Olen kärsinyt pitkään vatsa oireista.Varsinkin käyttämi lääke "isotretinoin alpharma" käytön aikana oireet pahenivat ja lopetin kuurin viikko sitten.Lääkettä käytin reilun 3kk.Oireita: Väsymys,voimattomuus,ruokahaluttomuus,pahoinvointi,suolen kurina/ääntely,löysät ulosteet,joskus ripulia.Syömisen jälkeen tulee huono olo.Paino laskenut 5-7kg.Keliakia ja laktoori-intoleranssi pois suljettuja.Kilpirauhaset kunnossa.Eikä helicobakteeriakaan.Lääkäri totesi että minulla on ärtyneen suolen oireryhmä. Itse en jaksa uskoa että kyseessä olisi tämä oireryhmä.Mitä muuta tämä voisi olla?
Ärtyvä suoli
mukamas...
3
741
Vastaukset
- r22
Perkele jo on kumma oulla ihan samat oireet ton finnilääkkeen kanssa plus että satunnaisesti on tullut verta ulosteen mukana. en kuitenkaan haluis jättää lääkettä syömättä ... ei kai auta ku vaihtaa se lääke toiseen jos se johtuu siitä lääkkeestä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928