Miksi lapsenteosta pitäisi saada palkkaa?

Voihan ne jättää tekemättkin

Miksi jotkut mieltää vapaa ehtoisen lapsen teon niin raskaaksi että vieläpä pitäisi saada yhteikunnalta palkkaa kun tekee sellaista mikä on vapaa ehtoista?

Mieltääkö jotkut kotiäityiden työksi josta on saatava iso korvaus kun jalkansa on levittänyt? No johan se olisi maailman helpoin tapa rikastua jos siittäminenkin työksi luokitellaisiin. Miekin tekisin ihan työkseni penikoita jos oikein palkkakin siitä maksettaisiin. Laittaisin ne laitokseen yhteiskunnan maksettavaksi jos tuet loppuu.

Kuinka paljon jo nykyäänkin tekee sossu tapaukset lapsia sossun luukulle tíenatakseen niillä itse elantoonsa? Paremmin luusereilla tulee toimeen lapsilla kuin yksin eläessä. Lapsistahan he eivät välitä muuta kuin niistä tulevilla tuilla. Raaka totuus on tämä vaikka kuka tahansa muuta väittäisikin.

Sossusta ei saa yksineläjä mitään mutta jos on alaikäisiä lapsia niin sieltä voi lypsää mitä tahansa. Ja kaikkee mutakin tiedän mitä yhteiskunta maksaa... Eroominen on edullista yksinhuoltalille jos ei ole tehnyt alunperin vahinkoa rikkaalle äijälle. Lapsilla siis templataan sinne sun tänne ja tehdään kaikkea pahaa kenelle tahansa. Mies joka munansa uittaa ilman ehkäisyä niin voi tulla kamala lasku perään. Siis pitäisikö näille huorille vielä palkkakin maksaa naimisesta?

18

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois....

sun äitis pitäny jättää jalkojen levittely vähemmälle kun sinunlaises tähään maailmaan lykkäs.Sääliks käy.

• jalkojen levittelyn

Kaikkee välinpitämätöntä lasta tähän maailmaan tehdäänkin minut ja moni muukin mukaan lukien.

Olet varmaan itsekkin vähintään vahinko jota ei olisi pitänyt edes syntyä mutta joku ressukka piti tukien takia itsasikin. Jos tukia ei olisi niin hyvin vähän syntyisi lapsia ja jos vieläpä palkkaa maksettaisiin niin epäsosiaalisille ressukoille syntyisi tienesti mielessä lapsia yhä enemmän. Lapsisista tulee tuottoo sanoi eräskin luuseri joka ei ollut tehnyt päivääkään töitä. Yhteiskunta huolehtii hyvin lapsellisista työtömistä kun taas lapsettomat jätetään aivan heitteille.

En olisi halunnut syntyä sosiaali pummi vanhemmille joilla vaan jalat leviää mutta yläpäässä ei ole mitään. Mutta minä en olekkaan halunnut jatkaa samaa perintöä kuin vanhemmat jotenka olen jättänyt kakaroiden tekemisen kokonaan väliin. Älä turhaan sääliä kanna sillä olen hyvin menestynyt lapseton ihminen kun en ole samaa lastentekoa jatkanut kuin sukuni. Lapsia en tee vaan nautin vauraudesta ja kaikesta itse. Sääli itseäsi jos olet jatkanut samaa paskaa mitä itsekkin olet kokenut! Oletko jatkanut samaa sukupolvien kiertokulkua lopettamatta sitä?

• töitä????
        jalkojen levittelyn kirjoitti:

Kaikkee välinpitämätöntä lasta tähän maailmaan tehdäänkin minut ja moni muukin mukaan lukien.

Olet varmaan itsekkin vähintään vahinko jota ei olisi pitänyt edes syntyä mutta joku ressukka piti tukien takia itsasikin. Jos tukia ei olisi niin hyvin vähän syntyisi lapsia ja jos vieläpä palkkaa maksettaisiin niin epäsosiaalisille ressukoille syntyisi tienesti mielessä lapsia yhä enemmän. Lapsisista tulee tuottoo sanoi eräskin luuseri joka ei ollut tehnyt päivääkään töitä. Yhteiskunta huolehtii hyvin lapsellisista työtömistä kun taas lapsettomat jätetään aivan heitteille.

En olisi halunnut syntyä sosiaali pummi vanhemmille joilla vaan jalat leviää mutta yläpäässä ei ole mitään. Mutta minä en olekkaan halunnut jatkaa samaa perintöä kuin vanhemmat jotenka olen jättänyt kakaroiden tekemisen kokonaan väliin. Älä turhaan sääliä kanna sillä olen hyvin menestynyt lapseton ihminen kun en ole samaa lastentekoa jatkanut kuin sukuni. Lapsia en tee vaan nautin vauraudesta ja kaikesta itse. Sääli itseäsi jos olet jatkanut samaa paskaa mitä itsekkin olet kokenut! Oletko jatkanut samaa sukupolvien kiertokulkua lopettamatta sitä?

