Sauna, kermaista lohta lohkoperunoilla sekä viinillä, pöydällä palaa kynttilä. Vain sinä puutut.
Haluaisin upottaa sormeni pehmeisiin hiuksiin jälleen, katsella tuikkivia silmiäsi, kaunista hymyäsi. Rakastella kanssasi...
Katille
15
1214
Vastaukset
- yks Kati:)
Missähän päin tämä sun Kati mahtaa asustella...?
- -JJ-
Arvaa..?
- vaikka
pääkaupunkiseutu....;)
- -JJ-
Sorry, ei.
- Kati.
-JJ- kirjoitti:
Sorry, ei.
Plääh :( Lähetin ton ekankin viestin. Joku vois kaivat muakin.
- Kati2
hyvältä mutta voisko sen viinin korvata vaikka kossulla : )
- -JJ-
Ei missään tapauksessa. Ota itse vaan :)
- -JJ-
Saisinpa edes yhden yön kanssasi vielä, ihan kuten joskus silloin ennen... Voisiko mies enempää toivoa..
- yks Kati
Mistäpäin mun pitäis olla, että olisin sun tarkoittama??
- -JJ-
yks Kati kirjoitti:
Mistäpäin mun pitäis olla, että olisin sun tarkoittama??
Ei tämä ole arvausleikki. Jos olet oikea kati, tiedät sen kyllä teksteistäni, mikäli teksti tuntuu tutulta... Tuntuuko?
- tää..
Kati pohjoisesta?? ;)
- -JJ-
Vastaan kuten edellisellekin. Ei tämä ole arvausleikki. Jos olet oikea kati, tiedät sen kyllä teksteistäni, mikäli teksti tuntuu tutulta... Tuntuuko?
- sori
-JJ- kirjoitti:
Vastaan kuten edellisellekin. Ei tämä ole arvausleikki. Jos olet oikea kati, tiedät sen kyllä teksteistäni, mikäli teksti tuntuu tutulta... Tuntuuko?
vaan.... sitä paitti en ees juo viiniä,yök... ;)
- yks Kati
-JJ- kirjoitti:
En se ole minäkään, ku en juo viiniä vaan olutta:) Ku toi JJ vaan hämäs, ku mun yks ex on JJ. Mutta et sitten varmaan kuitenkaan sinä...
- tiikruli;)
yks Kati kirjoitti:
En se ole minäkään, ku en juo viiniä vaan olutta:) Ku toi JJ vaan hämäs, ku mun yks ex on JJ. Mutta et sitten varmaan kuitenkaan sinä...
tässä olisi Katja -74
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731