Lähden opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Mietin vaan että kuinkakohan siellä pärjää sellainen joka ei ole käyny lukioo vaan ammattikoulupohjalta menee amk:hon. Mietin vaan kun käsitykseni mukaan tahti on aika kova ja kun mä en ikinä ole mikään hyvä ollu koulussa. Olis kiva kuuulla kokemuksia teiltä jotka ootte hakenu ammattikoulun papereilla sairaanhoitajaksi amk:hon et ootteko pysyny tahdissa mukana ja onko muuten ollut rankkaa.
Niin ja sellainen vielä kun oon todella todella huono englannissa ja ruotsissa, en osaa muodostaa ees yksinkertaisia lauseita. En ymmärrä yksinkertaista puhettakaan niin mitenköhän siellä mulla käy sen suhteen sit. Kuinkakohan vaikeeta se englanti siellä koulussa sitten on? ja järjestätäänkö niille jotain erityistä jotka ei kertakaikkiaan osaa englantia.
Ammattikoulusta Amk:hon
5
803
Vastaukset
- joukkoon
sihteeriopiston tytöt
- ;;;;;..
Kaikkihan tästä vasemmistokoulusta pääsee läpi. Sen takiahan se on luotukin, että jokainen on muka "tasa-arvoinen" koulutuksen suhteen. Vahinko vaan on, että kaiken maailman tahmaajat pääsee sitten hoitamaan oikeita ihmisiä. Rima on alhaalla koulussa ja kuolleitten määrä korkealla sairaaloissa huonon koulutuksen takia.
- kaksoistutkintolainen
Heippa!
Ei kannata jännittää kouluun menoa, ja vielä vähemmän noita erikoisen mielenkiintoisia ja paikkaansapitäviä kommentteja joita täällä jaellaan!
Ainakin meidän koulussa englannista ja ruotsista järjestetään opiskeluiden alkuvaiheessa tasokokeet ja ne jotka ei niitä läpäise niin menevät tukikurssille.- niin...
Tsemppiä tosiaan, tulet varmasti pärjäämään! Ammattikoulun käyneillä on paljon enemmän käytännöllisiä taitoja, mitä lukiosta tulleilla. Tärkeintähän on, että ammattiaineet hoituu. Jos ei ole hyvä kielissä, niin minkäs sille teet. Eihän kukaan voi kaikessa olla paras.
- Sipu_
niin... kirjoitti:
Tsemppiä tosiaan, tulet varmasti pärjäämään! Ammattikoulun käyneillä on paljon enemmän käytännöllisiä taitoja, mitä lukiosta tulleilla. Tärkeintähän on, että ammattiaineet hoituu. Jos ei ole hyvä kielissä, niin minkäs sille teet. Eihän kukaan voi kaikessa olla paras.
Ei ne näköjään nuo lukion käyneetkään osaa vältisti sen paremmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071