Rakkaus on perseestä

Sanon noin varmaanki koska en ite rakkautta saa, liikaa oon käyttän aikaani toisten auttamisee rakkaudessa, ne ihmiset on onnellisii.. Miks mun kohalle sattuu aa valehtelevat huorat ja muut paskiaiset? Miks näin? Ansaitsisin mielestäi paljo parempaa :( Mun sydän on rikki enkä varmaa koskaa enää luota kehenkää. Mut ihan sama, ois parempi varmaa ku kuolisin pois, koska se ois helpompaa mulle, ja ei mua kukaa kaipaamaakaa jäis.

Olipa vuodatus

18

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Kyllä sääkin vielä jonkun löydät

Älä nyt kuitenkaan tapa itteäs,ja varmaan jäis kyllä kaipaamaan,kai sulla jotain omaisia/läheisiä on?

Tulee itsekin ajateltua joskus noin mutta perkele,eteenpäin vaan on painettava vaikka mikä olis :)

• SDoG

Hmm.. Ehkä siks sun kohalle osuu kaikki valehtelevat huorat kun ne on huomannu et oot helppo nakki. Kun olet niin ystävällinen.

Kyllä se siitä.

• JJK90

Kai mulla on ollu sama ongelma kun olen kanssa tällainen että haluan olla mahdollisimman ystävällinen

• ...että...

...se ei olisi KENELLEKKÄÄN helpompaa jos kuolisit...

• Jeps, muijil ei ois ketä pettää ja kelle valehella, oon oikeesti suomen jokasen muijan suosikki petettävä. Varmaa sana leviää ja kaikki haluuu päästä mua kusettamaa..

• Diiva-89

eipäs nyt vajota itsesääliin. Jos yks tai kaks tai vaikka tusina muijia pettää sua ei se tarkota että kaikki suomen muijat jonottaa sun oven edessä päästäkseen kusettamaan sua. Ei saa antaa periksi, jos joku muija kusetti sua, nii annatko sä sille sen nautinnon että masennut? Jos joku on paskamainen nii koskaan, ei koskaan, saa näyttää että sattuu.

JOs ansaitset mielestäsi paremman ku valehtelevan huoran niin miks jäädä suree sellasta? Anteeks että sanon sen näin, mutta ku yleensä sä oot ollu täällä se pirtee ja positiivinen hippiäinen, joka antaa muille neuvoja ja rohkasee ja piristää muita, ja nyt joku pimatsu saa sut masentumaan? Pää pystyyn, tässä maailmassa on muutama tyttö, kyllä sä jonkun löydät, ei vaa saa luovuttaa!

Jumalauta millasta läpinää multa, älä suutu, en tarkota pahaa, mutt ei sun kannata masentua, kyllä sä pian tapaat jonkun joka piristää sut ja saa sut taas luottamaan.

• Mä en tajua mitä tos oli pahaa ees? Siitä oli suuri apu :)ainaki ihan vähä tajuun taas kuka mä oikeesti olen :) kiitos :) Tiiä vaikka saisin nukuttuuki tänä yön :) kiitos kiitos :) ja viel lisää vastauksia saa laittaa:) kiitos kaikille muillekki vastanneille.

• minä minä

olen pahoillani, mutta olet vasta 17 vuotta, kyllä sinä kerkeät saada sen oikean rinnallesi :) älä luvuta. itse löysin miehen, mutta en tiedä sitten voinko pitää sitä kuinka pitkään ikäeroa on aika paljon..

• lolo

Jos tarkaan mietit, niin sua jäis monikin kaipaamaan =) Et usko tutota itsekkään ja luulen, tai siis tiedän että löydät jonain päivänä sen ihanan kullan, jolle voisit vaikka antaa koko maailman... x) Älä heitä toivoas menemään! Ja voimia, jos ne on lopussa ;)

• Perhe ei varmaa jäis kaipaamaa.. En tuu toimee oikee noittenkaa, mitä sitte muuta? Lohduttaa tosi paljo et lemmikkikissa varmaa kaipais mua pari viikkoo ja unohtais sit :D....

Joo mut ei oikeesti naurata yhtää.. yksinäisyys ei oo helppoo jotaen kerro kuka mua jäis kaipaamaa?

• minä minä
        Tassu89 kirjoitti:

Perhe ei varmaa jäis kaipaamaa.. En tuu toimee oikee noittenkaa, mitä sitte muuta? Lohduttaa tosi paljo et lemmikkikissa varmaa kaipais mua pari viikkoo ja unohtais sit :D....

Joo mut ei oikeesti naurata yhtää.. yksinäisyys ei oo helppoo jotaen kerro kuka mua jäis kaipaamaa?

tottakait jäis kaipaaman! netissä me jäätäis kaipaamaan suo! et tee mitään typerää, sulla on elämä edessä. tiedän miltä tuntuu kun on yksinäinen, tiedän sen tunteen varsin hyvin, mutta luovuttaa ei saa. eläimet on fiksuja kyllä ne muistaa.. sä olet vasta 17 vuotta, kyllä sä kerkeät löytää sen oikean :) ala harrastaa jotakin, jotain mistä pidät, sieltä saat kavereita ja ehken sen rakkaankin, nyt et kuule mies luovuta :) sillä sipuli.