Älä kerro enempää=) Tekstisi kertoo vain suuresta tietämättömyydestä. Jos luulet että lasten- ja kodinhoito on laiskottelua, niin olet totaalisen väärässä. Elämäsi paras ratkaisu on se, että ET lisäänny, todennäköisesti et ole kyllin kyvykäs hankkimaan fiksua naista, joten lapsellasi olisi erittäin varmasti typeryksen geenit. Onneksi olkoon, ehkä elämäsi fiksuimmasta päätöksestä!

• niin et
        töitä???? kirjoitti:

Älä kerro enempää=) Tekstisi kertoo vain suuresta tietämättömyydestä. Jos luulet että lasten- ja kodinhoito on laiskottelua, niin olet totaalisen väärässä. Elämäsi paras ratkaisu on se, että ET lisäänny, todennäköisesti et ole kyllin kyvykäs hankkimaan fiksua naista, joten lapsellasi olisi erittäin varmasti typeryksen geenit. Onneksi olkoon, ehkä elämäsi fiksuimmasta päätöksestä!

ole kyvykäs hankkimaan fiksua siittäjää, saatika kasvattamaan kunnon kansalaisia.

• hei tää tyyppihän
        niin et kirjoitti:

ole kyvykäs hankkimaan fiksua siittäjää, saatika kasvattamaan kunnon kansalaisia.

on selkeesti joku mielenteerveyspoltilas...niitähän on nykyään ihan hirveesti hoitamatta, ihme ettei niitä eksy tän enempää näille palstoille...

• Sinä sen päättelet?
        hei tää tyyppihän kirjoitti:

on selkeesti joku mielenteerveyspoltilas...niitähän on nykyään ihan hirveesti hoitamatta, ihme ettei niitä eksy tän enempää näille palstoille...

Taidat itse kuulua samaan kategoriaan=)

• ?????

Missä saa palkkaa lapsen teosta? Onhan työn tekokin kuitenkin vapaaehtoista ja siitä saa palkkaa, mutta missä maassa lapsilla rikastutaan?

Kotiäitiys ei ole kovin helppo ratkaisu, eikä sillä ainakaan ole KUKAAN rikastunut. Siittämällä saattaisi rikastuakin jos siitä maksettaisiin palkkaa, koska siinä ei kuitenkaan vaadita kovin paljon. Yksi siemensyöksy ja se on siinä. Ei kodin siivousta, ruuan laittoa ja lasten hoitoa, ei edes raskaus aikaa ja synnytystä. Siittämistä vain. Olisi kyllä aika epäreilua, jos sillä rikastuisi ja kotiäidit eivät saisi mitään.

• täh?

Kenestä yksinhuoltaja eroaa? Edullisesti??

• peony

Kirjoita sit tuosta aiheesta, jos saat jonkun naisen tekee sulle lapsia ja tiedät snadisti mistä puhut ;)

• lotsofluv

Sun logiikka ei nyt oo kohdallaan. Siis sulla ei oo lapsia ja oot kade kotihoidontuesta vai sulla on lapsia ja oot katkera tulevista elareista?

Oli miten oli. Lapsen tekoon tarvitaan kaksi. Jostain syystä mies ei useinkaan halua jäädä kotihoidon tuelle ja nauttia tätä yhteiskunnan tarjoamaa "palkkaa". Elareiden kans taas herää kysymys, riittääkö se miehen maksama pari hugee mihinkään siihen, mitä lapsi kuluttaa?

Toivottavasti et todella lisäänny kenenkään kanssa, tommonen puoliso kyllä juoksuttais kenet tahansa sossun luukulle. Vähän kattoo myös omaa osaansa lisääntymisprosessissa, kiittooosss

• tahansa

Enkä kiristä elareita keneltäkään enkä hankkiudu raskaaksi kenellekkä tahansa. Olen aito rehellinen ihminen enkä perusta elämääni kenenkään kiristämiseen tai huijaamiseen.

Lisääntymisprosessissa olen erittäin tarkka naimisestakin lähtöisn. Logiikkani on erittäin kohdallaan mutta vähä järkiset eivät sitä ymmärrä. Miksi toinen haluaa lasta ja toinen ei?

Miksi lasta pitää väkisin tehdä sellaiselle joka ei halua sitä? Huijari ämmät teetättää lapsia sellaisille jotka eivät niitä halua. Miksi logiikka ei ole kohdallaan? Väitätkö että logiikka on kohdallaan niillä naisilla jotka vahinko karoita tekevät? Siis ihan mitä vaan mutta väkisin pitää maksuja periä sellaisilta joita ei vanhemmuus kiinnosta? Vaan ovat vahingossa siemenet kylväneet väärään vakoon.

Onneksi olen nainen ja voin käydä naimassa ja paineita purkamassa ties keneen ilman laskua perään. Miehellä onkin eri juttu yhden illan naimisesta voi tulla elinkautinen ja menettää koko omaisuutensa. Jos oikei vittumainen turhautunut nainen antaa miehelle ja raskaaksi sattuu niin se on miehen menoa silloin...

