No onkos tullut...

jeemeli

ONKO SE PAULI TOSIAAN SEONNUT JO TÄYSIN?Mikähän senkin korvienvälissä viiraa,hyvä rockhemmo ollut ja ykskaks lähes kaput!Aivan kuin elämässä än olisi muutaman kuukauden aikana tapahtunut jotain todella rankkaa.

19

4501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos

      Niin, entäs jos hänen elämässään on tapahtunut jotan niin rankkaa että käytös on nyt mitä on...

    • -on rankkaa

      eiköhän siinä ole syytä tarpeeksi..

      • Rokkarijäbä

        Totuushan on se ettei Popeda ole saanut aikaseksi kovin montaa radio-hittiä vuoden 1994 jälkeen, myös keikkailu on vähentynyt tosin bändin omasta tahdosta vaikka varmaan kysyntää olisi enemmänkin. Tai ainakin ennen oli, nyt Paten sekoilujen takia kysyntä voi laskea ja bändiä ei uskalleta hommata kaikille keikkamestoille, kun keikkoja menee usein poskelleen. Popedan uudet levyt ei enää juuri myy... Ainoat joita on myyty hyvin vuoden 1995 jälkeen on olleet Popedan kokoelmat ja Paten soololevyt. Hittibiisejä on tullut viimeaikoina lähinnä Paten soolotuotannon puolen levyiltä. Bändistä on lähtenyt pari siinä pitkään ollutta jätkää: Holm ja Järvinen. Tuntuu ettei Patea enää kauheesti huvita toi koko Popeda, niinkuin se olis sille jo vähän pakkopullaa kun kohta on jo 30v sen mukana kulkenu.

        Bändi ja biisit ei tarjoo sille enää mitään uutta. Oon myös lukenu ettei Pate pahemmmin osallistu biisilistojen tekoo tai ettei sitä juurikaan näy treenikämpällä. Aktiivisin tyyppi bändissä on ollu jo pitkään Costello ja jos se ei ois bändissä, päättäs asioista ja tekis orkan eteen ni paljon hommia niin veikkaan et Popeda olis hajonnut jo ajat sitten. Nykynuoret ei niin paljon fanita Popedaa kún esim just vuosina 199-1995 nuoret teki ja vaikka vanhat fanit on uskollisia ja takaa jonkinlaisen suosion bändille niin kyllä nuoriso niitä levyjä noin yleisesti ottaen aikakin ennen osti enemmän.


      • hpr & soundia lukenut
        Rokkarijäbä kirjoitti:

        Totuushan on se ettei Popeda ole saanut aikaseksi kovin montaa radio-hittiä vuoden 1994 jälkeen, myös keikkailu on vähentynyt tosin bändin omasta tahdosta vaikka varmaan kysyntää olisi enemmänkin. Tai ainakin ennen oli, nyt Paten sekoilujen takia kysyntä voi laskea ja bändiä ei uskalleta hommata kaikille keikkamestoille, kun keikkoja menee usein poskelleen. Popedan uudet levyt ei enää juuri myy... Ainoat joita on myyty hyvin vuoden 1995 jälkeen on olleet Popedan kokoelmat ja Paten soololevyt. Hittibiisejä on tullut viimeaikoina lähinnä Paten soolotuotannon puolen levyiltä. Bändistä on lähtenyt pari siinä pitkään ollutta jätkää: Holm ja Järvinen. Tuntuu ettei Patea enää kauheesti huvita toi koko Popeda, niinkuin se olis sille jo vähän pakkopullaa kun kohta on jo 30v sen mukana kulkenu.

        Bändi ja biisit ei tarjoo sille enää mitään uutta. Oon myös lukenu ettei Pate pahemmmin osallistu biisilistojen tekoo tai ettei sitä juurikaan näy treenikämpällä. Aktiivisin tyyppi bändissä on ollu jo pitkään Costello ja jos se ei ois bändissä, päättäs asioista ja tekis orkan eteen ni paljon hommia niin veikkaan et Popeda olis hajonnut jo ajat sitten. Nykynuoret ei niin paljon fanita Popedaa kún esim just vuosina 199-1995 nuoret teki ja vaikka vanhat fanit on uskollisia ja takaa jonkinlaisen suosion bändille niin kyllä nuoriso niitä levyjä noin yleisesti ottaen aikakin ennen osti enemmän.

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Etenkin Popedan radio-hitti ja Paten radio-hitti jutusta!

        HPR:ssä 1997 Simo kysyi mikä on Popedan keikkasekvenssi. Pate sanoi, ettei enää pysty tekemään niin montaa keikkaa kun aiemmin.
        Soundissa Häkää levyn ilmestymisen aikoihin Costi sanoi, että Pate on ilmoittanut tekevänsä Popedan kanssa joku 85 keikkaa. Costi ihmetteli mitä väliä sillä on tekeekö 85 vai 90 keikkaa.
        Tänä vuonna Popeda aloitti keikkailun normaalia aiemmin eli helmikuun alussa. Voiskohan tästä vetää semmosia johtopäätöksiä jotta Costi pomottaa liikaa Popedassa. Kannattaisko ensi vuoden keikkakalenteria suunnitellessa kuunnella ehkä itse MR Popedaa eli Patea, kuinka monta HÄN haluaa/tuntee pystyvänsä tekemään!


      • v.2007
        hpr & soundia lukenut kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Etenkin Popedan radio-hitti ja Paten radio-hitti jutusta!

        HPR:ssä 1997 Simo kysyi mikä on Popedan keikkasekvenssi. Pate sanoi, ettei enää pysty tekemään niin montaa keikkaa kun aiemmin.
        Soundissa Häkää levyn ilmestymisen aikoihin Costi sanoi, että Pate on ilmoittanut tekevänsä Popedan kanssa joku 85 keikkaa. Costi ihmetteli mitä väliä sillä on tekeekö 85 vai 90 keikkaa.
        Tänä vuonna Popeda aloitti keikkailun normaalia aiemmin eli helmikuun alussa. Voiskohan tästä vetää semmosia johtopäätöksiä jotta Costi pomottaa liikaa Popedassa. Kannattaisko ensi vuoden keikkakalenteria suunnitellessa kuunnella ehkä itse MR Popedaa eli Patea, kuinka monta HÄN haluaa/tuntee pystyvänsä tekemään!

        aika pitkä keikkataukohan niillä näkyy ens vuonna olevan.


      • yks vaan
        hpr & soundia lukenut kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Etenkin Popedan radio-hitti ja Paten radio-hitti jutusta!

        HPR:ssä 1997 Simo kysyi mikä on Popedan keikkasekvenssi. Pate sanoi, ettei enää pysty tekemään niin montaa keikkaa kun aiemmin.
        Soundissa Häkää levyn ilmestymisen aikoihin Costi sanoi, että Pate on ilmoittanut tekevänsä Popedan kanssa joku 85 keikkaa. Costi ihmetteli mitä väliä sillä on tekeekö 85 vai 90 keikkaa.
        Tänä vuonna Popeda aloitti keikkailun normaalia aiemmin eli helmikuun alussa. Voiskohan tästä vetää semmosia johtopäätöksiä jotta Costi pomottaa liikaa Popedassa. Kannattaisko ensi vuoden keikkakalenteria suunnitellessa kuunnella ehkä itse MR Popedaa eli Patea, kuinka monta HÄN haluaa/tuntee pystyvänsä tekemään!

        Ehkä popedalla on nyt sama homma kuin YÖ:llä aiemmin. Ehkä käynti pärnäsen korjaamolla auttais.
        Porukkaa vaihtoon vaan ..


      • olla
        yks vaan kirjoitti:

        Ehkä popedalla on nyt sama homma kuin YÖ:llä aiemmin. Ehkä käynti pärnäsen korjaamolla auttais.
        Porukkaa vaihtoon vaan ..

        Luulempa, että bändin keulahahmo on kävelly jo Pärnäsen korjaamon rasvamonttuun.
        Paha tauti se alkoholismi, ei tuommosta voi kestää kovin pitkään etteikö ala jo siellä montussa olemaan.
        Kun mies juo itsensä sairaalakuntoon useampia kertoja peräkkäin, niin ollaan pois oikeasta pahasti.


      • Jonttuksi
        hpr & soundia lukenut kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Etenkin Popedan radio-hitti ja Paten radio-hitti jutusta!

        HPR:ssä 1997 Simo kysyi mikä on Popedan keikkasekvenssi. Pate sanoi, ettei enää pysty tekemään niin montaa keikkaa kun aiemmin.
        Soundissa Häkää levyn ilmestymisen aikoihin Costi sanoi, että Pate on ilmoittanut tekevänsä Popedan kanssa joku 85 keikkaa. Costi ihmetteli mitä väliä sillä on tekeekö 85 vai 90 keikkaa.
        Tänä vuonna Popeda aloitti keikkailun normaalia aiemmin eli helmikuun alussa. Voiskohan tästä vetää semmosia johtopäätöksiä jotta Costi pomottaa liikaa Popedassa. Kannattaisko ensi vuoden keikkakalenteria suunnitellessa kuunnella ehkä itse MR Popedaa eli Patea, kuinka monta HÄN haluaa/tuntee pystyvänsä tekemään!

        No on tosi homma et Popedalla ei uudet levyt myy, mutta kyllä ite innostuin Popedasta vuonna 2004 kun näin julisteen Popedan keikasta ja menin sisään ei tarvinnu ku pari biisiä tulla niin olin fani...Ja toi on aika tosi juttu et Costi on nykyään Popedassa aika tärkee senki vuoksi, että hän huolehtii Websivuista/Kysymyksistä/Aika paljon sävellyksistä ja sanoituksista...
        Ja ei mun mielestäni radiot oo koskaa Popedaa liikaa soitellu.Kyllähän Ikurin mimmi ja Katsastuslaulus on potentiaalia hiteiksiki.
        Mutta tottakai Pate on Popedan pomo mut ei se enään siltä vaikuta ku mies vetää kännit nuin usein.Costello on kyllä ollut melkonen tukikeppi Popedassa ja kyllä oon samaa mieltä ettei Popedaa ois jos Costi ois Hanoi Rocksii esim. jäänny.


      • Jonttuuuuu
        Jonttuksi kirjoitti:

        No on tosi homma et Popedalla ei uudet levyt myy, mutta kyllä ite innostuin Popedasta vuonna 2004 kun näin julisteen Popedan keikasta ja menin sisään ei tarvinnu ku pari biisiä tulla niin olin fani...Ja toi on aika tosi juttu et Costi on nykyään Popedassa aika tärkee senki vuoksi, että hän huolehtii Websivuista/Kysymyksistä/Aika paljon sävellyksistä ja sanoituksista...
        Ja ei mun mielestäni radiot oo koskaa Popedaa liikaa soitellu.Kyllähän Ikurin mimmi ja Katsastuslaulus on potentiaalia hiteiksiki.
        Mutta tottakai Pate on Popedan pomo mut ei se enään siltä vaikuta ku mies vetää kännit nuin usein.Costello on kyllä ollut melkonen tukikeppi Popedassa ja kyllä oon samaa mieltä ettei Popedaa ois jos Costi ois Hanoi Rocksii esim. jäänny.

        Jos tarkotat viestilläs et Popedasta mitäs vaihtaa soittajii nii siihen en kyl näe mitään tarvetta ku pojat hoitaa helkatin hyvin hommansa paitti Pate välillä ottaisin ite Petskun toiseen kitaraan tai jotain.


      • tate 37
        Jonttuuuuu kirjoitti:

        Jos tarkotat viestilläs et Popedasta mitäs vaihtaa soittajii nii siihen en kyl näe mitään tarvetta ku pojat hoitaa helkatin hyvin hommansa paitti Pate välillä ottaisin ite Petskun toiseen kitaraan tai jotain.

        Pate kun nykyää laulaa en tiedä miksi laulaa niin vääriin sanat,eikö muista vain huvikseen kun monasti tuntuu että sanat unohtuu mutta en ymmärrä jos laulaa 100 keikkaa niin miten voi sanat unohtua kuin ei nuo kappaleetkaan näy vaihtuvan setissä.


      • Nimetön
        tate 37 kirjoitti:

        Pate kun nykyää laulaa en tiedä miksi laulaa niin vääriin sanat,eikö muista vain huvikseen kun monasti tuntuu että sanat unohtuu mutta en ymmärrä jos laulaa 100 keikkaa niin miten voi sanat unohtua kuin ei nuo kappaleetkaan näy vaihtuvan setissä.

        Perjantaina olin katsomassa Riksussa Popedaa. Pikkasen tietysti jännitti Paten keikkakunto, mutta huoli oli turhaa. Homma toimi aivan saatanan loistavasti. Tupa oli taas kerran täynnä ja kaikki oli todella tyytyväisiä. Eli älkää täällä valittako ja ihmetelkö. Menkää keikoille...


