Eli kauneimmat/söpöimmät tytöt ja komeimmat kundit asiakaspalvelussa Mikkelissä?
Söpöimmät/komeimmat
7
2559
Vastaukset
- kenties
että nimesi mainitaan`??
- iänikuisiin aiheisiin
En. On vaan ollut niin monta kertaa juttua asiakaspalvelusta ja sen tasosta että ajattelin että mitä jos tällasta välillä.
Näköjään tein väärin, pahoittelen kaikilta teiltä umpimielisiltä jotka samantien laittaa juuri vastaavaa kommenttia. Meillä joillain kuitenkin löytyy sen verran itsevarmuutta ettei ensimmäisenä ole se kehu mielessä, anteeksi. - palveluntasoa
iänikuisiin aiheisiin kirjoitti:
En. On vaan ollut niin monta kertaa juttua asiakaspalvelusta ja sen tasosta että ajattelin että mitä jos tällasta välillä.
Näköjään tein väärin, pahoittelen kaikilta teiltä umpimielisiltä jotka samantien laittaa juuri vastaavaa kommenttia. Meillä joillain kuitenkin löytyy sen verran itsevarmuutta ettei ensimmäisenä ole se kehu mielessä, anteeksi.kysyt "söpöimmät"jne.heh heh.vai sillätavalla.
- joukko isiä
Tokmannin myyjät ovat seksikkäimpiä.
- palvelee myös kaikkia!
Kiäh Kiäh!
- Idän tytöt
Mäkkärissä tytöt ottaa rahat ja antaa palvelun?
- pimittäjä
koska menisitte ja iskisitte sieltä tyypin kuitenkin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585