• JJK90
        minä minä kirjoitti:

tottakait jäis kaipaaman! netissä me jäätäis kaipaamaan suo! et tee mitään typerää, sulla on elämä edessä. tiedän miltä tuntuu kun on yksinäinen, tiedän sen tunteen varsin hyvin, mutta luovuttaa ei saa. eläimet on fiksuja kyllä ne muistaa.. sä olet vasta 17 vuotta, kyllä sä kerkeät löytää sen oikean :) ala harrastaa jotakin, jotain mistä pidät, sieltä saat kavereita ja ehken sen rakkaankin, nyt et kuule mies luovuta :) sillä sipuli.

Kyllä se sun perheesi jäisi varmasti kaipaamaan,oon miettinyt itsekin monesti kun meen äiti huutaa mulle kaikesta turhasta että mitähän toi ämmä ajattelis jos ampuisin itteni(Ei tartte kun ladata toi mun ilmakko,nostaa ohimolle,ohimolle ammuttuna ilmakko tappaa)

Kerran taas ajattelin yhdestä läheisestä että saatana ihan sama vaikka kuolis pois kun hä valitti jostain ihan aiheesta jota pidin silloin turhana,vuoden päästä tästä tätä henkilöä ei enää ollut

• lolo
        Tassu89 kirjoitti:

Perhe ei varmaa jäis kaipaamaa.. En tuu toimee oikee noittenkaa, mitä sitte muuta? Lohduttaa tosi paljo et lemmikkikissa varmaa kaipais mua pari viikkoo ja unohtais sit :D....

Ihan kamalaa, jos tuo äskeinen on totta, ettei perheeri kaipaisi sinua... ;/ Luulen kylä että ainakin äitisi itkisi ja surisi sinua enemmän kuin lemmikki kissasi... Vaikka se sinusta nyt tuntuu siltä ettei kukaan välittäisi, niin sanotaan nyt vaikka niin että minä välittäisin ;)

• lolo
        JJK90 kirjoitti:

Kyllä se sun perheesi jäisi varmasti kaipaamaan,oon miettinyt itsekin monesti kun meen äiti huutaa mulle kaikesta turhasta että mitähän toi ämmä ajattelis jos ampuisin itteni(Ei tartte kun ladata toi mun ilmakko,nostaa ohimolle,ohimolle ammuttuna ilmakko tappaa)

Kerran taas ajattelin yhdestä läheisestä että saatana ihan sama vaikka kuolis pois kun hä valitti jostain ihan aiheesta jota pidin silloin turhana,vuoden päästä tästä tätä henkilöä ei enää ollut

Kuka tommosta ajattelee... Oikeesti... :D Jos tarkkaan miettii, niin ei me tänne maailmaan olla synnytty itseämme tai muitakaan tappamaan ;DDD En nyt halua mikään ihme saarnaja olla ja inhoan niitä, mutta kannattaa kuitenkin vaan miettiä! ;>

• JJK90
        lolo kirjoitti:

Ihan kamalaa, jos tuo äskeinen on totta, ettei perheeri kaipaisi sinua... ;/ Luulen kylä että ainakin äitisi itkisi ja surisi sinua enemmän kuin lemmikki kissasi... Vaikka se sinusta nyt tuntuu siltä ettei kukaan välittäisi, niin sanotaan nyt vaikka niin että minä välittäisin ;)

Siis jos puhuit minusta niin mistä arvasit että mulla on kissa

Ja kyllä meen äiti varmaan surisi,surisin määkin häntä

• lolo
        JJK90 kirjoitti:

Siis jos puhuit minusta niin mistä arvasit että mulla on kissa

Ja kyllä meen äiti varmaan surisi,surisin määkin häntä

..Arvannut että sinulla on kissa vaan tiedän, koska olen salapoliisi ja olen tarkkaillut sinua... ;DDD

No ei vaiskaan... Viesti oli ehkä tarkoitettu tassu89:lle, mutta jos siitä nyt on hyötyä muillekkin, niin okei.. ;DDD

• mä en tunne sua

mutta jos mä olisin sun pyys nii mä voisin auttaa sua

• yksinäinen tyttö

no sull on melkei sama tilanne ku mull..vaik oonkii tyttö,mut mä taas en oo seukannu kenenkää kaa..ja tekis mieli hypätä vaa sillalt alas ja sanoo kaikille terve menoa ja ei tuu ikävä :)ja ku en oo mitekää kaunis ja kaikki haukkuu...rupee pikku hiljaa ottaa päähä tollane..voisin ampuu kaikki jotka viel haukkuu ku se on nii ärsyttävää..mut koitan kummikkii jaksaa ja sillee..mut älä tee itelle mitää ku sit nii..et vaa saa :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe