ihmetyttää täällä kun monet äidit paheksuvat viinan ottamista imetysaikana.itse otin ensimmäisen kunnon kännin 1,5kk jälkeen poikani syntymästä.Teki hyvää välillä tuulettua.En huomannut mitään erikoista lapsessani.Rakas harrastuksemme hashiksen polttelu
on huomattavasti terveellisempää kuin viina eikä lapsemme ole reakoinut tähänkään vaikka olen imettänyt normaalisti.Poltamme miehemme kanssa n.3kertaa kuukaudessa.Kehotankin kaikkia äitejä kuuntelemaan omaa järjen ääntä ei kaiken maailman moraalitanttoja.PEACE
Viina ja Huumeet
9
925
Vastaukset
- jatkahan vain..
samaan malliin, niin saat siirtyä tuonne biovanhemmat palstalle satuilemaan=)
- tinde
satuilemista biovanhemmat palstalla?
- miten nimimerkki
tinde kirjoitti:
satuilemista biovanhemmat palstalla?
saa sitten kertoilla, miten on ollut ihan "hyvä" äiti, pikku tössyttelyn takia pahat tädit tulivat ja veivät lapsen...
- hahhah!!!
älä sitten ihmettele kymmenen vuoden päästä, kun lapsesi on vähän "hidas". Mutta eihän se mitään, pääasia ettei NYT reagoi mitenkään.
- äityli... <3
Pilven polttelu pysyy veressä aika kauan, melkein kuukauden. Eli kyllä se maitoon imeytyy ja vauvan elimistöön menee, varsinki kun polttelette niin monesti kuussa. Kandee vähän miettiä, pitäskö siirtyä korvikemaitoon tai lopettaa polttelu imetyksen ajaksi... ei ne blossit hyvääkään voi tehä vauvalle. Imetys ja vauvanhoito tuossa vaiheessa pikkusen tärkeempää ku sun polttelu.
Viina sentään palaa elimistöstä n. vuorokaudessa. Alkoholi ei jää rintamaitoon. Ruumiinnestettä sekin on, siinä missä veriki. Eli ei niitä tissejä tarvi ryyppyillan jälkeen pumppailla tyhjiksi, vaan odottaa ihan rauhassa että alkoholi palaa pois ja imettää sitte normaalisti.
Olen samaa mieltä, että hasis ei oo niin vaarallista ku viina, eikä polttelun jälkeen ihmiset NORMAALISTI tee läheskään mitään yhtä hulluja asioita ku känniset. Mut siinä on aina se vaara, että alkaa tekeen mieli koittaa muitaki huumeita ja toleranssi kasvaa tosi nopeaa, jos polttelee useasti. Pilvestä se narkkaus yleensä lähtee...
Yritä miettiä nyt lapses parasta, koska hasista ei oo tutkittu niin hyvin, että tietäis mitä seurauksia siitä tulee vauvalle, tai ihmiselle yleensäkään. - hah
.......get a life......
- Zimba-83
kokemusta, niin kuuntelehan nyt. mun tyttö oli morfiini-vierotuksessa syntymästään saakka 3vk. oli tosi rankkaa. en todellakaan ole käyttänyt mitään raskaana ollessani. olen subuxone-korvaushoidossa, ja tottakai sitä menee lapseen, vaikka vähensin annostani raskauden aikana yli puolella. sauhu menee kyllä lapseesi, vaikka et imettäisikään kolmena päivänä pössyttelyn jälkeen, jolloin sitä eniten menee. kai olet sentään tajunnut olla sen kolme päivää imettämättä.. se todellakin menee lapseesi, hitaasti mutta varmasti. ajattele lastasi äläkä itseäsi!!! jos sitä blossee on pakko imeä (luulisi et keksisit jotain muuta hauskaa/rentouttavaa, olethan nyt äiti). jollet niin lopeta se imettäminen ja anna korviketta!!
- Zimba-83
vielä tohon äskeiseen.. et kai sinä sitä lapsessasi huomaa. sehän vaikuttaa kehitykseen mm. henkiseen, ja siihen millainen lapsestasi tulee vähän isompana. tuleeko vähän hölmö, sulkeutunut yms. olen itse kuullut näitä juttuja eri lääkäreiltä raskausaikanani, niin sinuna uskoisin. ja korvikkeissa ei ole mitään pahaa, niin anna ennemmin niitä!
- Kokemusta huumeäitinä
Miten voitkaan edes olla tuonkaltainen äippä ? Mikä on sun moraalisi? Vihaksi pistää ja pahaa tekee lapsesi puolesta. Ehkä sinussa onkin narsismin kaltaista "persoonallisuusvaivaa", eli kunhan ITSE saat pössytellä biittejäs niin lapsesta viis, kunnes oppii huomaamaan sun persoonallisuuden muutoksiasi väkisinkin ja tulee tiettyjä taantumia tai tunnetilan häiriöitä. Näitä sitten paikkailet joskus perheneuvolassa, kun lapsellasi menee huonosti, sinun ansiostasi, tietenkin. Se tuska on kova, jos silloin rasvoittuneista aivoista huolimatta kykenet empaattiseen ajatteluun.. että PEACE vaan lapsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959