      • Mellu1977
        tate 37 kirjoitti:

        Pate kun nykyää laulaa en tiedä miksi laulaa niin vääriin sanat,eikö muista vain huvikseen kun monasti tuntuu että sanat unohtuu mutta en ymmärrä jos laulaa 100 keikkaa niin miten voi sanat unohtua kuin ei nuo kappaleetkaan näy vaihtuvan setissä.

        Patea ei jostain syystä enää nappaa noi sanotushommat, uusilla levyillä ei paljo oo sen omia tekstejä eikä juuri treenaa biisejä ennen keikkaa... Siksi menee poskelleen.


      • Pateonkunkku
        Nimetön kirjoitti:

        Perjantaina olin katsomassa Riksussa Popedaa. Pikkasen tietysti jännitti Paten keikkakunto, mutta huoli oli turhaa. Homma toimi aivan saatanan loistavasti. Tupa oli taas kerran täynnä ja kaikki oli todella tyytyväisiä. Eli älkää täällä valittako ja ihmetelkö. Menkää keikoille...

        Pate osaa varmasti sanat mies vaan muutteleee sanojen paikkoja niinku on kauan tehnyt.


      • Pateisking
        tate 37 kirjoitti:

        Pate kun nykyää laulaa en tiedä miksi laulaa niin vääriin sanat,eikö muista vain huvikseen kun monasti tuntuu että sanat unohtuu mutta en ymmärrä jos laulaa 100 keikkaa niin miten voi sanat unohtua kuin ei nuo kappaleetkaan näy vaihtuvan setissä.

        Pate muuntelee sanoja kyllä mies sanat osaa.


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Perjantaina olin katsomassa Riksussa Popedaa. Pikkasen tietysti jännitti Paten keikkakunto, mutta huoli oli turhaa. Homma toimi aivan saatanan loistavasti. Tupa oli taas kerran täynnä ja kaikki oli todella tyytyväisiä. Eli älkää täällä valittako ja ihmetelkö. Menkää keikoille...

        Ei maksa vaivaa ottaa riskiä että rahat menee hukkaan. Kotona levy soi uskollisesti aina kun haluaa :-)


      • Nimetön
        ... kirjoitti:

        Ei maksa vaivaa ottaa riskiä että rahat menee hukkaan. Kotona levy soi uskollisesti aina kun haluaa :-)

        Tähänkin tapaukseen sopii vanha tamperelainen sanonta:" Vellihousut vittuilee, karavaani kulkee."


      • Repe & Lissu
        hpr & soundia lukenut kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Etenkin Popedan radio-hitti ja Paten radio-hitti jutusta!

        HPR:ssä 1997 Simo kysyi mikä on Popedan keikkasekvenssi. Pate sanoi, ettei enää pysty tekemään niin montaa keikkaa kun aiemmin.
        Soundissa Häkää levyn ilmestymisen aikoihin Costi sanoi, että Pate on ilmoittanut tekevänsä Popedan kanssa joku 85 keikkaa. Costi ihmetteli mitä väliä sillä on tekeekö 85 vai 90 keikkaa.
        Tänä vuonna Popeda aloitti keikkailun normaalia aiemmin eli helmikuun alussa. Voiskohan tästä vetää semmosia johtopäätöksiä jotta Costi pomottaa liikaa Popedassa. Kannattaisko ensi vuoden keikkakalenteria suunnitellessa kuunnella ehkä itse MR Popedaa eli Patea, kuinka monta HÄN haluaa/tuntee pystyvänsä tekemään!

        Kyllähän se on niin että jos tuota mr popedaa kuunneltaisiin, ei bändi todennäköisesti sais mitään aikaiseksi. Pakkohan bändissä on joku olla joka potkii muita persauksille. Tässä tapauksessa mr. Mustajärvi on tainnut tarvia monoa vähän enemmänkin. Eli hatunnosto vaan Costellolle, Kemppiselle, Melartinille ja Rautajoelle kärsivällisestä työstä.


    • make

      eilinen oulun keikka oli kyllä tähän asti näkemistäni popeda keikoista paras!hyvä pojat jatkakaa samaan malliin!

      • vanha pieru

        Kaustisella soitanta oli myös vallan mainiota.Paljon on keikkoja tullut kierrettyä ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta,ettei Pate ole potkuaan menettänyt,ote on täys kybä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe