pitkästä aikaa (toisin kuin eräitä) ja hyvinhän se meni. :)
Oli kiva
11
1354
Vastaukset
- pahoitti
mielen toi toisin kuin eräitä. Sinäkö sen sanoit?
- mieltä
kyllä kyllä näin on.... ;)
- mieltä
...että voisihan sitä nähdä useamminkin, jossain muualla...
- esimerkiks
mieltä kirjoitti:
...missä?
- mieltä
esimerkiks kirjoitti:
...missä?
lähestulkoon kaikki käy. Kyllähän jatkossa haluan nähdä sinua sielläkin missä normaalisti näemme...mutta olisihan se mukavaa nähdä muuallakin...
- nähdä
mieltä kirjoitti:
ja mielummin jossain muualla kuin yleensä, mutta se vaatii jo toimintaa - etenkin tässä tilanteessa. Kuten sanoit melkein mikä tahansa käy. Ehdotuksia? ;)
- mieltä
nähdä kirjoitti:
ja mielummin jossain muualla kuin yleensä, mutta se vaatii jo toimintaa - etenkin tässä tilanteessa. Kuten sanoit melkein mikä tahansa käy. Ehdotuksia? ;)
tilanteessa missä? :)
- mieltä
mieltä kirjoitti:
tilanteessa missä? :)
kenenkäs kanssa on ilo höpistä? m/n???????
Ihan vaan kun ajattelin tuota, että mielelläni pysyttelen heterona...niin ja kuten lähestulkoon kaikki täällä olen n. - ap:lta
mieltä kirjoitti:
kenenkäs kanssa on ilo höpistä? m/n???????
Ihan vaan kun ajattelin tuota, että mielelläni pysyttelen heterona...niin ja kuten lähestulkoon kaikki täällä olen n.kuten minäkin.
- mieltä
ap:lta kirjoitti:
kuten minäkin.
...minä vähän arvelinkin ;)
Ei mikään yllätys =)))))
- vaikka ei saisi
Ihan mukavaa seuraa. Pitäisit sinäkin jos tuntisit.
On tää kyllä vähän tyhmää vastata tuntemattomille,
mut kun kaikki kuulosti taas niin tutulta. Mielenkiintoinen oppiTuntihan se oli.
"Anteeksi olemassaoloni", jos se eräs olinkin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994