• lotsofluv
        tahansa kirjoitti:

Enkä kiristä elareita keneltäkään enkä hankkiudu raskaaksi kenellekkä tahansa. Olen aito rehellinen ihminen enkä perusta elämääni kenenkään kiristämiseen tai huijaamiseen.

Lisääntymisprosessissa olen erittäin tarkka naimisestakin lähtöisn. Logiikkani on erittäin kohdallaan mutta vähä järkiset eivät sitä ymmärrä. Miksi toinen haluaa lasta ja toinen ei?

Miksi lasta pitää väkisin tehdä sellaiselle joka ei halua sitä? Huijari ämmät teetättää lapsia sellaisille jotka eivät niitä halua. Miksi logiikka ei ole kohdallaan? Väitätkö että logiikka on kohdallaan niillä naisilla jotka vahinko karoita tekevät? Siis ihan mitä vaan mutta väkisin pitää maksuja periä sellaisilta joita ei vanhemmuus kiinnosta? Vaan ovat vahingossa siemenet kylväneet väärään vakoon.

Onneksi olen nainen ja voin käydä naimassa ja paineita purkamassa ties keneen ilman laskua perään. Miehellä onkin eri juttu yhden illan naimisesta voi tulla elinkautinen ja menettää koko omaisuutensa. Jos oikei vittumainen turhautunut nainen antaa miehelle ja raskaaksi sattuu niin se on miehen menoa silloin...

Menikö sun sydämen valittu tekemään lapsen toisen kans? Kyllä jokainen mies tietää, mitä voi sattua jos ilman kumia tökkii, ei mies oo syytön.
        Kamala määrä katkeruutta susta kuitenkin huokuu. Sääli sinänsä. Tämä äitien jutut palsta ei ehkä kuitenkaan oo paras paikka avautua. Me törpöt äidit kun on jo otettu joku urpo jalkojemme väliin. Ihan tienausmielessä toki. Hyvää jatkoa ja parempia päiviä!

• Muuan äiti
        lotsofluv kirjoitti:

Menikö sun sydämen valittu tekemään lapsen toisen kans? Kyllä jokainen mies tietää, mitä voi sattua jos ilman kumia tökkii, ei mies oo syytön.
        Kamala määrä katkeruutta susta kuitenkin huokuu. Sääli sinänsä. Tämä äitien jutut palsta ei ehkä kuitenkaan oo paras paikka avautua. Me törpöt äidit kun on jo otettu joku urpo jalkojemme väliin. Ihan tienausmielessä toki. Hyvää jatkoa ja parempia päiviä!

Oon itekin sitä mieltä, että äideille vois pikkupalkkaakin maksaa, koskapa hoitoon vieminen se kallista puuhaa onkin yhteiskunnalle...ruikuttaja ei vain taida sitä tietää? Siihen sitä uppoaa veronmaksajien ekuja!Ja sitä lastenkotihoitohan voi jokainen kokeilla, jolla kateeksi käy!

• ....................

Tukia maksaa yhteiskunta, ei siksi, että vanhemmat niitä kerjäisivät.. vaan siksi, että yhteiskunta HALUAA että ihmisiet tekisivät mahdollisimman paljon lapsia --> tulevia veronmaksajia! Jos on valitettavaa, valita kansanedustajille. Ja ne varmaan nauraa sut pihalle!

• tää on äitien keskustelupalsta

pois täältä häiriköimästä!
        sitä paitsi kotiäitiydestä pitäisi maksaa oikeaa palkkaa, ja maksetun äitiyslomankin täytyis olla pisempi, ettei tarvis tuolla tarhoissa katsella noita 9 kuisia joiden pitäis olla vielä äidin kanssa kotona!
        mee vaikka lomaromanssipalstalee!!!!idiootti

• mieltä

kanssasi, ihan samana päivänä, kun päiväkotiin lapsensa vievät maksavat oikean hinnan hoidosta.
      Olen kotiäiti, joka ei saa kotihoidontukea. Enkä ole työtönkään, joten en ole hakenut päivärahaa.
      Olen kuitenkin säästänyt kymmeniä tuhansia euroja yhteiskunnan rahoja hoitamalla itse lapseni.
      Onneksi on hyväpalkkainen mies, joka sponsoroi kotona olemiseni.

• tämä syteemin toimiikin

sillä edellytyksellä että joku maksaa palkkaa!!!
        mutta mites me muut, me tuhannet yksinhuoltajat?

• kotiäiti Tampereelta

No jotta lasten elättäminen olisi taloudellisesti mahdollista. Ilman uusia syntyviä lapsia ei olisi yhteiskuntaa ollenkaan vaan kaikki loppuisi. Eli lasten tekeminen on yhteiskunnalle tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3872
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      198
      1509
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1090
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1030
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      326
      1023
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      47
      939
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      909
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      131
      908
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      899
    Aihe