elämä voisi olla.
Sinuun minä ihastuin
20
3313
Vastaukset
- kulta
sanoistasi kauniista.Aina ei mene kaikki yhteen..ei osu ja uppoa.
- side track
kylläpä kirjoitit nätisti. Niinhän se tahtoo välillä olla, että tajuaa vasta myöhemmin, miten olisi pitänyt edetä, jotta asiat olisivat nyt toisin. Mutta oletko miettinyt, että ehkä se ei ole myöhäistä vieläkään?
- ...jota kosketin...
jokainen kasvonpiirteesi jäi lähtemättömäti mieleeni
olisitpa se ollut Sinä, ja ajatellut noin...- tämä----
viesti oli ja millä kirjaimella nimi alkaa?
- ...kosketti
tämä---- kirjoitti:
viesti oli ja millä kirjaimella nimi alkaa?
yksinäinen T
- sormesi...
muistan myös huulesi ja sen tunteen. Sitä vaalin sisälläni ja ajattele sinua.
- joo-o, musta
tuntuu että mun sormet ja huulet tapaakin jäädä mieleen. Vaikea on veikata kuka voisit olla sen suhteen. Mutta laitetaan villi veikkaus: Ma**a.
- yksinäinen T
...?
- minäkin pidän...
Minäkin muistan nuo hetket...mutta onkohan ihmiset samat. Missä olet ja mitä kuuluu, hymyäsi kaipaan, se joskus aina pilkahti.
- ...T...
ja hyvää kuuluu
taidan olla väärä
kaipuuni on hyvin tuore - sie sitten
...T... kirjoitti:
ja hyvää kuuluu
taidan olla väärä
kaipuuni on hyvin tuorealoittaja?
- yksinäinen T olen
sie sitten kirjoitti:
aloittaja?
ja kaipaan häntä ketä koskettaa sain, toivoen että hän ajattelisi minusta niinkuin "eräs mies"
Sinuun ihastuin ja kiinnyin sua ajattelen sun vierelläin tunsin hellyyden sinuun läheisyyteen minä tunsin kaipauksen.Onnea pitää pystyä osata arvostaa ,ei se tule jokapäivä meitä vastaan.Sinuun minä ihastuin.*pupu-57*
- pääkaupunkiseudulle
Tää kaipuiden kohteet?
- pomppas
täälläkö sinä nyt lurittelet ja puhut paskaa! Lopeta hyvä mies jo; eihän kukaan sinua enää usko et edes itse. Kusetat kokoajan kanssaihmisiä ja sillä hyvä.
pääkaupunkiseudulta?
- eräs mies
Ei paikass tässä oo rautatieaseman laituria lain,
vaan talvisin kuskaa mua ja lastain linjuri vain,
mutt kesäisin avaan läpät ja tien päällä liidän,
työhön ja kahville mä kyll vauhdilla kiidän,
totta kun puhun niin ei kauas tarvi mennä,
lehteä ei loppuun asti lain lukea ennä,
Kun kerran tähdistä näköjään Taidat tykätä,
niin en enää vastausta viitsi lykätä,
Kun kerran Tiedät mistä alussa pitää lähteä,
niin on vaan mentävä kohti Pohjantähteä...
Tiedän, että sain tällä Sulle hymyn häivän,
ja se pelasti meidän molempien päivän...
Hyvää työpäivää. - miehelle
eräs mies kirjoitti:
Ei paikass tässä oo rautatieaseman laituria lain,
vaan talvisin kuskaa mua ja lastain linjuri vain,
mutt kesäisin avaan läpät ja tien päällä liidän,
työhön ja kahville mä kyll vauhdilla kiidän,
totta kun puhun niin ei kauas tarvi mennä,
lehteä ei loppuun asti lain lukea ennä,
Kun kerran tähdistä näköjään Taidat tykätä,
niin en enää vastausta viitsi lykätä,
Kun kerran Tiedät mistä alussa pitää lähteä,
niin on vaan mentävä kohti Pohjantähteä...
Tiedän, että sain tällä Sulle hymyn häivän,
ja se pelasti meidän molempien päivän...
Hyvää työpäivää.hyvän työpäivän toivotuksista ! Ei varmaankaan ollut minulle henk.kohtaisesti, mutta omin siitä itselleni
palasen, KIITOS !
- eräs nainen
...en kuule enää sinusta.Olisin toivonut saavani oikeasti tutustua sinuun.Olen edelleenkin lumoissasi.
- eräs mies
Et ole Hän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948