Mistä johtuu kun pelaan kyseistä peliä ja se joskus kääntyy itestään oikealle tai vasemmalle...? Se on todella rasittava.. Onko jostakin säädöstä kyse vai miten? Äkkiä...!!!!!!
Apua Pikaisesti NFSC!!!!
6
763
Vastaukset
- ----...----
...olla että se vaan tekee niin. tai sit sun ohjain on sökö
- joku
Mun vanhal kapulal se käänty koko ajan oikeelle mut ostin uuen mul ainaski oli vikana et analoginen oli paska ku se tarttu oikeelle et se piti laitta keskelle :D
- aleksi
joku kirjoitti:
Mun vanhal kapulal se käänty koko ajan oikeelle mut ostin uuen mul ainaski oli vikana et analoginen oli paska ku se tarttu oikeelle et se piti laitta keskelle :D
Minä pelaan tätä näppäimistöllä ja PC:llä on tämä peli...
- HICKS!
aleksi kirjoitti:
Minä pelaan tätä näppäimistöllä ja PC:llä on tämä peli...
mulla oli sama juttu, mut pistin grafiikka asetuksia pienemmälle vähäks aikaa ni alko toimii :D
kokeile...
Joitteinki näppäimistö asetuksien vaihtokin voi auttaa (ehkä)
- Make
Mulla ainaki kanjoneissa kääntyilee sillee jännästi iteksee mut ei se häiritte... ja näppikses ei varmaa oo mitää vikaa
- mnmn
Eli Canyon- kisoissa auto ei käänny itsestään, kuvakulma vain vaeltelee.
Jos olet palkannut tiimiisi Drafter- kuskin ja laitat sen active crew memberiksi, pääset kisoissa "tiiminäppäintä" painamalla sen auton imuun jolloin auto kääntyy itsestään jos ajat tiimikaverisi perässä.
Uskon että vika on muussa kuin pelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760