kun ne ei uskalla sanoa jos ne on sairaita ja kipeitä.
Hampaat yhteen purtuina mennään vaikka hautaan ,mutta valittamatta.
Tosi kova äijä osaa myös nöyrtyä ja pyytää apua,myöntää ettei jaksa yksin
miehet
17
819
Vastaukset
- onpi
Pelkään lääkäriä, se voi antaa tuomion.Parempi olla tietämätön mistään sairauksista.Onneksi olen mies, en nainen..... vaimoni synnytti siittämäni lapsetkin, itse en olisi moiseen edes pystynyt, valitettavasti.
M53- tumma nainen
on 55 eikä puhu eikä pussaa kun jumalattomassa kännissä. joo et mulle piisas, jätän omiin oloihinsa sellasen.
- Pirre*
tumma nainen kirjoitti:
on 55 eikä puhu eikä pussaa kun jumalattomassa kännissä. joo et mulle piisas, jätän omiin oloihinsa sellasen.
muka muunkinlaisia olemassa..:)
- Akaton mies
Pirre* kirjoitti:
Onhan niitä vaikka millaasta kitiäästä, osa urisoo siinä myötätuntoa kerijätäkseen, jollekin vain on tullu sellaanen tapa notta valittaa pitää ja naukua ku vanha hyysinsarana. Kuka mitenkin. Sitten on sellaasia jotta ennen kuollahan saappahat jaloos ennen kun valitetahan. Kyllä terveys on sellaanen tärkiä asia jota kannattaa hoitaa ja rakastaa omaa kehoansa. Tarkkaalematta kuitenkaan liikaa ittiänsä, ainahan se työmiehehen johonkin koskoo.
- Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Onhan niitä vaikka millaasta kitiäästä, osa urisoo siinä myötätuntoa kerijätäkseen, jollekin vain on tullu sellaanen tapa notta valittaa pitää ja naukua ku vanha hyysinsarana. Kuka mitenkin. Sitten on sellaasia jotta ennen kuollahan saappahat jaloos ennen kun valitetahan. Kyllä terveys on sellaanen tärkiä asia jota kannattaa hoitaa ja rakastaa omaa kehoansa. Tarkkaalematta kuitenkaan liikaa ittiänsä, ainahan se työmiehehen johonkin koskoo.
itepäisiä, meijänkin mies kyseli minulta että mikähän hänellä kun, ja kun ..., sitten kun mie ehotin jotain, että oiiskohan se nyt sitä, ja sitä..se miun diagnoosini ei kuitenkaan kelevannu..:)
Lääkäriaikaa ei saanut soittaa, ei missään nimessä, mutta olihan se viimein uskottava hänenkin kun ei mistään enää tahtonut tulla mitää, töissäkään..mutta itepäinen oli kuin muuli...
Aina aikaisemmin kerskui ettei ole ollut ikkään kun yhen päivän poissa töistä sairauden tähen, ja se kai siinä sitten olikin pahinta - taipua ja myöntää.. - kahjovaakutin
Pirre* kirjoitti:
no on muunlaisiakin hitto soikoon. :)))
Tuossa sairausjutussa, meillä minä olen se joka ei lähde lääkäriin ennen kuin pillit soi. Ei ole vielä soineet. :) - Pirre*
kahjovaakutin kirjoitti:
no on muunlaisiakin hitto soikoon. :)))
Tuossa sairausjutussa, meillä minä olen se joka ei lähde lääkäriin ennen kuin pillit soi. Ei ole vielä soineet. :)soija välleen kellottii jos hyvin tipalle jätät, ja tenistelet :)
- Juicen.
tumma nainen kirjoitti:
Laulun sanoin: Mies on valmis vaikka kitumaan ja kuolemaan, mutta jos pitäis käydä pimppiä nuolemaan. Hyvä vapahtaja, kyllä jossakin on raja, missä vaasankin veri vapisee...
- meni
Työkaverin mies hautaan, vaivojaan ei valitellut,yrittäjä oli, verenpaineet ja kolesterolit huipussaan .... näin siinä vain kävi ja nyt minulla on surullinen työkaveri.
- valittamista
Jos äijät alkais vielä potemaan ja valittamaan
miten allergisia ollaan elämälle niin ????
Mitä meille enää jää??- liian vahvako?
käy mies joka on niin vahva omasta mielestä että ei koskaan tarvii apua.
- ei pidä paikkaansa
kyllä miehet osaa valittaa tautinsa ja vaivansa melkein pahemmin kuin naiset! Pikkasen nuhaa tai koipi kipeä, niin ai ai kun ollaan kipeää.
minunki piti kirjottaa tuota samaa...Meillä ainaski yhen nuhan sattuessa, tekee jo kuolemaa ja valittaa ku tapettava sika....
- Pirre*
mii-su kirjoitti:
minunki piti kirjottaa tuota samaa...Meillä ainaski yhen nuhan sattuessa, tekee jo kuolemaa ja valittaa ku tapettava sika....
, miun miestä ei kyllä voi tuohon joukkoon laskea, kuumeessakin meni aina töihin - mie aina sanoinkin että kirkkaamman kruununko meinaat saaha tuolla sinnittelylläsi.., vai liekkö pelänny että talo kaatuu iliman häntä..:/
mii-su kirjoitti:
ihme?
Hän on kuullut sen jutun käräjiltä, kun isäntä haki korvauksia liikenneonnettomuudesta saamiinsa vammoihin.
Vastapuolen asianajaja kysyi isännältä, miksei hän heti paikanpäällä ollut valittanut vaivastaan, vaan vasta nyt kuuden kuukauden päästä kolarista?
-"Ajoin hevosenkuljetusvaunun kanssa sen kolarin, kun vastapuoli kiilasi minut ojaan.
Hevonen loukkaantui aika pahoin. Paikalle tullut poliisi katsoi hevosta ja ampui sitä ohimoon.
Sitten se tuli minun luokse ase kädessä ja kysyi, olinko minäkin loukkaantunut.
Sanoin, ettei minua mikään vaivaa"....Pirre* kirjoitti:
, miun miestä ei kyllä voi tuohon joukkoon laskea, kuumeessakin meni aina töihin - mie aina sanoinkin että kirkkaamman kruununko meinaat saaha tuolla sinnittelylläsi.., vai liekkö pelänny että talo kaatuu iliman häntä..:/
olis kyllä hyvä levätä....
Mä oon monesti sanonu ukolle,että kyllä se on sitten helppo saalis noille pöpöille,ku se heti antautuu reporangaksi soffalle,ku nenu vähän vuotaa...:¤emw34 kirjoitti:
ihme?
Hän on kuullut sen jutun käräjiltä, kun isäntä haki korvauksia liikenneonnettomuudesta saamiinsa vammoihin.
Vastapuolen asianajaja kysyi isännältä, miksei hän heti paikanpäällä ollut valittanut vaivastaan, vaan vasta nyt kuuden kuukauden päästä kolarista?
-"Ajoin hevosenkuljetusvaunun kanssa sen kolarin, kun vastapuoli kiilasi minut ojaan.
Hevonen loukkaantui aika pahoin. Paikalle tullut poliisi katsoi hevosta ja ampui sitä ohimoon.
Sitten se tuli minun luokse ase kädessä ja kysyi, olinko minäkin loukkaantunut.
Sanoin, ettei minua mikään vaivaa"....kyllä hyvä juttu...:DDD
Mut on se oikeesti raskasta,ku ukko vähän sairastuu...Mä joudun hiipimään nurkissa, ettei se näe mua...Se katos voivottelee ihan mahottomasti ku mä oon näkyvissä..:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938