HEIPPA! Kyselisin vain hyviä ehdotuksia seuraavaan aseeseeni, nyt mulla on kwc:n p99 joka on kyllä hyvä mutta epätarkka. mutta kuitenkin olen jo miettimässä seuraavaa asetta joka olisi tehokkaampi mutta kun probleema onkin se että en tiedä minkä ostaisin kun
joku esim mp5 on kuitenkin aika vähän parempi ja sit vaikka xm on hyvä mutta vemppu jolla ei pärjää sähköille. ja sit taas kaikki sähköt on todella kalliita ja niillä ei voi tähdätä hyvin kun mulla on sellainen maski :/ (koittakaa saada selkoo :D) mutta yksi mp5 jokin sähkö maksaa 199€ mutta sitten lipas kapasiteetti oli 28 :S ja sekin suht kallis kuiteskin
auttakaa aloittelijaa =))
6
563
Vastaukset
- lassedude9999
ei kannata ostaa noin halpoja sähköaseita!varsinkin jos ne on cyman tai asg tai joku muu halpisvamistajan tekemiä!kannattaa ostaa classic armyn tai maruin aseita!osta vempuista mp5a3.se on suht tarkka (osuin kaveriin 20 m päästä).tai sit joku muu vemppu nemesiksestä tai proairsoftista!
- gbb
Tuo sähkötoiminen mp5 on MP5 Kurz. Lipaskapasiteetti mukana tulevassa lippaassa on 28, mutta siihen käyvät maruin normaalit mp5 regut, joihin menee 50 kuulaa. Kannattaa ostaa tuo kurz akku laturi paketti ennemmin kuin tuhlata rahaa vemppukivääreihin/konepistooleihin.
- aeg
Jos haluat sijoittaa rahasi vielä vähän paremmin, niin ostat perällisen version eli MP5K PDW:n. Itse en ainakaan lähtisi tuhlaamaan rahojani esim. jousitoimisiin rynnäkkökivääreihin tai konepistooleihin.
- Softari jo 11W.
osta beta nii saat softata pitempään mp:t hajoo sanon vaan se on kyllä mielipide siinä tulee mukana HiCap ja on tosi hyvä ase (kokemusta)
- aeg
Softari jo 11W. kirjoitti:
osta beta nii saat softata pitempään mp:t hajoo sanon vaan se on kyllä mielipide siinä tulee mukana HiCap ja on tosi hyvä ase (kokemusta)
Softari 11w... just joo.
Beta ja MP5K PDW omaavat molemmat version kolme rataslaatikon. Eli käytännössä ne ovat melkein samaa tavaraa eri kuorissa (onhan eroja tosin sylinterissä ja suuttimessa).
Eikä se hicap ole mikään hyvä juttu.
Turha tulla vastailemaan, jos ei mitään asiasta tiedä. Lisäksi kaikki aseet ovat yksilöitä, eikä niiden kestävyyttä voi ennalta tietää. - Softari jo 11W.
aeg kirjoitti:
Softari 11w... just joo.
Beta ja MP5K PDW omaavat molemmat version kolme rataslaatikon. Eli käytännössä ne ovat melkein samaa tavaraa eri kuorissa (onhan eroja tosin sylinterissä ja suuttimessa).
Eikä se hicap ole mikään hyvä juttu.
Turha tulla vastailemaan, jos ei mitään asiasta tiedä. Lisäksi kaikki aseet ovat yksilöitä, eikä niiden kestävyyttä voi ennalta tietää.ne on 2 eri asetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770