Hei
Haluaisin ostaa Kauppa auki lisäosan, mutta haluaisin tietää mitä tuo peli sisältää, koska nuo virallisten sivujen tiedot ei sano minulle mitään.
Paitsi, että siinä aukaistaan kauppa ja hoidetaan hommat siellä.
Kauppa auki lisäristä
2
205
Vastaukset
- Yavanna
http://dhost.info/simsgenerations/kauppa_auki.htmTuolta pitäisi löytyä melkein kaikki mitä haluat Kauppa auki lisäristä tietää. :)
- melliex
Kauppa Auki on ihan kiva lisäosa, jos sitte jaksaa innostua siitä yrityksen pitämisestä. Onhan se aina välillä hauskaa kun keksii jonki uuden tyylisen yrityksen. Tällä hetkellä lemppari perheeni, missä on yritys meneillään, on Servo perhe. :D Siinä on kaksi simin rakentamaa servoa muuttanut omaan kotiinsa, jossa rouva servo perusti kukoistavan robottikaupan. Servot ovat rakastuneet keskenään ja herra servo adoptoi lapsenkin heille. Servoilla on hyvä perustaa yritys, kun niillä on paljo helpompi täyttää ne tarpeet ja ne ei ikäänny. :)
Mutta minun mielestäni hyviä puolia Kauppa Auesta:
Plussat:
Uusi ostoalue. Voi joko liittää valmiin Siniperä ostoalueen naapurustoon tai luoda oman.
Yli 125 uutta esinettä, kuten lelun- ja robotinrakennuspöytä, hissi ja kasa yritykseen tarvittavia tilpehöörejä (kassakoneet, mainoskyltit, hyllyt jne...)
Yrityksen perustaminen on yksinkertaista ja helppoa ja sen voi perustaa joko simin omaan kotiin tai ostoalueelle puhelimen/tietokoneen auvulla.
Yritys voi olla simin omassa kodissa kukkakauppa, lelukauppa, leipomo, robottikauppa, vapaa-ajanviettopaikka (eli bilettiboxi tontille ja simit maksaa ajasta tontilla olosta) tai sitten voit myydä melkein mitä tahansa, mitä ostovalikosta löytyypi ja saat itse hinnoitella ne. Ostoalueella yritys voi lisäksi olla vaatekauppa tai ravintola. :)
Voi itse valmistaa myyntiin, tai muuten vain, leluja/robotteja/kukkia/leivonnaisia, eikä niitä löydy ostavalikosta!
Servot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424