miksei latausohjelmat lataa enemmän kun 100 kilotavua sekunnissa vaikka mulla on meganen netti. onks se jakajista kiinni vaiko mistä. mut ei oo koskaa ladannu ton kovemmin?
ei lataa kovemmin kun
5
670
Vastaukset
- WPol
Olet tyhmä ja kädetön varas!
- dfg.
Johtuisikohan mahdollisesti siitä että sinulla ei ole kuin meganen netti.
- aaaaaa
et sitten sattumalta huomannut että laajakaistasi tiedoissa lukee 1Mbit, ei 1MB.
1 megabitti = suunnilleen 100kt/s - Unto Kuutamo
Miks mun lada kulkee vaan satasta vaikka naapurin porche kulkee kolmeesataa??? SIIS MIX HÄ?
- asiaakin
itseasiassa sä oletkin hyvä tyyppi,luulin ensin että olet ihan folio mutta näitä sun juttujas lukeneena niin et nähtävästi olekkaan. Jos ei ole vittu alkeellisemmatkaan hommat hallussa jotka saa GOOGLETTAMALLA selville niin painukoon vaikka vittuun. Kädetöntä touhua perkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701