auttakaa aloittelijaa =))

Nimetön

HEIPPA! Kyselisin vain hyviä ehdotuksia seuraavaan aseeseeni, nyt mulla on kwc:n p99 joka on kyllä hyvä mutta epätarkka. mutta kuitenkin olen jo miettimässä seuraavaa asetta joka olisi tehokkaampi mutta kun probleema onkin se että en tiedä minkä ostaisin kun
joku esim mp5 on kuitenkin aika vähän parempi ja sit vaikka xm on hyvä mutta vemppu jolla ei pärjää sähköille. ja sit taas kaikki sähköt on todella kalliita ja niillä ei voi tähdätä hyvin kun mulla on sellainen maski :/ (koittakaa saada selkoo :D) mutta yksi mp5 jokin sähkö maksaa 199€ mutta sitten lipas kapasiteetti oli 28 :S ja sekin suht kallis kuiteskin

6

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lassedude9999

ei kannata ostaa noin halpoja sähköaseita!varsinkin jos ne on cyman tai asg tai joku muu halpisvamistajan tekemiä!kannattaa ostaa classic armyn tai maruin aseita!osta vempuista mp5a3.se on suht tarkka (osuin kaveriin 20 m päästä).tai sit joku muu vemppu nemesiksestä tai proairsoftista!

• gbb

Tuo sähkötoiminen mp5 on MP5 Kurz. Lipaskapasiteetti mukana tulevassa lippaassa on 28, mutta siihen käyvät maruin normaalit mp5 regut, joihin menee 50 kuulaa. Kannattaa ostaa tuo kurz akku laturi paketti ennemmin kuin tuhlata rahaa vemppukivääreihin/konepistooleihin.

• aeg

Jos haluat sijoittaa rahasi vielä vähän paremmin, niin ostat perällisen version eli MP5K PDW:n. Itse en ainakaan lähtisi tuhlaamaan rahojani esim. jousitoimisiin rynnäkkökivääreihin tai konepistooleihin.

• Softari jo 11W.

osta beta nii saat softata pitempään mp:t hajoo sanon vaan se on kyllä mielipide siinä tulee mukana HiCap ja on tosi hyvä ase (kokemusta)

• aeg
        Softari jo 11W. kirjoitti:

osta beta nii saat softata pitempään mp:t hajoo sanon vaan se on kyllä mielipide siinä tulee mukana HiCap ja on tosi hyvä ase (kokemusta)

Softari 11w... just joo.
        Beta ja MP5K PDW omaavat molemmat version kolme rataslaatikon. Eli käytännössä ne ovat melkein samaa tavaraa eri kuorissa (onhan eroja tosin sylinterissä ja suuttimessa).
        Eikä se hicap ole mikään hyvä juttu.
        Turha tulla vastailemaan, jos ei mitään asiasta tiedä. Lisäksi kaikki aseet ovat yksilöitä, eikä niiden kestävyyttä voi ennalta tietää.

• Softari jo 11W.
        aeg kirjoitti:

Softari 11w... just joo.
        Beta ja MP5K PDW omaavat molemmat version kolme rataslaatikon. Eli käytännössä ne ovat melkein samaa tavaraa eri kuorissa (onhan eroja tosin sylinterissä ja suuttimessa).
        Eikä se hicap ole mikään hyvä juttu.
        Turha tulla vastailemaan, jos ei mitään asiasta tiedä. Lisäksi kaikki aseet ovat yksilöitä, eikä niiden kestävyyttä voi ennalta tietää.

ne on 2 eri asetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      782
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe