MIEHENI - VAI ONKO?

KYSSÄRI

Miehet kertokaas onks täs enää järkee...ukkoni ei takuulla arvosta mua pätkääkään. Eilisen päivän/illan oli pikkujouluis muualla ja mä kotona kolmen lapsen kans. Ennen on illallaki sentäs soittanu ja viestitelly, no nyt ei seiskan jälkeen mitään. Ei kuulema puh mukana ja sit äänettömäl. Aina on ollu NIIIIN uskollinen ja kaikkee ja vihaa pettämistä. Enkä mä oo ollu vierais. Nyt kyl meni usko koko hommaan. Oltu 8 v yhdes joista 7 naimisis. Tänää viskasin perkeleen sormuksen nurkkaan, ku ukko mesos et oon epäluulonen lehmä! Miksei sit oo tavoitettavis?!! Jos mä oon yksin jossaki niin puh on kyl pääl ja soittelen iteki kotia aika useesti, tää herra ei tee mitää ja viel saan haukut niskaan! PERKELE!! Vois täs ny iteki käydä baaris jos ois babysitteri...ottaa parit huurteiset ettei tarvii tota mu...ua katella. Vois ehkä jopa katel muitaki, jos se on yleinen suuntaus?

12

2797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä myös

etkö pärjänny itsekin ilman, ei muuta kun takki päälle ja menoksi. Kyllä se mies siellä kotona pärjää :-)

Menehän kokeileen miten menisit "kaupaksi" :-)

• KYSSÄRI...TAAS

No en mä kyl itteeni koskaa kauppaa se on saletti, mut ottaa kaaliin vitusti. Ja takuulla löytys seuraa jos sille linjalle lähtis. Oma ukko ajo mut tänään siihen pisteeseen teoillaan et luultavasti tulee ero, asia sen verran vakava ottaen huomioon et on lapset ja kaikki...

• vaimo minäkin
        KYSSÄRI...TAAS kirjoitti:

No en mä kyl itteeni koskaa kauppaa se on saletti, mut ottaa kaaliin vitusti. Ja takuulla löytys seuraa jos sille linjalle lähtis. Oma ukko ajo mut tänään siihen pisteeseen teoillaan et luultavasti tulee ero, asia sen verran vakava ottaen huomioon et on lapset ja kaikki...

kuulostaa minustakin siltä, että sinulla ei varsinaisesti ole syytä epäillä pettämistä. syytätkö miestäsi todellakin pelkästään siksi että hän ei ollut tavoitettavissa yhtenä iltana? huh huh.

• KYSSÄRI2
        vaimo minäkin kirjoitti:

kuulostaa minustakin siltä, että sinulla ei varsinaisesti ole syytä epäillä pettämistä. syytätkö miestäsi todellakin pelkästään siksi että hän ei ollut tavoitettavissa yhtenä iltana? huh huh.

No tää sankari luuli et yks skitso viesti oli tarkotettu mulle vaik se oli väärä numero, soitin siihen numeroon ja kysyin ja mies oli vieres. Enhän mä tiijä mitä sil on ollu mieles ku ei vastannu mihinkä soittoon koko iltana vaik ain on ite soitellu kotiapäin. Mitä hittoo pitäs ajatella???!

• Marisa
        KYSSÄRI2 kirjoitti:

No tää sankari luuli et yks skitso viesti oli tarkotettu mulle vaik se oli väärä numero, soitin siihen numeroon ja kysyin ja mies oli vieres. Enhän mä tiijä mitä sil on ollu mieles ku ei vastannu mihinkä soittoon koko iltana vaik ain on ite soitellu kotiapäin. Mitä hittoo pitäs ajatella???!

tungen tänne isien palstoille. Eikö miehen olisi kivempi viettää pikkujoulunsa niin ettei vaimo soittele koko aikaa :)
        En viitsisi häiritä mieheni pikkujoulua siten, että soittelisin perään jatkuvasti, voi olla ehkä miehestä hiukan noloakin...
        Vastaavasti kun minä olen vapaalla ei mies soittele myöskään.
        Eihän ne pikkujoulut ole kuin kerran vuodessa, älä nyt eroa sen takia ota, jos muuten ok mies.

• isä myös
        KYSSÄRI...TAAS kirjoitti:

Eli ei pitänyt ihan kirjaimellisesti ottaa. Tarkoitin, että mene käymään siellä baarissa huurteisilla ja viettämässä aikaa vaikka miesten kanssa keskustelemalla. Vietä omat pikkujoulut, eläkä soita kotia :-)

• Sulla?

Siis ukkos oli pikkujouluissa ja sä otit pultit? Kummassakohan ois vika...

• en tajua

mitä varten toista pitää koko ajan kytätä? en mä ainakaan viitsis jatkuvasti perään soitella, kun mies on iltaa viettämässä jossakin. ihme touhua... ja kai se mies voi sitten vastavuorosesti katsoa muksuja niin pääset itse ulos. näin ainakin meillä toimitaan. en todellakaan ymmärrä mitä ihmeen syytä sulla on epäillä miestäsi pettämisestä. siis tosissasi sen takia, kun ei vastannut yhtenä iltana puhelimeen???!!! älyvapaata, sanon mä. ei taida kovin vahvalla pohjalla teidän avioliitto olla, kun tollasen tapauksen vuoks jo harkitaan eroa. siis, ettei kerran vastaa puhelimeen. ei mee jakeluun, sori vaan. ottakaa ero, itse en ainakaan kestäis tollasta kyttäämistä sekuntiakaan.

• Mietippä mitää kelaat

Ootpas mustis kipee taipuvainen, sääli teidän faijaa kun saa tollasta vastaanottaa...

Puhelinta ei tartte pikkujouluis ollssa kytätä, voi keskittyy seurusteluun, kyllä se on niin pienen pieni luotto oltava es parin kesken 8v jälkeen.

• hah,.

Kyllä te tavikset olette tumpeloita ja vähä-älyisiä. Olet yksi iso vitsi, mutta niin on koko ihmiskuntakin.

• saman naisen (tytön) kanssa...

hei, kyseessä ei ole SE vaan ihan kypsyminen kahlintaan. Kyseessä on jo etukäteen sovittu meno, miksi siis ei voisi ottaa rennosti ilman että pitäisi soitella kokoajan himaan? Hän luottaa sinuun ja tietää että pärjäät lasten lasten kanssa ilman apua. Toisaalta miehesi on luotettava - anna hänen joskus olla vapaana muusta vastuusta

• on todella

ärsyttävää juhlia tau viettää aikaa muuten ystävien kanssa jos koko ajan pitää olla yhteydessä kotiin. Minä ainakin pidän puhelimen äänettömällä,luottaen siihen että mies pärjää kyllä ilman minua.
      Ja mitä pikkujoulun viettoa se on jos koko ajan pitää olla puhelin toisessa kädessä. Ja sitä kun niin puhutaan että ihmiset ei osaa ilman niitä puhelimia elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe