Jos menen vaikka johonkin pääkaupungin mac-kaupoista ja sanon, että jollette tingi, ostan applestoresta, sanooko ne että "osta sitten"? Vai tinkiikö samaan?
Jos vaikka on ostamassa tvminiä...
Tinkiikö kaupat?
6
656
Vastaukset
- alennusta saa
helposti tietotekniikasta, optikkoliikkeistä jopa 70-80%. Kannataa olla tiukkana vaan. Isoista marketeista ja alkosta ei juuri alennusta tahdo saada, alkostakin vain eläkeläiskortilla paperikassin hinnan.
- Yikes G4
tietokoneista taitaa jäädä haaveeksi :-)
Eli MacBookin sais noin 700€, miksihän minua hiukan epäilyttää.
helpohkosti Store-hinnalla myy. Halvemmallakin voi saada, ei ole täysin mahdotonta. Etämyynnin palautusoikeutta ei kivijalkakaupoissa tietenkään ole, jos vaikka näytöstä löytyisi kotona pari kuollutta pikseliä. Storessa ja muissa nettikaupoissa on.
- Hintoja seurannut
Macit on samanhintaisia joka kaupassa n 100e hintaero korkeintaan ,mitä olen seurannu itsekkin ostanut mac.
- joissain liikkeissä
Hintoja seurannut kirjoitti:
Macit on samanhintaisia joka kaupassa n 100e hintaero korkeintaan ,mitä olen seurannu itsekkin ostanut mac.
Jotkut liikkeet myyvät koneita paljon kalliimmalla kuin Apple Store ja toisaalta joistain liikkeistä saa muistia niin paljon halvemmalla, että koneen hinta jää reilusti AppleStoresta ostettua vastaavaa kokoonpanoa alemmas.
- rmac
Kaupat myyvät tietokoneita tyypillisesti alle 10% katteilla joten penninpyöristyksiä kummempia alennuksia ei juuri saa. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että lisävarusteita tai jopa softia voi saada kylkiäisenä hyvinkin suurella alennuksella. Ylempänä joku jo mainitsikin muisteista mutta sama pätee muuhunkin tavaraan. Jos siis aiot joskus tulevaisuudessa tarvita esim. ylimääräistä hiirtä, printteriä tai jotain muuta vastaavaa se kannattaa ehdottomasti ostaa koneen mukana ja tinkiä sitten paketin hinta kohtuulliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691